Nie oceniaj mnie, znasz moje imię a nie moją historię

Cześć wszystkim :) Dzień jak dzień szybko czas zleciał, ciekawa jestem czy wy też tak macie, że czas umyka wam pod palcami, jeśli spędzacie go z ludzi, których kochacie ?? Jeśli chodzi o mnie to mam tak bez przerwy. Przechodząc do pisania czyli do rzeczy, którą kocham. Coraz częściej znajduje swoje inspiracje w cytatach. Nie wiem sama dlaczego, pokochałam z wami dyskutować na temat rzeczy, z którymi spotykamy się non stop. Czy wam także podoba się taka tematyka ?? Dajcie znać w komentarzu :) Więc chyba nic mi nie pozostało jak tylko zaprosić was na kolejny wpis :) Serdecznie zapraszam!?


Jak dobrze wiemy, los lubi płatać nam figle często, bywa tak, że najmniej oczekiwanym momencie naszego życia on postanowi je wywrócić o 180 stopni. Czy mieliście taką sytuację, że ktoś ocenił was przed tym, gdy was poznał ?? O swojej historii nie opowiem wam, ponieważ nie miałam możliwości doznać słów na swoim ciele, jednak wszystko może, się zmienić przecież już za 2 lata, zmieniam szkołę. To okropne, gdy ktoś jest w stanie wymyślić naszą historię tylko dlatego, że jesteśmy nowi bądź lepsi. Więc jako zemstę poznajemy swój nowy życiorys od koleżanki z ławki, która wie więcej o nas niż my sami.


Przysłowie, które wędruję, z ust do ust z pokolenia na pokolenie dziś jest, moim autorytetem. Nie oceniaj książki po okładce. Dla niektórych to tylko słowa puszczane na wiatr jak każde inne dla mnie to wskazówka, którą ścieżką powinnam wędrować. Nie są proste do zrozumienia. Mówimy, że tak, tak oczywiście nie powinno się oceniać ludzi po wyglądzie. Obracamy się na pietach i robimy całkiem coś innego, dlaczego ??? Chodzi mi tu głównie o chłopaków. Nie chcę nikogo obrażać, ale taka jest prawda. Czy to nie oni najbardziej znają nas na wylot ??? Nie oni pragną od dziewczyn wspaniałej figury, makijażu, fryzury wszystkiego, czego oni nie mają ??
 

Wiem, że to, co powiem, teraz może, wzbudzić u niektórych złość, ale w dzisiejszych czasach dziewczyny, nastolatki nie są godnie traktowane przez chłopaków. W tamtych czasach nie było takiego czegoś jak nazywanie dziewczyn dupą czy ich klepanie. Prawda koli w oczy, czy nie tak ?? Wszyscy wymagają od nas perfekcji, aby być idealna, piękną, zgrabną niestety nie jesteśmy, w stanie, każdej zachcianki spełnić. Myślicie, że łatwo mi było być osobą otyłą ?? Chłopaki zawsze mnie wyzywali od grubasów. Oceniali, mnie po wyglądzie nie, znając mnie. Oni wszyscy myślą, że to łatwe być piękną. Nie, nie to bzdura. Każda z nas chce być podziwiana, ale jakim kosztem ?? Łykanie tasiemców ?? Głodowanie, aby tylko się podobać ?? W życiu. Wiecie tak naprawdę, gdy byłam w okresie, w którym się zmieniałam fizycznie i psychicznie czasem robiłam to, aby tym wszystkim pokazać, że byciem troszkę grubszą osobą nie jest żadną ujmą. Co z tego, że ktoś ma większy rozmiar ?? To nie czyni go gorszym czy ułomnym a wręcz przeciwnie tacy ludzi, mimo że się ich oczernia, non stop mają, niesamowite dary od Boga. Czasem to ludzi, którzy są, w stanie, zrobić wszystko dla osoby, którą kochają. Są to ludzie jak każdy inny szczupły, chory, niepełnosprawny każdy z nas jest, kimś, wyjątkowym tylko trzeba otworzyć naszą historię i się w nią czytać, a nie poznawać nas od streszczenia, które znajduje się na tylnej okładce.


Kiedy mamy już dość i nie jesteśmy, w stanie, walczyć ani o siebie, ani o osobę, na której nam zależy, tracimy, nadzieję na lepsze jutro. Nie chcemy mieć z nikim do czynienia, ale dajmy sobie chwile odpoczynku od sieci, ludzi, których nas denerwują, przez chwilę, bądźmy tymi, którymi chcemy być, bez masek z gładką twarzą. Ponieśmy się chwili, wcielimy się w rolę niemowlaka. Stańmy się bezbronni, zobaczmy Świat z perspektywy osoby tępionej, jaki jest ?? No właśnie, tak wygląda życie tych osób, są, bezbronne nie, umieją krzyczeć o pomoc. Stańmy w ich obronie. Pamiętaj, w każdej chwili Twoje miejsce na Ziemi może, się zmienić?!! Nie oceniaj mnie, znasz moje imię, a nie historię.
 

1 komentarz:

  1. Warto poznawać innych ludzi :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń