Cytaty z książki Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku"

Cześć wszystkim :) dzisiaj mam dla was cytaty, w których ja sama się zakochałam. Na święta dostałam tę wspaniałą książkę, więcej informacji już nie długo na moim blogu. Na pewno dobrze ją znacie, ponieważ już od bardzo dawna jest na rynku, mimo wszystko dopiero teraz miałam możliwość ją przeczytać. Przedstawię wam kilka z najważniejszych dla mnie :) Zapraszam was na ciekawy, motywujący do spełniania się wpis :)



Kochani, żeby nie było, za nudno każdy cytat, zostanie napisany na zdjęciu, abyście mogli sobie taką tapetę z ważnym dla was przekazem zapisać. Ja sama kocham mieć takie tapety. Kiedy włączam telefon i mam przed oczami coś, czym pragnę żyć i kierować się :) Nie będę przedłużać, chodźcie ze mną :)

1. Marzenie jest życzeniem, wypowiedzianym przez serce.

                                                                              - Kopciuszek.

"Brzmi to bardzo prosto, jest to jedno z najgłębszych przesłań, które zawierają filmowe bajki Disneya. Możemy wyrosnąć na każdego, kim chcemy być- i znaleźć się wszędzie, gdzie chcemy być. Jeśli masz jakiś cel, staraj się dążyć do niego z całego serca. Wszystko jest możliwe."



2. Kamienie i kije mogą zgruchotać kości, lecz słowa i wyzwiska mogą doprowadzić do samobójstwa.

                                                                               - Anonimowe
"Jest takie powiedzenie kamienie i kije mogą zgruchotać kości, lecz słowa nie wyrządzają krzywdy- ale to bardzo dalekie od prawdy. Niekiedy słowa uderzają nas mocniej niż fizyczny ból. Wytykano mi w przeszłości pewne sprawy, które bolą mnie aż do dzisiaj. Pamiętam, jak mówiłam mamie, że wolałabym, żeby moi prześladowcy podstawili mi nogę albo dali mi w zęby, niż mówili te okrutne rzeczy, bo to, co powiedzieli, zmieniło mi życie na zawsze."



3. Jeśli wkładasz w marzenia całe swoje serce, nic nie będzie dla ciebie zbyt trudne.

                                                         - Świerszcz Jimin Pinokio"

"Liczy się tylko to, by iść za tym, co się kocha. O ile tylko szanujesz swoje prawdziwe pragnienia, żadne marzenie nie będzie zbyt śmiałe. W rzeczywistości im odważniej będziesz marzyć, tym więcej radości wpuścisz do swojego życia. "


4.  Nic nie jest IMPOSSIBLE (niemożliwe). Samo to słowo to przecież " I'M POSSIBLE"

                                                                       - Audrey Hepburn

"To, co jest możliwe w twoim życiu, zależy od tego, do czego jesteś zdolny. W miarę poszerzania swojej wiedzy i świadomości ciągle dorastamy, tak że rzeczy, które wydawały się niemożliwe, nagle stają się osiągalne. Im więcej mamy motywacji do powiększania wiedzy o spostrzeżeń o tym, jak różne rzeczy sprawdzają się w naszym życiu, tym więcej jesteśmy w stanie dokonać. "


5. Marz śmiało albo wracaj do domu! O ile nam wiadomo, jesteś tu tylko raz, więc pozbądź się lęków i powitaj swoje marzenia.

 "Nie marnuj ani jednej sekundy więcej na nierobienia tego, co kochasz. Twoje marzenia nie bez powodu są właśnie twoje, więc podążaj za nami nieustraszona i z otwartymi ramionami. Wszystko, co osiągnęłam w życiu, przyszło do mnie dlatego, że wiedziałam, czego chcę, i dążyłam do tego z całego serca. Snucie śmiałych marzeń z początku na napawało mnie strachem, ale gdy zaczęłam je realizować, coraz bardziej je akceptowałam i wtedy również one zaczęły akceptować mnie. "



Dzisiaj mam dla was tylko te pięć wyjątkowe cytaty. Są dla mnie bardzo ważne. Mam nadzieję, że wam się podobają. Napiszcie w komentarzu, który wam podoba się najbardziej i czy jakiś bierzecie. Mam, także do was pytanie, czy chcielibyście na moim blogu przeczytać takie motywatory cześć #2 ?? Napiszcie mi w komentarzu :) Widzimy się już za kilka dni, papa :)

3 komentarze:

  1. Ja również mam na półce tę książkę i uważam, że jest świetna.
    Co prawda wyrosłam już z Disneya, ale Demi chyba na zawsze pozostanie w moim sercu. Dziewczyna naprawdę się wyróżnia na tle innych gwiazd. Jest wspaniałym autorytetem przede wszystkim dla młodych (często zagubionych) dziewczyn i zaraża swoją siłą, uśmiechem. I do tego ma prawdziwy talent, świetny głos.
    Pozdrawiam!
    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty, uwielbiam czytać czyjeś słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś jak mialam 15/16 lat to kochałam cytaty mialam caly zeszyt zapisany takimi cudownosciami:-). Teraz lubie poczytać ale jednak juz bez takiego zachwytu :-P

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń