Od Nowa - Weronika Juszczak poznaj młodą idolkę nastolatek!

Uff dziś coś lekkiego, miłego do czytania, a co najważniejsze muzycznie. Miałeś ciężki dzień, nauka Cię już dołuje, a nauczyciele wmawiają Ci, że wcale się nie uczysz, kiedy Ty poświęcasz cały swój wolny czas na rozszerzanie swojej wiedzy? Nie martw się! Daj trochę luzu pozwól puścić marzenia na wodę i zacznij malować, kreować swoje wymarzone życie. A teraz zrelaksuj się i poznaj niesamowitą, młodą, energiczną Weronikę Juszczak! Jeśli jeszcze jej nie znasz nie możesz pominąć tego artykułu, a kto wie może i Tobie przypadnie do gustu jej twórczość? Serdecznie zapraszam! 

 

Weronika Juszczka to 18 letnia dziewczyna, która rozkochała w sobie polską widownię, a młodsze dziewczyny, chłopcy pragną brać z niej przykład i wznosić się na wyżyny w swoich możliwości tak samo jak zrobiła to Weronika. Dziewczynę poznaliśmy dzięki wytwórni MyMusic, jednak nie bez przyczyny jest ona dziś na językach. Jako nastolatka wygrała hiszpańską wersję The Voice. I tym czynem udowadnia, że nie ważne w jakiej części Świata się znajdujesz, jeśli bardzo czegoś pragniesz możesz wszystko, możesz więcej niż podpowiada Ci rozsądek. Może to i szalone, ale podążaj za swoim sercem nawet jeśli będzie ciężko, a udowodnisz sobie i innym, że to TY jesteś dyrygentem swojego życia, nawet jeśli upadasz, dzięki jej piosenkom dasz radę podnieś się. Ja w Ciebie wierzę tak jak Ona wierzyła w nas, dziś to my dodajemy jej siły, aby była coraz lepsza, a muzyka była jej pięciolinią, po której kroczy jak nutka w swoim utworze i wiedziała, że jest w najlepszym momencie swojego życia.




Swój pierwszy solowy singiel wydała już 7 października 2016 roku pt. Możesz Zatrzymać Nas. Dziś ma już 2 281 395 wyświetleń. Swoim talentem i energia pobudziła Polskę. Jednak nie pozwoliła czekać swoim fanom zbyt długo, bo kolejny singiel Wiem dał wiele do myślenia i pokazał, że to nie hobby, które za chwilę się znudzi, ale miłość, która uskrzydla i jest przeznaczeniem, od którego nie da się uciec. Został on wydany 3 marca 2017 i ma na swoim koncie ponad 750 883 wyświetleń. To wielki sukces dla polskiej artystki, która pokochała na nowo Polskę, a Polska ją.  




 Po długiej przerwie kilka dnia temu ukazała się nowa piosenka Od Nowa. Muszę przyznać, że to jest jakiś hit! Nie zawsze przepadałam za artystką, czułam do niej wielkie dystans, ale kiedy po raz pierwszy miałam możliwość spotkania osobistego z Weroniką zobaczyłam w niej normalną dziewczynę, która znalazłam w życiu to co kocha. Coś co jest jej drogowskazem i najpiękniejszą drogą jaka mogła przytrafić się dziewczynie. Nie jedna osoba na tym Świecie marzy, aby móc spełniać swoje marzenia, a przy tym pokazywać innym, że wszystko jest możliwe, że nawet najcięższe chwile są tylko przejściową sytuacją, która wzmocni Cię i da się do dalszej walki o siebie samego. 



Jednak to nie koniec niespodzianek ze strony młodej piosenkarki. Już 11.05.2018 na polskie pułki trafi świeży krążek, który na pewno będzie czymś czego jeszcze nie mieliśmy okazji usłyszeć w radiach. Twórczość tej dziewczyny jest naprawdę niesamowita, bo jest prawdziwa. Co naprawdę czuć w słuchaniu, a pod zamkniętymi powiekami widzimy to wszystko o czym tak bardzo chcę powiedzieć nam Weronika. Inna- tytuł pierwszej solowej płyty nastolatki. Zastanawiacie się, dlaczego taki tytuł, a nie inny? Od dziś w tym momencie poznacie od nowa Weronikę Juszczak.  

 INNA - wielu ludzi właśnie tak mnie postrzega. Mam 19 lat, spełniam swoje marzenia, rezalizując się przy tym zawodowo, przez co w oczach rówieśników jestem właśnie INNA. Jest...em prawie taką samą dziewczyną jaką byłam, nim rozpoczęłam moją zawodową przygodę z muzykę. Prawie, ponieważ znalazłam się w świecie, który mocno związany jest z showbiznesem. Z małej, 17 letniej dziewczyny, chodzącej do liceum, nie myślącej jeszcze nawet o maturze, musiałam stać się zaradną, obowiązkową i silną osobą, która każdego dnia musi uważać na wszystko co robi, musi dbać o swoich fanów i stawiać czoła wszystkim, którzy kładą jej kłody pod nogi. Te 1,5 roku sprawiło, że bardzo wydoroślałam, mocno zmieniłam swój pogląd na życie.
Każda piosenka która zawarta jest na płycie, to tak naprawdę zbiór moich doświadczeń jakie niosę ze sobą. Półtora roku ciężkiej pracy, koncertów, życia na walizkach przyczyniło się do tego, co właśnie otrzymujecie. INNA, a jednak nadal ta sama.
-Weronika Juszczak




 
Już teraz możecie zamówić niesamowite pakiety tylko ma MyMusicShop. Zdobywacie nie tylko autograf swojej idolki, ale także popsocket, wlepki, bransoletkę wykonaną z prawdziwego srebra, tkaninowa opaska i pięć nigdzie publikowane zdjęcia artystki. 

 KLIK





Jednak jeśli wersja specjalna jest dla ciebie za drogim gipsem możesz także już dziś zamówić płytę z samym autografem! Taka okazja może się długo nie powtórzyć :)

KLIK


Tak jak wszystkim artystom o których możecie znaleźć wpis na moim blogu życzę jak najlepszego rozwoju, spełnienia wszystkich muzycznych marzeń i nigdy niepoddawania się. Trzymam za Juszczak naprawdę mocne kciuki i wierzę, że jeszcze nie raz o niej usłyszymy!




2 komentarze:

  1. nie słyszałam o niej. Al życzę jej samych sukcesów ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia kto to taki ;) Ale nic, jestem przed 30 więc to pewnie dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń