Wyniki konkursu !!

Kochani i jest ten dzień, kiedy z dumą mogę ogłosić wyniki. Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że i wy czekaliście z niecierpliwieniem. Słuchajcie święta już, już więc trzeba rozdać prezenty prawda ??? Myślę, że ten autograf będzie wyczekanym prezentem dla tej osoby. Więc zapraszam was gorąco i mam ogromną nadzieję, że się ucieszycie :)




Wybieranie prac konkursowych jest, naprawdę trudne uwierzcie, mi. Każdemu by chciało się coś wręczyć, jednak jest to czasem nie możliwe. Cieszę się, że konkurs wam się spodobał,  mam, nadzieję, że Sylwia jest dumna z tego, że jej fani są tak oddani i znają odpowiedź na każde pytanie.


Wybierając, pracę już finalną razem z Klaudią,kierowaliśmy się tym czy jest napisana tak od siebie, czy tylko po to, aby wygrać, tak na odwal, jak to się mówi. Te odpowiedzi nas obie bardzo poruszyły i wzruszyły. Niestety czasem nie wszystko nam się udaje i los tak nami manipuluje, że nie jesteśmy w stanie tego wszystkiego ogarnąć. Dlatego szczęście z nie szczęściem chodzą parami. Uwierzcie mi. No dobra to, co przechodzimy do wyników ??
 



Świąteczny prezent ode mnie i Świętego Mikołaja wygrywa.....
 
zuzanna.misan@wp.pl

Z całego serca gratuluję i mam nadzieję, że udało mi się spełnić twoje marzenie :)
A teraz możecie zapoznać się z pracą zwyciężczyni :) :)

1. Czym są dla Ciebie święta?
Święta to dla mnie czas szczególny...
Rodzina z upływem czasu się rozrasta, ale i kurczy...
Staram się spędzać każde Boże Narodzenie z najbliższymi, bo wiem, że za rok może już któregoś z nich przy mnie nie być.
Święta to czas pojednania, chwila przystopowania- taki przystanek w życiu- choć na chwilę zapominamy o wszystkim, aby z początkiem nowego roku znów zacząć biec...
Dzielenie  się opłatkiem, wspólne kolędowanie i te niezręczne pytania ,,A co u Ciebie?'', ,,Czy masz już chłopaka?". To wszystko to częśc tradycji, coroczny obrządek, który zawsze pozostawia w pamięci wspomnienia.
To błogi czas, śmiejemy się razem, czujemy razem, przeżywamy razem, jesteśmy razem...
Kiedyś, za kilka lat, spojrzę w stecz i z uśmiechem powspominam najpiękniejsze momenty w moim życiu.



2.Dlaczego to właśnie ty powinnaś / powinieneś wygrać autograf Sylwii Lipki ?
Pogoń za marzeniami, za snami, za życiem...
Idole to osoby, które podnoszą na duchu, malują  uśmiech na ustach, dają nadzieję, ukojenie...
Wystarczy ich jedno słowo, jedno zdjęcie, jeden gest...
To osoby, które siedzą nam w głowie przez cały dzień i całą noc.
Często otoczenie ma wyrobioną o nich złą opinię- tzw. popularny, znany wszystkim hejt.
Lecz prawdziwego fana nie powstrzymają burzowe chmury, sprzeciwności losu, czy granice...
On codziennie śni o spotkaniu z idolem, wie już co mu powie, o co zapyta, i co da.
Te marzenia często nie mają nawet ,,fundamentu"- przeciwni rodzice, złośliwy los, wszelkie inne sprzeczności, które jak na złość niszczą nasze wszelkie nadzieje...
Gdy dowiedziałam się, że moja ukochana Tini odwiedzi Polskę byłam wniebowzięta- gdy spojrzałam jednak na datę zaszkiły mi się oczy- ważna uroczystość szkolna, którą miałam prowadzić- nie ma mowy o wyjeździe do Warszawy i spotkaniu Tinki...
Podobnie było z Sysią. Gdy dowiedziałam się, że planuje ze swoją trasą ,,Szklane Sen Tour" odwiedzić Lublin zaczęłam skakać pod same niebo- od dawna miałam odłożone pieniądze na ten cel- koncert i M&G. Pobiegłam do rodziców by razem z nimi zamówić bilety, niestety mieli oni mi coś do przekazania- jedziemy na tydzień do Gdańska na ślub kuzynki- kiedy? Akurat wtedy gdy jedno z moich marzeń miało się nareszcie spełnić...
Byłam załamana, próbuję swoich sił w szelakich konkursach, aby mieć choć cząstkę swojej idolki u siebie.
Codziennie budzić się, patrzeć na jej podpis i uśmiechać się, wiedząc, że każdy dzień będzie moim dniem...

3.Jak nazywała się grupa Sylwii przed Ananasami?
No pewnie, że ...Lipkonators!!! <3


Jak sami widzicie, jest, wspaniale napisane tak prosto z serducha !! I to się liczy najbardziej :) I z głosem powiadam, że o to ten autograf trafia do twoich rąk !!!

Kochani dziś mieliście możliwość zapoznania się z werdyktem :) Mam nadzieję, że w kolejnym zorganizowanym konkursie, także weźmiecie udział :) My się na dziś, żegnamy ja się idę, uczyć i widzę się z wami za 3 dni :) papa.

1 komentarz: