Pomysły na prezent pod choinkę

Hej wszystkim :) Już w sobotę 24 grudnia będziemy razem z naszymi rodzinami spożywać wigilijną wieczerzę. Myślę, że to dla części z nas jest ważny dzień i jest raczej jednym z najbardziej oczekiwanym z pośród całego roku. Jednak naszą tradycją jest to, że wręczamy sobie drobne upominki. Dlatego ja dziś przygotowałam dla was kilka propozycji na prezent pod choinkę dla rodzeństwa związane troszkę z Disneyem oraz z innymi bohaterami. Mam nadzieję, że coś nie coś może wam się przydać. Dlatego serdecznie was zapraszam :)




Dzięki prezentom ten dzień staje się tym bardziej atrakcyjny i zazwyczaj kojarzy nam się z paczkami mniejszymi bądź większymi pod nasza piękną, dużą, żywą bądź sztuczną choinką. Jednak wymyślenie fajnych, różnorodnych i oryginalnych prezentów nie jest takie łatwe jak na pierwszy rzut oka się wydaje. O tym najlepiej wiedzą nasi rodzice. Ja w tym roku po raz pierwszy zaopatrzyłam się w podarunki skromne dla mojej rodziny. Oczywiście na samym początku zupełnie nie wiedziałam co mogło im by się spodobać, jednak w ostateczności postawiłam na coś czego mogę się nie spodziewać.


Oto lista pomysłów na prezenty pod nasza choinkę :

  • Kubek Foto z własnym zdjęciem. Jest to oryginalny prezent, którego na pewno nasi najbliżsi się nie spodziewają. Dzieli dwie funkcje nie tylko jako świetny drobiazg ale wspomnienie, które nie ucieknie.
Taki o to kubek możecie utworzyć na EmpikFoto szybki, bardzo dobrej jakości produkt i dość tani. Sama zamawiałam więc polecam :)

 

  • Poduszka także foto. Spodoba się osobom w każdym wieku. Jest świetnym rozwiązaniem kiedy chcemy dać od siebie a nie wiemy co. Polecam aby samemu ją zaprojektować na stronie EmpikFoto. Jakość jest bardzo dobra, ponieważ sama taką posiadam :)


  • Książa to ważnym moim zdaniem prezent. Osobiście uwielbiam dostawiać je. Czasem one właśnie umieją postawić nas na nogi. Radych dorosłych, które słyszymy z dnia na dzień nie trafiają często do nas tak jak napisany tekst przez kogoś obcego, nieznajomego nam. Podam kilka propozycji :)
  1. Bóg nigdy nie mruga -   Brett Regina,
  2. Jesteś cudem -  Brett Regina,
  3. Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku - Demi Lovato,
  4. 7 dni - Eve Ainsworth,
  5. Wyspa Potępionych - Melissa De La Cruz,
  6. Tata - Danielle Stell


  • Kalendarz jednak nie taki pospolity. Mam dwa rodzaje, które najbardziej mi się podobają i marzą :) Sądzę, że z pewnością młodej osobie bardzo one się spodobają :)
  1. Twój dziennik -  Brett Regina


2.  Alicja po drugiej stronie lustra -  Disney.



  • Płyta ulubionej /ulubionego wykonawcy. Ja sama w tym roku zapragnęłam płyty swoich idoli. Mam nadzieję, że ktoś z rodziny mi je sprezentuję. Jednak gdy mamy coś takiego kupować to warto zapytać się danej osoby jaką by pragnęła :) Przykłady :



Oto kilka moich wskazówek co do zakupu upominku podarunkowego. Mam nadzieję, że może komuś nasunęłam jakiś pomysł. Oczywiście jeśli nie macie pieniążków na to aby coś kupić każdemu to zróbcie coś sami. Jeśli włożycie w to serce to jestem przekonana, że zrobiony samo ręcznie prezent tym bardziej się spodobam . Trzymam kciuki aby wszystko się udało i jeśli nie macie jeszcze tych wspaniałych rzeczy o, których zawsze myślimy to spieszcie się bo czas leci kochani. :)



Kochani mam nadzieję, że spodobał wam się wpis :) Piszcie w komentarzach co wy kupiliście swoim najbliższym z chęciom poczytam i może znade jakiś pomysł na kolejne święta :) Czekam na was i do zobaczenia w krótce :)

1 komentarz: