Wesołych świąt

Kochani jest taki dzień, który znamy od kołyski. Kiedy nasze smutki i bóle, odchodzą w niepamięć a szczęście, puka do naszych drzwi. Przez okrągłe 365 dni czekamy na te 3 daty, które wywołują na naszych buziach uśmiech. Dzisiaj przychodzę do was z życzeniami świątecznymi. Nie chcę, aby to był piękny rym czy stylistycznie ułożone pod każdym względem, ale takie prosto z serca, bo takie mają największą wartość. Jestem wdzięczna Bogu, że mam okazję nawet kilku osobom złożyć te życzenia. Zapraszam was serdecznie do dalszego czytania nie dlatego, że chcę mieć więcej wyświetleń czy komentarzy, ale dlatego, że pragnę wam powiedzieć "Wesołych Świąt" tak prosto :)



Słuchajcie, gdy padłoby hasło święta, z czym wam się ono kojarzy ??? No właśnie pewnie, gdy bym, zapytała, cześć was, usłyszałabym, odpowiedzi takie: prezenty, miłość, radość, choinka, karp..... Tych rzeczowników można by wymieniać nieskończenie wiele. To jest niesamowite jak my tu w Polsce, traktujemy te święta. Jednak co naprawdę one dla nas znaczą ?? Moi najdrożsi ja tu nie będę się rozpisywać czy wymyślać, przytaczać jakieś fragmenty ja pragnę wam prosto, skromnie z serca napisać króciutko co ja o tym myślę. Nie chodzi o to, aby pisać referaty, ale to, co ma się w środku.


Gdy nadchodzą, święta wszyscy, są zabiegani. Pragną, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik, aby mieszkanie lśniło, czystością a po głowie chodzą, domysły czy upominki, które, kupiliśmy spodobają się naszym najbliższym. Jednak kiedy do finału zostaje kilka dni i przychodzi czas ubierania choinki z rodziną, szykowanie potraf, wigilijnych to nie zwracamy, uwagi na czas, który spędziliśmy w pracy czy na rzeczach, których może nie sprawiają nam wielkiej przyjemności, a na tym, który czeka na nas tam właśnie w domu. To jest wyjątkowe. Niektórzy ludzie nie lubią świtą, bo twierdzą, że życzenia są składane tylko po to, aby odwalić tradycję, ale zagłębiając, się tak porządnie to można, wywnioskować, że oni nie lubią tego okresu, bo nie chcę polubić. Nie próbują wgłębić się w to wszystko. Jednak to jak obchodzą lub nie obchodzą to indywidualna sprawa.

Osobiście kocham święta całą sobą. Dziękuję za to, że mogę dziś do was pisać i może coś przekazywać. Decyzja o założeniu bloga była najlepszą, jaką mogła podjąć. Niestety u mnie nie ma śniegu, ale chyba ta atmosfera cała wszystko wynagrodzi. Wiem dobrze, że nie zawsze jest tak pięknie i kolorowo. Życie jest życiem i wszyscy bardzo dobrze wiemy, że lubi pisać niezłe scenariusze, mimo tego, że jesteście smutni czy sami pamiętajcie, że ja i mój blog i cała moja miłość jest z wami. Nigdy nie będziecie sami !!


Chyba przyszedł ten czas, kiedy powinnam złożyć wam obiecane życzenia :)

Życzę wam, abyście te dni spędzili z ludźmi, których naprawdę obdarzacie miłością, którzy, nawet gdy nie macie pieniążków czy innych rzeczy są przy was. Przy okazji szczęśliwego, nowego roku, aby był lepszy, udany. Żebyście spełnili wszystkie swoje marzenie, walczyli o nie oraz o samych sobie i nigdy się nie poddawali. Mam nadzieję, że będziecie odwiedzać mój blog. Pamiętajcie fajnie brać coś od kogoś, ale fajnie jest dawać i patrzeć na uśmiech, którym obdarzają nas inni. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, abyście zawsze byli tacy, jacy jesteście. Nie zmieniajcie, się dla kogoś nie, warto. Mam nadzieję, że dzisiejsza wieczerza będzie wspaniała dla każdego ;) Wesołych Świat !!!

2 komentarze:

  1. Najukochańsza blogerko ślicznie to napisałaś ja też ci życzę Wesołych spokojnych świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2017
    Do zobaczenia po świętach KT ;)

    OdpowiedzUsuń