Wywiad z panią Kasią Łaska

Hejo :) Dzisiaj coś, na co ja sama czekałam. Nie mogłam się powstrzymać, aby właśnie tego wieczoru to wam opublikować. Tak sobie myślałam, kto by się, mógł zgodzić, odpowiedzieć mi na kilka pytań. Chciałam, aby był to ktoś znany, lubiany o wielkim talencie, no i udało się. Jestem naprawdę szczęśliwa, że o to ta wspaniała kobieta zgodziła się poświęcić mi trochę czasu. Jej głos jest jak anieli śpiew. Piosenkę, którą zaśpiewała, zna, cały Świat. Pewnego dnia poszła na casting do Disneya i jak by mogłabyś, inaczej oczywiście go, wygrała. Podpowiem wam, że zamieniła się w królową śniegu. Czy już wiecie, o kogo, chodzi ???


 
Tak kochani, tak dzisiaj będziecie mieli możliwość przeczytania wywiadu z polską Elsą !!!!! To właśnie wyjątkowa pani Kasia Łaska wcieliła się w dziewczynę, która ma wielki talent, ale zarazem i zimne serce. Czy łączy je coś ??? Tego dowiecie się już za chwilkę :)



1. Czy już od dziecka jest Pani związana z muzyką ??

        Tak. Gdy miałam 6 lat zapytałam mamę czy mogłaby mnie zapisać do szkoły muzycznej, mama oczywiście zgodziła się i zaprowadziła na egzamin wstępny. Przez kilka lat pobierałam lekcje gry na fortepianie, jednak bardziej podobały mi się zajęcia szkolnego chóru. Tak zaczęła się moja przygoda ze śpiewaniem.

2. Czy lubi Pani podkładać swój głos w bajkach ??

      Oczywiście. To bardzo przyjemna praca.

3. Zaśpiewała Pani polską wersję piosenki Let It Go z filmu Kraina Lodu. Co Pani czuje?

     Bardzo się cieszę, że moje wykonanie piosenki Mam Tę Moc tak się podoba dzieciom.


4.  Wcieliła się Pani w główną bohaterkę Elsę czy utożsamia się Pani jakoś z nią?

        Niestety nie. Jestem pogodna i otwarta, bardziej jak siostra Elsy, Anna.

5. Gdy Pani dostała propozycję zaśpiewania tej piosenki od razu podjęła Pani decyzję ??

       Zanim dostałam propozycję zaśpiewania polskiej wersji Let It Go, zostałam zaproszona na casting. Gdy dowiedziałam się, że go wygrałam, bardzo się ucieszyłam.


6. Czy spełniła Pani swoje marzenia i czy wierzy Pani w to, że się spełniają?

       Nie wszystkie moje marzenia się spełniają, ale to nie przeszkadza mi w wymyślaniu kolejnych. Warto marzyć. Dzięki temu mamy do czego dążyć w życiu.


7.  W jakiej bajce czy filmie możemy usłyszeć również Pani głos ?

       Prawie codziennie nagrywam kolejne odcinki seriali lub użyczam głosu w filmach. Aktualnie skończyłam nagrywać do serialu Chica Vampiro, regularnie gram w serialu Peg i Kot, Śpiewam w Dora i Przyjaciele, Alvin i Wiewiórki, we wrześniu była premiera filmu Sekretne życie zwierzaków Domowych w którym zagrałam Katie, właścicielkę Maxa.

8. Jaka rzecz Pani sprawia największą przyjemność ??

     Aktualnie opieka i zabawa z moim 8 miesięcznym synem.


9. Jaka jest Pani ulubiona bajka Disneya ???

     Król Lew.


10. Gdyby mogła by Pani zmienić swój zawód zacząć od nowa to oprócz muzyki co by Pani wybrała ???

    Nie wyobrażam sobie, że mogłabym robić coś innego .


Mam prośbę może jakieś pozdrowienia dla moich czytelników ?? Gdyby Pani mogła podać nam wszystkim 3 złote zasady, którymi powinniśmy się stosować z życiu jakie to by były ???

      Życzę wszystkim Spokojnych Świàt Bożego Narodzenia i spełnienia marzeń w Nowym Roku. Oby siła do zmagania się z każdym dniem Was nie opuszczała. Kochajcie i bàdźcie dobrzy dla bliskich. Dbajcie o siebie i pielęgnujcie swojà wyjątkowość.



Tak o to przedstawiłam wam cały wywiad, który udało mi się przeprowadzić. Bardzo dziękuję Pani Kasi jest wspaniałą osobą, pełną ciepła i miłości. Cytat " Rób to co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia" w 100 % dotyczy się dzisiejszej bohaterki.


Kochani gdy ja staram się wymyśleć pytania do wywiadów mam zawsze wielki kłopot, bo nie wiem jak zacząć i o co zapytać. Napiszcie mi w komentarzu jakie wy pytania byście zadali Pani Kasia a kto wie może na nie odpowie ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz