Relacja z otwarcia studia fotograficznego Laury Bąk.

Z oczy kojarzą wam się wakacje? Z letnim romansem, nowymi znajomościami, pracą dorywczą czy może wycieczkami, które na zawsze pozostaną w pamięci? Każdy z nas marzy o czymś innym. I to jest wspaniałe. Dziś jednak opowiem wam o pewnej dziewczynie, która w czasie wakacji nie zaznała nudy, która każdego dnia od wielu miesięcy przygotowywała się do otwarcia swojego studia. Kiedyś ktoś bardzo mądry powiedział młodemu człowiekowi, aby mierzył wysoko, dotykał gwiazd i nigdy nie spoglądał w dół. I choć marzenia wydawały się tak dalekie, każdego dnia szybowała do gwiazd. Dziś jest właścicielką profesjonalnego studia fotograficznego. Lauro Bąkdzisiejszy artykuł jest o Tobie! 




Dzień jak co dzień. Sprawdzałam co nowego na Instagramie, komentowałam posty moich znajomych, śledziłam ich InstaStory, kiedy Laura napisała do mnie na DM. Zdziwiłam się, bo dawno nie miałyśmy kontaktu. Z zaciekawieniem weszłam, aby zobaczyć wiadomość. Okazało się, że wiadomością było zaproszenie na otwarcie studia fotograficznego. Pierwsze co pomyślałam? WOW! ALE CZAD. Bez zastanowienia odpisałam Laurze, że gratuluję i na pewno będę! Jednak pewnie zastanawiacie się, w tym momencie kim jest Laura i dlaczego w ogóle o niej piszę. Jeśli jesteście, stałymi bywalcami na moim blogu to wiecie, że współpracowałam z Laurą. Link do sesji i artykuły zostawiam wam tu KILK To młoda i bardzo utalentowana dziewczyna! Uwielbiam jej kreatywność, która nie zna granic. Dlatego tym bardziej byłam, ciekawa tego, jak wygląda jej nowe królestwo. Pani fotograf w czasie swojej drogi zyskała wiele certyfikatów, nagród, a przede wszystkim ludzi, którzy na sobotnim otwarciu byli najcenniejsi.
Oj chyba trochę się rozpędziłam, to jak tak dobrze mi poszło, przejście do sobotniego wieczoru to może opiszę wam, w kilku zdaniach jak to teraz wygląda, co wy na to?

11 lipca 2020 roku o godzinie 17 rozpoczęło się oficjalne otwarcie studia fotograficznego Laury Bąk. Idąc w deszczu, zastanawiałam się jak to będzie wyglądać. Ile ludzi przyjdzie, a przede wszystkim czy znajdą się osoby, które będą, chciały, ze mną rozmawiać. Więc możecie się domyślić, że był stresik. Jednak kiedy zobaczyłam Laurę w progu z otwartymi dłońmi i wielkimi uśmiechem cały stres odszedł. Zostałam bardzo miło przywitana. Radość, która biła od niej, była naprawdę zaraźliwa.
Nowi ludzie, to zawsze jest dla mnie wyzwanie. Jednak ci, byli otwarci, bardzo sympatyczny, a przede wszystkim byli to przyjaciele właścicielki.
Hymn dobra to teraz może wam powiem, jak wygląda studio? Z całą przyjemnością! Wnętrze wygląda bosko! Wszystko jest dopracowane co do joty. Każdy szczegół pasuje do siebie. Całość gra idealnie. Naprawdę podziwiam Cię Laura, nie wiem, czy byłabym w stanie wykonać taką robotę, jaką ty zrobiłaś. Wygląd wyglądem kochani, ale atmosfera, która tam panuje, jest nie do opisania. Miłość z pasji to coś, czego nie da się ukraść czy podrobić. A tam już na wejściu to czujecie. Po prostu magia...
Sprzęt pierwsza klasa! Co prawda nie znam się zbyt dobrze, ale kopara mi opadła.

Moi drodzy są ludzie, których podziwiamy, nazywamy swoimi idolami. Z czasem dostrzegamy, że te osoby nie są tego warte. Wykorzystują swoją popularność do osiadania celów, o których nawet nie pomyśleliście. Czy naprawdę warto nabijać wyświetlenia ludziom, którzy na ulicy wyśmieją was w twarz? NIE! Dużo w życiu przeszłam, wiele jeszcze przede mną, ale sądzę, że wolę podziwiać tych, którzy osiągają coś swoją ciężką pracą. Wypromowanie jednego przez drugiego influacera to nie jest ciężka praca. Przykro mi, nie godzę się na to! Od dziś podziwiam tych, którzy są tego warci! Lauro podziwiam Cię! Osiągnęłaś wszystko ciężką pracą, to nie pojęte jak wiele siły daje nam pasja, wiara i zawziętość. Ty wszystko w sobie masz, jesteś najlepszą wersją siebie. I jestem dumna, że mogę Cię nazwać znajomą, bo nie jedni by tego chcieli! Życzę Ci jak najlepiej, masz tak ogromny talent, że możesz osiągnąć wszystko. Mam nadzieję, że za jakiś czas będziesz robić sesje największym gwiazdom polskiej telewizji!
Dla was kochani mam też kilka słów. Przepraszam, może to będzie długi wpis, ale bardzo szczery. Jeśli chcecie przeżyć przygodę jak ze snu, zrobić przyjaciółce prezent, wykupcie sesję! Za bawcie się przed aparatem i zapamiętajcie je na całe życie! Jesteśmy tu na chwilę i wykorzystajmy je jak najlepiej! Jeśli bylibyście, zainteresowani sesją napiszcie do Laury, bądź odwiedźcie ją w jej studiu, które funkcjonuje od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00- 15:00  w Lublinie na ulicy Czechowskiej 24, są vouchery -20 % na sesję, która obejmuje:

  • wydruk 20 zdjęć w formacie 10x15, bądź wydruk jednego zdjęcia w formacie 40x60 cm oprawionego w drewnianą ramę.

  • udostępnienie zdjęć w formacie elektronicznej w linku do pobrania

  • makijaż

  • ubiór



Link do Instagrama Laury - KLIK    KLIK

Na dziś to tyle, ja jeszcze raz bardzo dziękuję właścicielce za zaproszenia i mam nadzieję, że zajrzycie do studia i przeżyjecie przygodę życia. 












3 komentarze:

  1. Świetna fotorelacja! Zazdroszczę możliwości bycia tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super relacja, mega doświadczeniem jest też takie zaporeszenie od osoby którą podziwiamy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę jej dużo sukcesów w karierze!

    OdpowiedzUsuń