Mój blog - jaki naprawdę jest ??

Cześć wszystkim :) Pewnie nie spodziewaliście się takiego wpisu prawda ??? Właśnie chciałam was troszkę zaskoczyć. Słuchajcie, święta się skończyły, i nadszedł czas na szczerość. Dużo osób pyta, dlaczego to właśnie taka nazwa, jak daleko chcę zajść. Pytań jest pełno od moich przyjaciół, od was. Dlatego dziś chciałam wszystko w jednym poście ująć. Co prawda nie wiem, jak to mi wyjdzie, ale mam nadzieję, że spodoba wam się :) Więc z wielką przyjemnością zapraszam was do przejścia dalej :)



Blog Rodzice uczą chodzić... Idole jak nie upaść... został założony 21.04.2016 roku. Wydaje się, że to chwila, nic specjalnego !!! Jesteś PEWNY ??? Właśnie tego dnia zmieniłam swoje życie. Od lat marzyłam o tym, aby podzielić się z ludźmi swoimi zainteresowaniami i pokazać, że młoda dziewczyna nieznająca życia może, być więcej warta niż, sądzi. Dzięki niemu nabrałam pewności siebie, może nie tyle jeszcze ile bym pragnęła, ale naprawdę czuję poprawę. Pisanie do innych nie jest takie łatwe, jak możecie, sobie to wyobrazić. Ciężko mi było się przełamać i napisać o czymś, co kryłam długo w sercu. Jednak podjęcie decyzji o założeniu go była najlepsza na Świecie.

Wymyślenie nazwy nie było takie łatwe. Chciałam, aby była oryginalna i samym tytułem wzbudzała zainteresowanie i coś do myślenia. Kilka osób pytało, się mnie o co, chodzi ?? Ja każdemu dokładnie tłumaczyłam, jednak nie byłam tego wszystkiego pewna. Pierwsze kroki na drodze "znana" nie były łatwe. Oczywiście nie chodzi mi tu o to, że ludzie podchodzili i mówili wow to ty ?? Piszesz bloga nie ??? Nie tak nie było i nie ma. Chociaż były pytania, jak się nazywa, jak, czy mam czas itp. Powiem, wam z ręką na sercu nie, byłam tym zachwycona. Nie byłam pewna tego wszystkiego. W mojej głowie były myśli takie jak żuć to w diabli, przecież chcesz być grzeczną dziewczynką, której nikt nie zna. Dzieliły mnie sekundy, aby nacisnąć, USUŃ, jednak tego nie zrobiła. Zapytałam, się swojego serca czego pragnę, najbardziej i dostałam odpowiedź. Cieszę się, że nie popełniłam tego błędu, którego bym żałowała do końca życia. Rodzice uczą chodzić... Idole jak nie upaść...opowiada o tym, że to nie wstyd, powiedzieć upadłem, jednak pragnę siebie i was nauczyć wykrzyczeć całemu Światu wstałem i jestem innym człowiekiem. Te nauki pobieram od wspaniałych ludzi takich jak Tini Stoessel, Sylwia Lipka.


Mimo to wszystko zaczęło się od Disneya. Zawsze mi się śniło, marzyło, że działam z tym Państwem. Kiedy oglądam wszystkie filmiki, podczas gdy spełniają, się marzenia łzy, ciekną mi po policzkach. To wspaniałe, a zarazem nie do pojęcia przez nas samych. Nie zdajemy, sobie sprawy jak dużo człowiek zdoła, przejść kilometrów i znieść bólu, aby poczuć się zwycięzcą. Od roku zaczęłam spełniać swoje marzenia, pragnę z wami się dzielić sukcesami, ale i upadkami, oraz pomagać wam przy ich spełnianiu. Właśnie o tym marzę pisać o rzeczach, które dla głowy są nieosiągalne a dla duszy balsamem. Marzenia są naszym drugim tlenem, bo kim jest człowiek bez nich ?? Tylko osobą żyjącą bez celu, idącą przed siebie niezwracającą a nic uwagi.


Traktuję go jak moje dziecko. Staram się robić wszystko z dokładnością, choć nie zawsze mi to wychodzi. Mimo wszystkich potyczek jestem dumna, że miałam możliwość współpracy z firmami: Nanobytes, Eplakat, Zielona Sowa. Bardzo wszystkim dziękuję. Mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej. Każda współpraca rozskrzydla mnie i pozwala mi wchodzić małymi kroczkami w życie dorosłe.

Pisanie to nie tylko forma wypowiedzi, ale coś więcej. Każde słowo ma większe, znaczenie niż wszystko wypowiedziane, przez zemnie. Jestem wdzięczna Bogu, że jestem na tym miejscu. Nie mam pojęcia, jaki scenariusz ułoży mi życie i nie wiem jak daleko zajdę. Mam nadzieję, że w tej długiej drodze będziecie mi towarzyszyć i po prostu być. Każdy komentarz, uśmiech, który mogę, wyobrazić sobie dodaje, mi skrzydeł. Dziękuję wam.
 
Mój blog jest po prostu mój. Chcę go pielęgnować i się rozwijać Wierzę, że moje marzenia się spełnią i dotrę na samą górę, bo właśnie ze stamtąd najlepiej smakuje szczęście. Proszę tylko o jedno. Trzymajcie za mnie kciuki to bardzo ważne :) Z góry dziękuję :) Opowiedziałam, wam wszystko, co kryje, moje serce mam nadzieję, że podoba wam się ;) Piszcie, w komentarzu, co chcecie, do zobaczenie wkrótce.

2 komentarze: