[Konkurs] wymarzone spotkanie z księżniczką Disneya !

Cześć wszystkim :) Dzisiejszego wieczoru mam zamiar zabrać was z niezwykłą podróż. Przeniesiemy się do krainy, gdzie życie jest piękne i beztroskie. Tam każda dziewczyna jest księżniczką, a chłopak księdzem z bajki, wchodzicie w to ?? Uwierzcie mi, naprawdę warto, dlatego nie możecie ominąć tej podróży !! Serdecznie zapraszam :)  

 
 



Tak jak wspominałam, zabieram, was w niezwykłą podróż między wieloma światami. Niby ten sam, jeden, a jednak każdy z nas posiada swój, bo życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne. I to jest wspaniałe. Jednak to nie ja będę szybować wpośród gwiazd a wy. Zbyt wiele dni jak dziś marzeniom ciągle mówię NIE". Wzniosę, się ponadto nie, wrócę już. To będzie piękny lot

 

Dzięki współpracy z firmą Galapagos mam możliwość zabrać was tam, gdzie każda z nas pozna marzeń smak. Już jutro 01.03.2017 na polskie półki w trafią filmy taki jak:
„A Cinderella story”
 
” Kopciuszek- Roztańczona Historia”
 
„Kopciuszek - W rytmie miłości” 
 
„Mała Księżniczka”
 
Każdy z nas na pewno dobrze je zna. Już od dzisiaj macie możliwość wygrać jeden z wyżej wymienionych filmów, bo przecież każdy z nas chce w zimne, ponure wieczory obejrzeć coś, co na nowo zbudzi miłość do marzeń i o ich walczenie !!
Zasady konkursu są bardzo łatwe o to one:

1.  Skomentuj post konkursowy


2.  Na mojego e-maile buleczka2002@o2.pl wyślij odpowiedź na pytanie konkursowe, a o to one:
 
Opisz swoje wymarzone spotkanie z księżniczką Disneya.

3. Konkurs trwa od 01.03.2017 do 12.03.2017.



Mam nadzieję, że przypadł wam do gustu konkurs i z chęcią poznam wasze wymarzone spotkanie z księżniczką :) Czekam na wasze e-maile i do zobaczenia niebawem :)

2 komentarze: