"Fotografie to kęsy czasu, które można wziąć do ręki."

Cześć kochani! Witam was na moim blogu. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję paczki, którą dostałam w tym tygodniu od firmy Labilab. Jeśli śledzicie, mnie na Instagramie to widzieliście już sesję, która powstała dla marki. A jeśli jesteście, tu pierwszy raz to bardzo was zachęcam do zajrzenia na mój profil na Instagramie @blogerka_reszti albo pozostanie tu do końca, ponieważ mam dla Was kod rabatowy, który możecie wykorzystać, aż do 31 sierpnia tego roku. Więc nie przedłużam i lecimy!


Nie wiem, czy wiecie, na czym polega moja praca? Tak, otóż to! Piszę, opowiadam o swoim życiu, redaguje fantastyczne opowiadania, daje wam rady czy aktualizuje nowinki z życia gwiazd. (Szczerze mówiąc, już dawno nie było takiego artykułu, chcielibyście przeczytać o ciekawostkach w show-biznesie?). Jednak nieodłączoną rolą, jaką pełnie w Internecie jest fotografia. Ostatnio muszę, przyznać bardziej się skupiam na Instagramie, gdzie buduje swoją „twarz” poprzez właśnie zdjęcia. Wykonuje je wszędzie, staram się, aby były one jak najlepszej jakości, ponieważ wraz z moim fotografem pracujemy już na lepszym sprzęcie. Jednak nie robię to wyłącznie dla pracy, ale dla własnej przyjemności. Uwielbiam pozować, bawić się przed obiektywem, poznawać przede wszystkim siebie. Stojąc, przed lustrem widzę za duże fałdki, cellulit, wszystko, co mogę sobie zarzucić. Na zdjęciu widzę kogoś całkiem innego. Bardzo interesującą osobę, która ma swoją własną historię, pełną wad, ale i tak samo zalet. Po to my ludzie — ludzie, którzy żyjemy, w XXI wieku robimy zdjęcia. Aby widzieć całkiem kogoś innego. Szczęśliwego na wyciecze, zaskoczonego urodzinowym prezentem czy wzruszonego po spektaklu wnuczka. To wszystko jest w życiu po coś. A dlaczego ty robisz zdjęcia? Napisz mi w komentarzu, chętnie przeczytam :).

Już wiecie, czym są dla mnie zdjęcia, no to krótko opowiem wam o niespodziance, którą dostałam nie dawno od znanej większości nam firmie z Instagrama Labilab. Współpracę podjęłam poprzez napisanie do firmy na DM właśnie na tym portalu. Bez problemu ustaliliśmy warunki i barter, który znalazłam w swojej skrzynce. Osobiście przypadały mi do gustu zdjęcia w formacie kwadratu z białą obramówką. Są na maksa słodkie i myślę, że będą świetnie komponować się do mojego wystroju pokoju. Jakość ich jest naprawdę dobra. Są grube, dzięki czemu nie wyginają się, a do tego są świetnym pomysłem na prezent urodzinowy. Na pewno jednej z nie wielu przyjaciół podaruje taki prezent! Ja jestem bardzo zadowolona i naprawdę wam polecam. Tak naprawdę telefon może nam się zepsuć, w komputerze paść dysk, a fajnie mieć w domu, choć kawałek tego, co kiedyś nas uszczęśliwiało.

KOD RABATOWY DO 31.08.2020 - BLOGERKARESZTI10 NA -10% NA CAŁY ASORTYMENT NA STRONIE Labilab.com















3 komentarze:

  1. Kojarzę tą firmę, gratuluję współpracy!
    Bardzo fajnie, że lubisz bawić się przed aparatem i że rozwijasz swoje pasje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że wywołałaś zdjęcia! Ja kocham robić zdjęcia, bo mogę wyrażać w nich siebie :D

    OdpowiedzUsuń