Kim jestem, co robię i dlaczego to robię?

Hej jestem Karolina! Hej jestem Karolina! Hej jestem Karolina! Hej jestem Karolina! Za każdym razem, kiedy wypowiadam te trze magiczne słowa ktoś zmienia moje życie. Każda nowa znajomości, nowa twarz, nowy charakter są dla mnie wyzwaniem, przygodą, chwilą, która może zmienić moje życie raz na zawsze. My ludzie jesteśmy ssakami, które nie umieją być same, to po prostu jest nie możliwe. Dlatego nie bądź mi osobą obojętną i poznaj mnie bliżej!



To może zaczniemy od początku? Hej jestem Karolina i mam 16 lat. Wydaje Ci się, że jestem z wyższych sfer, bo prowadzę bloga, nagrywam na YouTubie i spełniam marzenia? O NIE! Nie chcę żebyś tak myślała. Jestem tą samą dziewczyną jaką jesteś Ty, nie noszę markowych ubrań, bo w życiu jest coś ważniejszego niż metki i firmy. Spełniam się w życiu, bo mam je tylko jedno. Nie wiem co będzie za rok, czy będziesz mnie rozpoznawać na ulicy, czy wydam książkę, a ludzie będą mnie kochać. Nie chcę wiedzieć jaka będę co będę robić i jak potoczy się moje życie, bo staram się żyć dzisiejszym dniem tym co jest tu i teraz. Kiedyś byłam inna i nie wstydzę się tego. Moje nogi były dla mnie jak płetwy wieloryba, a cała postura czymś co bym chciała wyrwać, zgnieść i wyrzucić do kosza. Nie na widziałam siebie, nie miałam za grosz sympatii do swego ciała. I choć ludzie próbowali mi wmówić, jaka to nie jestem piękna, przez zamknięte zęby czułam ich żal, kiedy patrzyli na mnie. Dziś wszystko jest inne. Dziś wiem kim jestem, dziś spełniam się, bo wiem, że jestem tego wart. Może i wydaje Ci się, że to już było, minęło nie ma co rozdrapywać ran, ale czasem się nie da. Są rzeczy, które będą do Nas wracały jak bumerang. Pamiętaj wszystko do Ciebie wraca. Każde słowo, każda mina, każde Twoje zachowanie uderzy Cię z podwójną siłą.  
Od dwóch lat prowadzę bloga, kiedy wszyscy dookoła się pytają DLACZEGO? Czasem nie umiem wytłumaczyć prostymi słowami. Jest to miejsce, gdzie wszyscy mogą zobaczyć jaka naprawdę jestem, tu zdejmuje przed Wami swoje maski, tu mogę napisać o wszystkim, o swoich problemach, zauroczeniach, przemyśleniach. Blog pt. Rodzice uczą chodzić...Idole jak nie upaść...to moje miejsce na Ziemi. I wy tym miejscu chciałabym wszystkim podziękować za to, że odwiedzacie moją stronę, za to, że czytacie, komentujecie i dajecie mi wiele inspiracji do dalszego tworzenia. Kiedy słucham przemówień gwiazd, kiedy dziękowali swoim fanom, bo bez nich to nie miało by sensu, zastanawiałam się, kto głupi tak mówi. Co mają z tym wspólnego zwykli śmiertelnicy. Dziś będąc po tamtej stronie, te słowa są dla mnie zaszczytem do wypowiedzenia, bo gdy nie wy, dziś była bym tą samą szara myszką, nie akceptowała bym się do tej pory. To właśnie to magiczne miejsce zmieniło mnie i mam nadzieję, że i Was również.  
  
Chciałabym tak na koniec zapytać się o wasze zdani dotyczące nowego wyglądu bloga. Napiszcie mi kochani czy Wam się podoba, czy wpisy, które dodaje teraz rzadziej, ale z wielkim serduchem odpowiadają Wam i czy jesteście po prostu zadowoleni z mojej pracy.  
Będzie mi naprawdę niezmiernie miło gdybyście pomogli mi i odpowiedzieli na te pytanka :) 












11 komentarzy:

  1. Hej.
    Blog, moim zdaniem, jest w porządku. :) Tak trzymaj. Bardzo miło mi Cię poznać. ;)
    Personal-dreams.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka blog idzie ci świetnie, choć spróbuj używać korekty ja lubie najbardziej interpunkcja.pl. piszesz z sensem ale czasem brakuje przecieków co mnie wybija z rytmu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, jednak coś szablon nie pyknął tym razem. Zawsze był łądny dopracowany, a teraz wogole nie ma zakładek i nie wszystko jest łądnie na swoim miejscu, co więcej niektóe posty są zdublowane. Wolałam wcześniejszy wyglad lub dopracuj ten

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis, ale nie moge nie skomentować szablonu, który teraz jest paskudny. Kiedyś tu były niesamowite, piękne szablony, a teraz to taka "kupa" jest tu wszystkiego za dużo i nie ma już zakładek, teraz coś znaleźć graniczy z cudem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę. Była dla mnie wskazaniem i szablon został zmieniony. Mam nadzieję, że teraz będzie Ci lepiej chodzić o moim blogu :)

      Usuń
  6. Świetny i bardzo mądry wpis. Świetnie wyszłaś na tych zdjęciach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry i fajny wpis 😊 Super prowadzisz bloga ;) Zdjęcia świetne czego chcieć więcej ;) Powodzenia! 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytania dlaczego prowadzisz bloga? Po co? Są najlepsze! Ludzie czasem nie rozumieją, że robisz to dla siebie i żeby pomóc innym! Poznać nowych ludzi, którzy mają takie same zainteresowania co Ty :) Powodów można wymienić wiele! Jeśli tylko sprawia Ci to przyjemność rób to dalej, bo świetnie Ci idzie :) A co do nowej witryny: powiększyłabym odrobinę czcionkę, wyjustowała tekst, zrobiła większe odstępy między zdaniami (jak się da) i... pisała dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Bardzo fajnie napisany!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w blogowaniu, bardzo dobrze Ci idzie! ślicznie wygląda strona :)

    OdpowiedzUsuń