Wiosenny LookBook

Hejka wszystkim to znów ja! Powiem szczerze, że jestem zaskoczona tym jak bardzo przypadła Wam druga część opowiadania. Jestem naprawdę w szoku. Ale to nie oznacza, że siadam, na laurach tylko podwijam rękawy i biorę się za pisanie kolejnych część. Dzisiaj przygotowałam dla Was coś modowego, a jest nim wiosenny LookBook. Chociaż na ulicach, jak i w domach panuje smutek, mam nadzieję, że zdjęcia muśnięte słonecznymi promieniami przypadną Wam do gustu i zostaniecie ze mną na dłużej!



Takiego obrotu sprawy nikt się nie spodziewał, każdy sądził, że szybko przyszło i szybko odejdzie. Jednak okazuje się, że najgorszy czas dopiero przed nami. Tylko jak w tym wszystkim nie zwariować od ciągłych płynących wiadomości? Każdy z nas pragnie tylko jednego, aby móc wyjść z domu. I chociaż bardzo w to wierzymy, że pokonamy, to z każdym dniem te szanse maleją. Jednak najważniejsze jest to, aby nie pozwolić złym myślom opanować swój umysł. Mnie może jest łatwo tak pisać, bo mam w domu mamę, tatę, babcię. Ale są osoby, które zamknięte się w czterech ścianach z własnym odbiciem. Dlatego użyjmy telefonów, komputerów i zadzwońmy, napiszmy. Głupia wiadomość pt. „Hej co tam?” albo „Jak się czujesz?” znaczy dla wielu ludzi bardzo dużo. Dlatego stańmy na wysokości zadania i nie zapominajmy o tych, którzy często nie mają tyle szczęścia co my.

Jednak odchodząc, od tematu epidemii chciałabym, się was zapytać jak podoba się nowy wygląd bloga? Nie ukrywam, pracowałam nad nim bardzo długo. I wszystko nie wyglądałoby tak pięknie, gdyby nie pomoc mojej graficzki Mileny, której bardzo dziękuję!

Powiem Wam, że nie mogę w to uwierzyć, że za miesiąc będziemy wspólnie obchodzić czwartą już rocznicę! Czeka mnie wiele pracy, aby ten dzień był wyjątkowy. Mam nadzieję, że uda mi się nie tylko zorganizować piękną sesję, ale również wiele innych niespodzianek jak konkurs, wywiad z osobą, którą na co dzień obserwujecie na swoim Instagramie czy inne rozrywki. Tylko teraz moje pytanie brzmi: Co najbardziej chcielibyście wygrać? Czy może byłaby to biżuteria, gadżety, zestawy beauty, książki? Proszę o szczere komentarze, aby wszystko było zrobione dla Was, abyście wzięli udział i razem ze mną świętowali ten wielki dzień.

Ale obecnie jesteśmy tu i teraz. Dlatego nie zapomnijcie dać mi znać czy stylizacja, jaką widzicie, na zdjęciach jest w waszym stylu!

Na dziś to tyle, mam nadzieję, że już za tydzień również siądziecie przed swoim ekranem komputera czy telefonu i wejdziecie na stronę www.swiatwedlugidoli.blogspot.com













22 komentarze:

  1. Piękna stylizacja, a wygląd bloga naprawdę ładny. Nie widziałam wcześniejszej wersji. Co do wygrania? Może jakieś fajne książki?
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz!
      Fajnie, że napisałaś 😊

      Usuń
  2. Przepiękny look, camelowy płaszcz klasyk👌🏾

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja bardzo wysmakowana. Kocham płaszcze i żałuję, że ze względu na swój wzrost rzadko udaje mi się dostać coś w moim rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo ładna :) Mam małą sugestię, co do wyglądu wpisów- wydaje mi się, że lepiej prezentowałyby się zdjęcia nieco większe i wyśrodkowane lub zaprezentowane w formie galerii- przy wyświetlaniu zdjęć po lewej stronie tworzy się duża biała przestrzeń po prawej, która nie wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za podpowiedź! Na pewno to zmienię 😊

      Usuń
  5. Płaszcz od razu wpadł mi w oko :) Jest po prostu idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyki na wiosnę są idealne, o ile się wychodzi na zewnątrz, a tę wiosnę raczej spędzimy w domach. Wygląd bloga bardzo przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, to niestety jest smutna sytuacja.

      Usuń
  7. nie wiem jak robiłaś te zdjęcia, ale bardzo mi się podobają, mają bardzo fajny klimat. Podoba mi się to połączenie płaszcza i czapki z daszkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są bardzo fajne! Look bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna stylizacja i zdjecia :) Az sie chce wyjsc na spacer do lasu... niestety nie mam zadnego w okolicy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń