WYWIAD Z ŁYSĄ BABĄ

Hejka kochani! Jak mijają wam wakacje? Szczerze powiem, że nie uznaje ich za najlepsze. No ale cóż, raz musi być gorzej, żeby później było lepiej. Jednak nie dziś o tym! Słuchajcie, wykorzystałam trochę okres odpoczynku i napisałam do dość znanej wam osoby. Jedni mogą kojarzyć ją z TikToka, inni zaś z YouTuba, a w przypadku takim jak ja z Snapchata oraz oczywiście z Instagrama. Dziewczyna pełna odwagi, pewności siebie, seksapilu, a przy tym, ciągle ta sama KINGA WILCZEWSKA!


Kinga Wilczewska to 16-letnia dziewczyna, pełna pasji, marzeń, odwagi, pewności siebie. Jest jedną z nie wielu osób z Internetu, która stara się pomagać swoim obserwatorom. Wiele dziewczyn zmagających się z problemami pisze właśnie do niej dlaczego? Kinga nie przez przypadek nazywa się Łysą Babą. Choruje na łysienie plackowate, charakteryzuje się utratą włosów na całym ciele. Więc możecie się domyślać, że nie było jej łatwo. Właśnie „było”, bo dziś jest pewną siebie nastolatką, która złą kartę zamieniła na KRÓLA. I choć ludzie zarzucają jej sławę dzięki chorobie, czy zgolenie się dla fejmu ona nadal jest idolką wielu młodych ludzi, którzy nie wszyscy tak jak ona umieją poradzić sobie z przeszkodami, które stawia przed nimi los.






1. Kinga, jesteś bardzo charakterystyczną osobą, nie tylko przez to, że nie masz włosów, a dlatego, że jesteś bardzo pewną siebie dziewczyną. Czy trudno było Ci zbudować „tarczę ochroną”, która pozwala Ci znieść hejt?

Od dziecka byłam wyśmiewana w szkole np. i moje dzieciństwo nie należało do najlepszych więc to mi bardzo dużo dało do tego że teraz nie przejmuje się hejtami.

2. Czytałam, że przez to, że zachorowałaś, potrzebowałaś wsparcia psychologa. Co możesz poradzić jako młody człowiek swoim rówieśnikom, bo jak wiesz, większość osób tego się wstydzi. Czy warto prosić o pomoc w takiej postaci?
 
Osobiście uważam, że psycholog jest bardzo fajną opcją z tego względu, że po prostu można się wygadać wy rzucić wszystkie swoje emocje poprosić o radę i tak naprawdę osobą, która nie ma żadnych problemów, mogłaby pójść do psychologa.


3. Kochana, nagrywasz na YouTubie, twój Instagram jest naprawdę porządnie prowadzony, a do tego znajdujesz czas jeszcze na TikToka. Skąd pomysł w ogóle na siebie w Internecie? Dążysz do wielkiej sławy czy może masz inny cel, który chcesz zrealizować na swoich profilach?


Od podstawówki marzyłam by być, w jakiś sposób Sławna w Internecie i kiedyś widziałam to inaczej ale było to moim skrytym marzeniem i chciałam dążyć do tego by i mieć swoich „fanów” i do tego doszło:).





4. Co czujesz, kiedy czytasz komentarze, że zgoliłaś się dla fejmu?

Wydaje mi się, że to po prostu wychodzi zazdrości i ludzie troszczą tego, że układa mi się życie mimo trudności.


5. Oglądam regularnie twojego Snapa i bardzo lubię to robić. No właśnie, a czy takie zwyczajne gadanie do telefonu jest dla ciebie przyjemnością, czy może obowiązkiem, który wynika z tego, że dość sporo osób się obserwuje?

Uwielbiam rozmawiać do telefonu i nagrywam mnóstwo filmików też prywatnie do moich znajomych jako takie „vlogi”.





6. Jako nastolatka wiesz dobrze, że młodzież jest dla siebie okrutna, wręcz bym powiedziała. Czy ty spotkałaś się ze szkolnym hejtem?

W gimnazjum spotykałam się, z hejtem w szkole natomiast teraz w liceum prosto w twarz nikt mi nic nie powiedział.


7. Masz jedynie 16 lat, wiele już przeszłaś. Co dalej? Masz jakieś plany na przyszłość?

Tak mam plany na przyszłość.


8. Ostatnio napisałam, opowiadanie pt. Jestem chłopczycą. No właśnie, a ty wolisz zadawać się bardziej z chłopakami czy z dziewczynami? I dlaczego?

Nie patrzę na płeć, tylko po prostu na to, jak jest człowiek i mam przyjaciół i płci żeńskiej i męskiej nie widzę żadnej różnicy.



9. Na twoim koncie widnieje już ponad 62 tysiące obserwujących na Instagramie. Ciekawa jestem czy podejmujesz już współprace i jak to wygląda w twoim przypadku? Ty piszesz do firm czy jednak one do ciebie?

Współprace już podejmuje, odkąd miałam 20 tysięcy obserwujących I raczej o współpracę piszą do mnie firmy, a ja rozpatruje czy pasuje mi ich propozycja;).


10. Kochana jako ostatnie moje pytanie to, czego mam Ci życzyć? Co jest ważne dla Ciebie w tym momencie swojego życia?

W tym momencie są dla mnie najważniejsze moje relacje z przyjaciółmi, rodziną I przede wszystkim moje zdrowie, jak i również mojej rodziny;).




Jak widzicie, wszystko da się osiągnąć ciężką pracą i pokonać nawet to, co dziś wydaje nam się nie do pokonania. Nigdy nie wątpcie w siebie i w to, że jesteście wartościowi. Czasem jest ciężko, ja również mam takie dni, kiedy kompletnie siebie nienawidzę, widzę w lustrze kogoś całkiem innego. Ale zawsze, ale to zawsze jest ktoś, kto zbije to lustro i pokaże wam- waszą prawdziwą twarz.

Instagram Kingi - KLIK

TikTok Kingi - KLIK

YouTube Kingi - KLIK

2 komentarze:

  1. kocham kinge !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam jej, ale wydaje się fajną osobą :) Podziwiam ją za tak dużą pewność siebie!

    OdpowiedzUsuń