Q&A !!

Hej, Hej: ) dzi­siaj długo wycze­ki­wany temat, czyli pyta­nia od Was! Tak bar­dzo się cie­szę, że nade­szła chwila kiedy mam zaszczyt opo­wie­dzieć tro­chę o mnie, o moim życiu. To dla mnie takie eks­cy­tu­jące, ponie­waż robię to pierw­szy raz. Nigdy nikt nie pytał się tak mnie np. jak czuję się z tym, że tak szybko roz­wija się mój blog? To naprawdę nie­sa­mo­wite uczu­cie. Jeśli chcesz się o mnie coś dowie­dzieć, ser­decz­nie zapra­szam: )



Kochani już dzi­siaj pią­tek, chyba uko­chany dzień tygo­dnia. Koniec nauki, odpo­czy­nek po cięż­kim tygo­dniu pracy, czas kiedy mamy moż­li­wość z gene­ro­wać swoje siły, aby być od ponie­działku silną i pewną sie­bie osobą. To naprawdę ważne. Dla­tego posta­no­wi­łam nie sku­piać się dzi­siaj nad mora­łami, ani sen­sem życia, czy o nowych tren­dach wśród gwiazd;) Wiem, że bar­dzo cze­ka­li­ście na to, kiedy odpo­wiem na pyta­nia, które mi zada­li­ście zarówno pod wpi­sem, który był spe­cjal­nie prze­zna­czony na to, jak i na mojej stro­nie Rodzice uczą cho­dzić, Idole jak nie upaść na którą oczy­wi­ście Was zapra­szam: ) No to dobra, wszystko po krótce wyja­śnione, nie?? no to nie ma na co cze­kać, chodź­cie ze mną?!

 
 

  • Jak opisałabyś siebie w pięciu słowach?
                                   Hymm. trudne pyta­nie, myślę, że: uśmiech­nięta, rado­sna, dążąca do wyzna­czo­nego celu, wiem czego chcę, i pomocna.
  • Czy w idolu widzisz kogoś, kto mógłby Ci towa­rzy­szyć do końca?

                        Tak, jest nie tylko dla mnie idole, ale osobą, która nie bez powodu została dla mnie tak ważne. Wybie­ra­jąc ich nie patrzę tylko na to czy ład­nie śpie­wają, czy są ładni czy nie. Dla mnie bar­dzo ważną rze­czą jest co pre­zen­tuje dany czło­wiek, jaką histo­rią dźwiga na swo­ich bar­kach, i co chce nam- swoim fanom prze­ka­zać.
  • Czy kiedyś byłaś w Polsce ?

                                Ja nie tylko była, ale miesz­kam w niej od swo­jego uro­dze­nia: ) Raz w życiu byłam za gra­nicą: )
  • Z skąd jesteś  ?
                                 Pochodzę z okolic Lublina, województwo Lubelskie ;)
  • Ile masz lat i twój ulubiony idol ?

                                  Jestem 15 dziew­czyną, moimi ido­lami są: Tini Sto­es­sel, Syl­wia Lipka, Jeremi i Artur Sikor­scy, Samule Naci­mento, CNCO, Jorge Blanco.
  • Jakiego cele­brytę nie cier­pisz?

                                Bar­dzo cie­kawe pyta­nie, jed­nak nie mam kogoś kogo nie cier­pię, oczy­wi­ście wystę­pują u mnie osoby, któ­rych nie lubię, ale żebym nie cier­piała, czy nie­na­wi­dziła to nie mam kogoś takiego. Jed­nak jeśli cho­dzi o tego typu kate­go­rię to Maria Peszek nie typuje w moim guście.
  •  Twoje hobby?

                           Moją wielką pasją jest taniec. Kiedy tań­czę wiem, że robię to co kocham. W zespole jestem już 3 lata. Mimo dużej ilo­ści nauki, zmę­cze­nia, idę pełna rado­ści na zaję­cia taneczne: )

  • Ulubiony kolor  ?

                          Jed­nym z moich kolo­rów to: róż, czerń, nie­bie­ski, fio­let, biel, szary, pudrowy róż.
  • Ulubiona wokalistka ?
                           Bardzo polubiłam piosenki Sylwii Przybysz, Clean Bandit, Sylwia Lipka, Tini Stoessel, Lodovica Comello, Weronika Juszczak, Olga Przybysz, Evex.
  •   Ulubiona aktorka ?
                           Uwielbiam oglądać filmy jeśli głównymi postaciami są: Ana Golja, Meryem Uzerli , Jennifer Lopez , Mayli Cyrus, Victoria Justice, Keke Palmer.


  • Ulubiona piosenka [nie z Violetty ] ?

                           Kiedy mam czas na słu­cha­nie muzyki to teraź­niej­szymi pio­sen­kami, które słu­cham nom stop są:
  1.  Happier: Ed Sheeran (Polish Version) - cover by Evex ,
  2. Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back ,
  3. Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee,
  4. Margaret - What You Do ,
  5. Natalia Nykiel - Spokój,
  6.  CNCO - Para Enamorarte,
  7. We The Kings - Sad Song ,
  8. Little Mix - Touch
  • Jak czujesz się z tym, że Twój tak się rozwija?

                          To jest dla mnie nie­sa­mo­wite uczu­cie, patrzeć jak to co robisz z miło­ścią owo­cuje, podoba się ludziom. Bar­dzo wiele rzu­cano do mnie oskar­żeń co do mojego bloga, jed­nak ja zawsze wie­dzia­łam czego pra­gnę. Mimo tego, że teraz dzieje się coś dziw­nego, mniej wyświe­tleń co bar­dzo mnie to mar­twi. Jed­nak wie­rzę, że będzie lepiej. Marzę o tym, aby jedno z cyta­tów, które pro­muje wszę­dzie, czyli „Padłeś? Pow­stań! popraw koronę i ZASUWAJ” odnie­sie się wła­śnie do mojego bloga.
 

Kochani na dzi­siaj to wszyst­kie pyta­nia, bar­dzo Wam dzię­kuję. To była naprawdę wielka przy­jem­ność, odpo­wie­dzieć Wam na kilka pytań: ) Jed­nak mam dla Was dzi­siaj zada­nie: napisz­cie mi pro­szę, jakie wpisy chcieli byście prze­czy­tać na moim blogu, a co popra­wić według was: ) Tak jak wspo­mi­na­łam tro­chę sta­ty­styki się obni­żyły, jed­nak wiem, że jeste­ście ze mną, bar­dzo mi na blogu jak i na Was zależy: ) Pisz­cie, komen­tuj­cie bar­dzo Was pro­szę: ) A na dziś to koniec, żegnam się z Wami, z wiel­kim uśmie­chem, bo wiem, że mogę na Was liczyć.

1 komentarz:

  1. Wow ty też lubisz CNCO! U mnie w szkole nikt ich nie zna ani mojego innego idola ,którym jest XXXTENTACION

    OdpowiedzUsuń