LookBook

Hej, hej co tam słychać? Cieszycie się, że z tygodnia na tydzień rząd poluźnia zasady izolacji? Dajcie znać, co o tym sądzicie w komentarzach! A ja muszę wam się pochwalić i podziękować za każdy komentarz, który dodawał mi otuchy, bo słuchajcie, ZDAŁAM EGZAMIN PRAKTYCZNY ZA PIERWSZYM RAZEM! Nadal w to nie mogę uwierzyć i wiecie co? Nie było wcale tak źle. Trafiłam na bardzo miłego egzaminatora, a jazda naprawdę wydaję mi się, że minęła szybko i przyjemnie. A dziś z tego względu przygotowałam dla was LookBook! Mam nadzieję, że sesja spodoba Wam się i zostawicie po sobie ślad :)


Zakupy internetowe w ostatnim czasie wróciły do łask. Robimy je coraz częściej, bo po prostu nam się nudzi. To nic złego, kupić sobie rzecz, która będzie nam służyć. Muszę się przyznać, że w ostatnim czasie trochę zaszalałam z tymi zakupami. No i pozwoliłam sobie na kilka zamówień. A jednym z nich jest właśnie bluza, która w dzisiejszej stylizacji gra główną rolę. Jednak to nie jest taka zwykła bluza. Jest ona inspirowana serialem Riverdale, który możecie obejrzeć na Netflixie. Muszę przyznać, że na maksa się wciągnęłam w historię bohaterów. I choć wielu z was z pewnością już dawno obejrzało wszystkie sezony, to ja w czasie kwarantanny nadrabiałam zaległości. I jest mi wstyd, że dopiero teraz. To naprawdę świetny młodzieżowy serial, który wciąga niesamowicie. Codziennie oglądałam po 3-4 odcinki i gdyby nie obowiązki szkolne i domowe to na pewno bym oglądała jeszcze więcej. W czasie „rozwiązywania” zagadek kryminalnych z bohaterami dość mocno weszła mi faza na gang Węży. Bardzo ich polubiłam. Dlatego jak tylko zobaczyłam na stronie Fshngolden bluzę z logo gangu to musiałam ją mieć. I choć bolało mnie serce, kiedy robiłam przelew, to dzisiaj wiem, że te pieniądze były jej warte! Zamówiłam rozmiar L, aby była ona większa, luźniejsza. I faktycznie taka jest, sięga mi za tyłek, dzięki czemu do krótkich spodenek wygląda to naprawdę fajnie. Jest wykonana z ciepłego materiału, który przede wszystkim nie zostawia na ciele żadnych „paprochów". Idealnie sprawdza się na tę pogoda, kiedy jest ciepło, ale nie aż tak, aby wyjść w bluzce z krótkim rękawem. Sama naklejka jest naprawdę dobrze wykonana. Na dzień dzisiejszy nic nie odchodzi, trzyma się naprawdę wyjątkowo dobrze. Przed zamówieniem czytałam wiele recenzji i każda była pozytywna. Więc cieszę się, że pieniądze nie poszły na byle co, tylko naprawdę na dobrze zrobioną rzecz.

















11 komentarzy:

  1. Mega bluzaaa, oglądałam kiedyś Riverdale
    Btw. GRATULACJEEE że zdalas, i'm proud

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostawiam obserwację, świetny blog kochana! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis :) Gratuluję zdania egzaminu! O tym sklepie internetowym nie słyszałam wcześniej, ale za chwilkę nadrobię zaległości i może znajdę coś dla siebie.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gratuluję zdania egzaminu!
    Pierwszy raz słyszę o tej stronce, chętnie wpadnę i zobaczę co jest tam ciekawego. Świetne zdjęcia, mega klimatyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O, oglądałam ten serial i nawet sama miałam na oku tę bluzę jakos czas temu! 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję zadania egzaminu praktycznego, bo nie jest to łatwe zadanie! Pozdrawiam,Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fotki i fajny outfit! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta bluza, lubie takie. Pasuje CI, fajnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie wymiata! Ogólnie uwielbiam riverdale :D

    OdpowiedzUsuń