Przegląd sklepów #2 Stroje kąpielowe!

Hejka ludziska! Upały zaczynają Nam doskwierać, a to dopiero początek! Każdy z Nas marzy o kąpieli w chłodnym morzu czy pomoczeniu nóg w wojewódzkim jeziorku. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was drugą część przeglądu sklepów z nadzieją, że wspólnie wychaczymy w dobrej cenie i atrakcyjnie wyglądające stroje kąpielowe.  Ale zanim to uczynię chciałabym tu oficjalnie podziękować wszystkim za udział w konkursie! Wasze pracy poruszały mnie, rozśmieszały, a wybranie tego jedynego zwycięzcę było nie lada wyzwaniem. Ale wraz z organizatorem wyłoniliśmy:  princesskindka@gmail.com. Gratulujemy i dziękujemy wszystkim jeszcze raz za podzielenie się swoją, niesamowitą historią.  


 
Jako pierwszy odwiedzę sklep H&M znany wszystkim kobietom sklep z różnorodną kolekcją. Odnajdą się tam osoby mające styl Boho jak i styl Rokowy. Sieciówka kusi Nas naprawdę gamą kolorów, krojów, czy różnych innych dodatków, dlatego wybranie jednego jedynego stroju jest naprawdę trudne.
 


Kostium kąpielowy z wycięciami jest w 100% dla osób, które niekoniecznie chcą chwalić się swoją figurą, nie zapominając o seksapile i dostojności. Cena: 129,99zł
 
 
 
 

 Kolejnym sklepem, do którego uwielbiam chodzić jest Sinsay. Tam wpadł mi w oko o to ten strój:  
Strój kąpielowy z paskami/. Jest jednym z tych, które widujemy na okładkach gazet, pięknych, szczupłych modelkach. Dlatego jeśli w te lato chcesz być jak jedna z nich to nie możesz przejść koło tego obojętnie! Cena: 59,99z
 
 
 
Idąc znanymi markami odwiedzimy House. Tam Dwuczęściowy strój kąpielowy w liście palmy podbił moje serce. Jest dla osób odważnych, nie bojących się kolorów, które w te lato chcą wyróżniać się na plaży :) Cena: 59,99 zł 
 
 
 
 

Do Zary zajrzałam przez przypadek, ale nie spodziewałam się, że zawieszę tam na czymś moje oko. Jest to bardzo specyficzny sklep, wyróżnia się bardzo stylową kolekcją no i oczywiście ceną. Ale pomimo tego wynalazłam specjalnie dla Was Kostium kąpielowy z metalowymi zdobieniami. Kółka to ostatni szyk mody, dlatego i tu nie mogło ich zabraknąć. Cena: 109,00zł 
 
 
 
 
Aksamitny kostium kąpielowy w Bersha jest tym typem, który chce posiadać każda z Nas. Kiedy nikt nie widzi na plaży podglądamy nasze "rywalki" i główkujemy skąd ma tak oryginalny kostium. Cena: 99,00zł 
 
 
 
Piękny kostium w odcieniu zgaszonego różu możecie kupić w Stradivariusie. Kostium kąpielowy z łączonych materiałów w tropikalny wzór już teraz w cenie promocyjnej: 59,90zł. Myślę, że jeśli chcesz, aby to właśnie na Ciebie wszyscy zerkali to jest to!  
 
 
Teraz specjalnie dla fanów Sylwii Lipki strój z wzorem ananasa! Kochani jednoczęściowy, w kolorze łososiowego różu swimwear znajdziecie w New Yorker za jedyne 59,95zł. LINK 
 
 
 
Dziś to wszystko! Jeśli wpis Wam przypadł go gustu to dajcie o tym koniecznie znać. Moje pytanie: Który z nich kupilibyście?  
 
 





9 komentarzy:

  1. Super te stroje kąpielowe.
    Pozdrawiam Eva
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe stroje kąpielowe :) Uwielbiam czarne, do tego zakładam zawsze górę kostiumu ze spódniczką mini https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice. Przedostatni zupełnie w moim guście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycja. Ja jakiś czas temu jeszcze miałam całą szafę do przebierania, od tamtego roku zaś zostawiłam tylko te konkretne, które najbardziej lubię i są najlepsze jakościowo. W tym roku zaś zakupiłam strzał w dziesiątkę! :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te stroje kąpielowe! :)
    Najbardziej jednak spodobał mi się 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy jest śliczny :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/biaa-sukienka-i-czerwone-dodatki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. z wycięciami jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. TO się zgodzę, stój kąpielowy z wycięciami zawsze sexy wygląda :) Ale to akurat nie na moją figurę i dlatego zazwyczaj zakładam po prostu bikini :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Wam szczerze, że ja już dokładnie mam posprawdzane sklepy, jeśli chodzi o stroje kąpielowe. Najczęściej kupuję je online. Jednym z lepszych sklepów jest https://www.gaia.com.pl/stroj-kapielowy/ . U nich zawsze znajdziesz fajną ofertę. Ceny również są super, więc polecam skorzystać!

    OdpowiedzUsuń