Zostań moją graficzką + informacja

Hej wszyst­kim: ) nie powiem, że jestem zasko­czona nie mia­łam poję­cia, że wła­śnie dzi­siaj dodam wpis o takiej infor­ma­cji. Nie­stety ode­szła moja gra­ficzka, która dbała wygląd bloga. Cho­dzi mi tu przede wszyst­kim o tła, zdję­cia. Jest mi bar­dzo przy­kro, lecz wie­rzę, że wła­śnie dzięki temu wpi­sowi znajdę rów­nież kogoś nie­sa­mo­wi­tego na jej miej­sce. Lecz mam także dla Was inną i myślę, że faj­niej­szą infor­ma­cje. Więc zostań­cie ze mną, aż do końca: )

Jesteś gra­fi­kiem i świet­nie rozu­mu­jesz się z kom­pu­te­rem? Twoją pasją jest robie­nie prze­róż­nych prze­ró­bek i teł? Jesteś odpo­wie­dzialną i uczącą się osobą? Bo wła­śnie takiego kogoś jak Ty poszu­kuję! Szczę­ście się do Cie­bie ode­zwało i pozwo­liło, abyś dołą­czyła do mojej grupy. Liczę na Twoje wspar­cie i talent! Ofe­ruję pro­mo­cję Two­jej strony, bądź bloga lub Two­jej osoby. Więc co musisz zro­bić? Wystar­czy, że nade­ślesz swoją pracę wraz z krót­kim opi­sem sie­bie samego. Na emile: bul­cze­ka­2002@o2.pl. Wybiorę jedną osobę, którą zapro­szę do współ­pracy. Szcze­gól­nie pod lupę wezmę: sta­ran­ność, pomy­sło­wość oraz dostęp­ność danej osoby. Nabór trwa od (dzi­siaj) 18.06.2017 do (nie­dzieli) 25.06.2017. Jeśli cho­dzi o czę­stość zmiany tła, czy innych rze­czy myślę, że będzie to raz w mie­siącu: ) z zwy­cięzcą skon­tak­tuje się drogą emile jed­nak zosta­nie ona także zapre­zen­to­wana wszyst­kim.

Kochani chcia­ła­bym wszyst­kich ser­decz­nie zapro­sić na mojego ofi­cjal­nego sna­pa­chata, który zało­ży­łam 16 czerwca. Co może­cie na nim zoba­czyć? Przed wszyst­kim poznać bli­żej mnie, zoba­czyć skąd biorą się pomy­sły na bloga, jak to wszystko z mojej per­spek­tywy powstaje. Gwa­ran­tuje Wam także nie zwy­kłe atrak­cje jak vlogi, jak wszy­scy wiemy już zaraz waka­cje wiec dużo wycie­czek, (także za zagra­nice). W każ­dym momen­cie mogę odpo­wie­dzieć na Wasze pyta­nie. Ale przede wszyst­kim jak wygląda życie nor­mal­nej dziew­czyny wkra­cza­ją­cej w medialne ale i coraz doro­ślej­sze życie! Ser­decz­nie Was zapra­szam: ) Mój sna­pa­chat: Karo­li­na­_blog
 

5 komentarzy:

  1. Cześć, jak wygląda kwestia finansowa? Umowa o dzieło/zlecenie/inna forma współpracy?
    Jak kwestie oprogramowania - finansowanie programów graficznych z kieszeni wspólnej/grafika/Twojej?
    Ogłoszenie jest bardzo nieczytelne...
    Pozdrawiam,
    Paulina K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej: ) Sta­ra­łam się pisać jak naj­le­piej tylko nie wie­dzia­łam zbyt­nio jak to ufor­mo­wać. Już tłu­ma­czę: Cho­dzi mi tu jedy­nie o tło na bloga. Jeśli cho­dzi o kwe­stię finan­sowe. Nie­stety nie ofe­ruję pie­niąż­ków, ponie­waż sama nie zara­biam na nim. Tak jak wspo­mi­na­łam w poście ofe­ruję pro­mo­cję bloga, strony inter­ne­to­wej, usługi, którą wyko­nu­jesz.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam z takimi kwestiami nie szukać grafitera, bo za darmo mało kto ci pomoże w takich sprawach, no chyba że znajomy. samemu można te podstawy ogarnąc, a jak ty chcesz tylko tło na bloga, to wszystko jest na youtubie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń