Żyj tak, aby pod koniec powiedzieć: Kurczę, fajnie było :)

Hello people :) Co słychać u was ??? Dzisiaj jest poniedziałek, prawda ??? Tak, tak... (szkoła, praca, mnóstwo papierów, nauki) no cóż, trzeba jakoś trwać. Mam dla was świetną propozycję nie do odrzucenia. Na taką rzecz czekaliście cały dzień :) Postanowiłam, napisać o czymś, co mnie bardzo, inspiruje :) Mam namyśli się.... Nasze życie. Temat na 100 kartek, jednak ja pokaże wam to z innej perspektywy. Jeśli jesteście zainteresowani, a mam ogromną nadzieję, że tak to serdecznie zapraszam :)



Kochani dzisiaj pragnę poruszyć temat dość konwersacyjny budzący dość zamieszania. Nasz życie, jakie jest naprawdę ??? I co z nim ma związane Demi Lovato, Selena Gomez, Miley Cytrus czy Justin Bieber, bo z jakiegoś powodu są ambasadorami dzisiejszego wpisu. Kiedy uważamy, że cały nasz Świat runą w gruzach, co czujemy ??? Smutek, lęk, obojętność. Są to emocję kojarzone najczęściej z bólem, niepowodzeniem. Jednak w perspektywie czasu, czym są dla nas ?? Czy nadal tylko błędem, który zniszczył nasze życie, czy może nauką, z której wynieśliśmy, tyle ile nie, wynieśliśmy przez 2 lata ??


Czasem robiąc, najgłupszy krok w naszym życiu, boimy się, że nie będziemy istnieć, nie będziemy mieć nic do powiedzenie. Jesteśmy skończeni w oczach rówieśników. Lecz mimo ryzyka podejmujemy się, idziemy naprzód, bojąc się. Jednak za dwa lata a może i mniej okaże się, że była to najlepsza decyzja w naszym życiu. Dziękujemy sobie za ryzyko podjęte, za ból, cierpliwość. Dzięki takim momentom na pozór złych widzimy, jak, funkcjonujemy.
"Tam gdzie świat uczył nas gdzie nie iść. Dokładnie tam. Pozbawią nas prastarych prawd.Pokaże czas, czego nie warto się bać. W każdym z nas płynął kiedyś wiary brak."


Dlaczego właśnie ich dzisiaj wybrałam ?? Jak myślicie ??? Nie dlatego, że są bardzo znani, ani dlatego, że zaczynali karierę w Disneyu (oprócz Justina). A dlatego, że każdy z nich ma ciężką historię za sobą. Z naszej perspektywy fanów możemy tylko komentować, krytykować, oceniać, ale kim do jasne anielki jesteśmy, aby oceniać ??? Czy nie po to są fani, aby wspierać tych, których się kocha ?? Zostawili za sobą całą przeszłość, życie, które ich nie rozpieszczało. Mimo wszystko żyją tak, aby pod koniec powiedzieć: Kurczę fajnie było :) Mimo wszystkich popełnionych błędów wiem, kim dziś jestem i czego pragnę. Sami dobrze wiecie, że Justin Bieber i Miley Cyrus nie są aniołkami i na pozór nie kwalifikują się na idoli. Więc kim są osoby, które oddałyby życie za tych młodych ludzi ??? Są to właśnie prawdziwi fani, którzy kochają swoich idoli za miłość, talent, oddanie, ale i za błędy, na których cały Świat się uczy.



Słuchajcie, czego tak naprawdę pragniemy, od życia ?? Szczęścia, zdrowia, bogactwa, aby każda nasza zachcianka była spełniona. A jakie mamy ?? Na to każdy z nas musi indywidualnie sobie odpowiedzieć. Czy chcemy poznać Świat, mieć wszystko, czego chcemy, żyć na ful wypas, kąpać się co tydzień na Majorce czy żyć skromnie z rodziną, mieć zdrowie, spotkać swoich idoli, być sobą, uczyć się na błędach? Takich zestawów możemy naliczyć wiele, jednak, który należy do was ??? W tym wszystkim nie chodzi o to, aby mieć wszystko a o to, aby nie mieć nic i po prostu żyć.

9 komentarzy:

  1. Znowu tu trafiła,haha hej! Selena Gomez to moja bogini,kcham ja nad zycie. Jak pomysle sobie o jej historii ktora ostatnio byla bardzo glosna,to na sama mysl bardzo mi jej szkoda. Kocham ja nad zycie i bardzo ja cenie! Uwazam ze jest jedna z najpieknieszych kobiet na ziemii!♥
    xoxo
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety życie artystów tak samo jak życie ludzi jest bardzo trudne. Jednak tak jak oni nie powiniemy sie podawać ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirująca była ostatnia przemowa Seleny tuż po jej powrocie, trzeba przyznać że powrót z klasą i przesłaniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie gwiazdy Disneya stały się bardzo popularne pamiętam jak byłam młodsza uwielbialam oglądać Hanna Montana dziś już gwiazda moim zdaniem jest jest aż tak wielka inspiracją dla młodzieży;) selena do dziś ze mną została;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega post! Dal mi bardzo dużo do myślenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Demi i Selena są dla mnie ogromną inspiracją.
    Post dający wiele do myślenia. :)
    http://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny wpis! Daję do myślenia. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wpis, taki szczery, daje dużo do myślenia ;) Dla mnie Selenka i Justin są naprawdę wielką inspiracją! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo inspirująca była ostatnia przemowa Seleny :)

    OdpowiedzUsuń