Kwarantanna - Co robić w domu?

Kilka miesięcy temu modliliśmy się, a wręcz wydzieraliśmy sobie dni w kalendarzu, aby zaplanować wymarzony urlop, gdzie spędzimy trochę czasu z rodziną, przyjaciółmi. Gdzie będziemy spisani tylko na siebie. To były nasze marzenia, nasze pragnienia, które dziś nas prześladują. Kiedy zamknęli nas w domu, oprócz telewizora, kilku starych książek i drugiego człowieka nie mamy nic. Nie możemy się spotykać, nie możemy żyć własnym życiem, wszystko, o czym marzyliśmy, zostało zamknięte w czterech ścianach. Jest ciężko, ale my jako ludzie przeszliśmy przez większe piekło i pokonaliśmy je, teraz też damy radę. I choć ulubiony serial już nie fascynuje tak jak wcześniej, a ulubione lody nie smakują, tak wyśmienicie musimy to przetrwać. Pamiętajmy w jedności siła!



Dzisiaj przygotowałam dla Was pierwszą część z nowej serii „Kwarantanna- Co robić w domu?''. Będzie to regularna publikacja tekstów, w których zabiorę Was do swojej kuchni, podejmę wyzwanie artystycznego makijażu, spróbuję napisać najśmieszniejsze opowiadanie w mojej „karierze". A przede wszystkim zrobię wszystko, aby właśnie Tobie umilić ten czas, kiedy nuda nas zjada. Mam nadzieję, że te artykuły pozwolą, aby w tym miejscu było nas coraz więcej. Abyśmy stworzyli stronę, która będzie po prostu lubiana. Tylko na tym mi zależy, abyście docenili to, że każdego dnia planuję, rozpisuję, szukam, redaguje i choć zdarzają mi się błędy, to robię to z serca. Bo kocham to miejsce, które otwiera mi drzwi i zamyka, nie pozwalając wracać do przeszłości.

W pierwszej części wybrałam z mojej listy najciekawsze, najbardziej pochłaniające i warte obejrzenia filmy i seriale z platformy Netflix. Spodziewam się tego, że wielu z nas ma dość już TV, ale oprócz gotowania, czytania, malowania, szydełkowania to jednak wyjście, po które często sięgamy. Będą to propozycje, które osobiście obejrzałam i polecam.

SERIALE 

1. RIVERDALE 







2. SZKOŁA DLA ELITY 




3. KALIFAT 




4. ŻYCIE W CUGLACH 





5. GO! VIVE A TU MANERA




6. SEX EDUCATION 



8. RATOWNICY Z MALIBU



9. TOY BOY



FILMY 


1. DO WSZYSTKICH CHŁOPCÓW KTÓRYCH KOCHAŁAM



2. DO WSZYSTKICH CHŁOPCÓW: P.S. WCIĄŻ CIĘ KOCHAM 



3. WYNAJMIJ SOBIE CHŁOPAKA


4. CHODZENIE, JAZDA, RODEO 


5. SIERRA BURGESS JEST PRZEGRYWEM 


6. TRYB SAMOLOTOWY 



7. ZANIM ODEJDĘ 



8. WYSOKA DZIEWCZYNA 



9. OSTATNIE WAKACJE 



10. SPF-18 


11. #REALITYHIGH 



12. NIE MA DRUGIEJ TAKIEJ 



13. W ŚNIEŻNĄ NOC 


14. MIŁOŚĆ POD JEDNYM DACHEM 


15. BENJI


16. ZAMIANA Z KSIĘŻNICZKĄ


14 komentarzy:

  1. Wybrałaś ciekawe propozycje! Jestem ogromną fanką riverdale. Moja kwarantanna na szczęście się kończy i mogę od poniedziałku wrócić do szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawienie, Szkoła dla elity od razu mnie wciągnęła. Od siebie poleciłabym jeszcze "Breaking bad" oraz "Dom z papieru"

    OdpowiedzUsuń
  3. Z seriali oglądałam tylko "Szkołę dla elity" i bardzo mi przypadł do gustu. Z filmów większość oglądnęłam i są godne polecenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo długa i ciekawa lista, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo inspirujący wpis! Ciekawe propozycje dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się zabrać w końcu za oglądanie seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, seriale teraz stały się moim życiem. Szkołą dla Elity tak mnie pochłonęła, to już mój nowy styl życia hahaha

    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że stworzyłaś taką listę. Jest mega pomocna i na pewno z jej skorzystam. Chodź już widzę, że część tytułów mam już obejrzane. Ale to nic , powtórka z rozrywki też jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalifat mnie zainteresował.
    Btw podziwiam, że masz dwa blogi naraz, ten o zdrowym życiu bardzo mi się przyda bo staram się ćwiczyć regularnie, ale tego też obserwuję hehe

    Życze miłego wieczoru i zapraszam :)
    http://zpolskidopolski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog o zdrowym żywieniu nie jest mój, a mojej przyjaciółki. Ja tylko go ulepszyłam :)

      Usuń
  10. Chyba seriale to jedna z najlepszych rzeczy jakie można robić podczas nudy na izolacji :)
    https://milena-photomodel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście zacząłem oglądać ostatnio Ozark, ale wpis bardzo ciekawy można coś znaleźć dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość obszerna lista ;) Ja akurat z tego nie oglądałam nic, a Netflixa mam, więc zapisuję sobie "Do wszystkich chłopców, których kochałam" i "Wynajmij sobie chłopaka" :) To chyba typ filmów, które lubię :)

    OdpowiedzUsuń