|Poradnik| Co podarować przyjaciółce na urodziny?

Cześć wszystkim! Na wstępie chciałabym przeprosić za to, że ostanie wpisy nie są regularne, ale niestety za dwa miesiące czeka mnie egzamin, do którego muszę się przygotować. Mimo tego mam nadzieję, że dzisiaj będziecie ze mną i razem przejrzymy pomysły, które siedzą w mojej głowie, a może akurat któryś z nich zostanie w waszej głowie? Lecz przed rozwinięciem chciałam bym Was zaprosić na nowy cover Sandry Rugały, z którą nawiązałam niesamowitą współpracą, której efekty będziecie mogli zobaczyć już 21 kwietnia! Serdecznie zapraszam na poradnik: co podarować przyjaciółce na urodziny? :)  



To już luty! Zaczynają się urodziny naszych przyjaciół, rodziny, osób, które są dla nas bardzo ważne. Najczęściej chcemy, aby prezent, który kupujemy, robimy, wymyślamy, był niesamowitym zaskoczeniem, wywołaj wielki uśmiech, a może nawet śmiech na ustach solizanta. To szczerze mówiąc najtrudniejsza i może najżmudniejsza rzecz w tym tak bardzo ważnym wydarzeniu, w którym chcecie uczestniczyć z tą osobą, bo kochani urodziny to coś jednego, jedynego w swoim rodzaju. Nie świętujemy, bo przydarzyła się okazji, nie po to, aby zrobić taką imprezę, aby inni zazdrościli, ale świętujemy kolejny rok, który witamy z otwartymi ramionami czekając na przygody, wyzwania, spełnienie marzeń. W tym dniu jesteśmy jak małe dzieci, które proszą mamę, aby nas przytuliła, z małym misiem, biały pod pachą. Tacy bezbronni, a tacy szczęśliwi. Ja osobiście już w następny poniedziałek będę cieszyć się tym, że to już 16 rok, mogę stąpać po tej Ziemi, czasem trochę gorzkiej, trochę słodkiej. Jaki będzie dla mnie ten kolejny? Tego nikt nie wie, ale wierze mocno, że będzie to najlepszy etap w moim życiu, dlatego spędzę ten czas z najlepszymi ludźmi jakich dał mi Bóg poznać!



Troszkę się rozpisałam, ale zabieram się do propozycji, które może zainspirują Was. Jeśli byście jakiś pomysł wykorzystali to dajcie oczywiście znać w komentarzu!  

1). Książka z wspólnymi zdjęciami.  
  
Książka z wspólnymi zdjęciami osobiście dostałam w tamtym roku od przyjaciółki. Jest to niesamowita forma podziękowania za przyjaźń, wspólne chwile, które już na zawsze pozostaną w naszych serca. Jeśli nie chcecie skorzystać z pomocy firmy, świetnym pomysłem jest zrobienie własnoręcznie takiego albumu. Wtedy wkładacie w to nie tylko swoją wyobraźnie, staranność, ale serce, które bije najbardziej!  


2).  Pudełko marzeń 
  
Chciałabym, aby moje propozycje były jedyne w swoim rodzaju, które będziecie mogli zrobić sami, wkładając w to co najważniejsze w przyjaźni. Słuchajcie pudełko marzeń to coś bardzo oryginalnego, bardzo dopasowane do osoby, która ma stać się jego właścicielem. Ozdóbce zwykłe pudełko waszymi zdjęciami, cytatami tak, aby było bardzo ładne, a w nim wpiszcie marzenia o których marzy ta osoba, najbardziej nierealnych, takich, których może ona sama by się nie spodziewała. Każdego miesiąca, każdego dnia to w zależności od ilości karteczek będzie losować i każda karteczka przyniesie nie tylko motywacji, ale i uśmiechu. To świetny pomysł, aby pokazać, że nawet te najbardziej nie realne rzeczy są do zrobienia!  


 3). Śmieszna historia! 
  
Przedstawcie swoją historię zapoznania się, stylem kwiecistym dodajcie wspomnienia, które do dnia dzisiejszego Was rozśmieszają! Niech to cały czas Was żyje, nie dajcie omamić się kupowaniem już gotowców, które mogła by dostać to samo od każdego. Ozdób Twoje opowiadanie, jeśli będzie w dobrych rozmiarach wstaw do rami. Spraw, aby każde spojrzenie na prezent przynosił jej wiele uśmiechu! 



4).  Pudełko wspomnień i łez.  
  
Jak sami widzicie to już druga propozycja z pudełkiem. Tak jak w pierwszej wersy ozdóbcie tak jak Wam serce podpowiada. Lecz tutaj wrzućcie wszystkie elementy, które spowodują jej wzruszenie. Może macie pierwszy bilet do kina na który poszłyście razem, a może jesteście przyjaciółmi rodziny i macie możliwość poproszenia mamy o buciki do chrztu. To na pewno wzruszy, a Wasz podarunek zostanie w jej sercu na zawsze!  



5).  Karykatura 
  
Stwórz śmieszny obraz twojej przyjaciółki. To bardzo oryginalny i niecodzienny obraz, który na pewno wywoła na jej ustach wielki uśmiech, a w oczach łzy ze śmiechu. Nie tylko fajna pamiątka, ale i przełamanie kompleksów, które na pewno ściągają w dół.



 Dobra były propozycje, które możecie wykonać sami teraz mam dla Was przedmioty, które znajdziecie na pułkach sklepowych.


6). Płyta 
  
Podaruj płytę wykonawcy, którego słucha, a na przykład wydał nowy świeży krążek, które jeszcze nie zdążył znaleźć się w jej posiadaniu. Na pewno się ucieszy!  




7).  Coś szalonego 
  
Postaw na szaleństwo i kup wielką, tiulową spódnicę. Może nigdy nie próbowała, bała się, że nie będzie do niej pasować, wstydziła się reakcji ludzi. Daj jej motywacje, aby zaszalała i podaruj coś co sama by nie kupiła. Jeśli zawsze patrzyła na wiszącą na wieszaku sukienkę bez pleców, daj jej szanse na to, aby spełniła swoje marzenia, niech choć raz poczuje się jak księżniczka!  



Mam nadzieję, że moje propozycje przypadły Wam do gustu i zainspirujecie się i przynajmniej przez pół roku nie będziecie mieć dylematu co podarować przyjaciółce na urodziny :) Napiszcie w komentarzu co Wy byście chcieli dostać, a może bardzo o czymś marzycie? Czekam na Wasze komentarze, pamiętajcie każdy bardzo motywuje do pracy!  

3 komentarze:

  1. Ależ piękna ta książka ze zdjęciami! Również dostałam kiedyś taki album z dopiskami, chętnie do niego wracam, to piękna pamiątka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka i pudełka ze wspomnieniami to według moje idealny pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje prezentów. Jak sama miała bym wybierać prezent dla siebie, to ciężko by mi było się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń