Mój rok 2016 - jaki był ??

Cześć wszystkim :) Jak tam przygotowania do nocy sylwestrowej ?? Ja dziś spędzam go z moją rodziną i przyjaciółką w domu :) Mam nadzieję, że zabawa będzie na całego :) Jednak przed tym szaleństwem podsumuję cały mój rok 2016. Wiem, że długo się nie znamy ale,mam nadzieję, że z chęcią przeczytacie. Jestem ciekawa czy zdołam przypomnieć sobie wszystkie ważne wydarzenia :) Zapraszam was do dalszego czytania,abyśmy wspólnie przeszli jeszcze raz ten wspaniały rok :)



Kochani szczerze mówiąc, był, to najlepszy jak dotąd rok. Spełniłam wiele swoich marzeń i jestem bardzo dumna. Chciałabym wam opowiedzieć o najważniejszych momentach w moim życiu, jednak pewnie nie będą chronologicznie. To, co złapie w mojej głowie pierwsze, to wam opiszę :) Więc zabierajmy się do roboty.
  • 26 lutego-dzień moich urodzin. Spędziłam je z moją rodziną i przyjaciółmi. Pamiętam, jednak, że tego dnia niestety nie mogła być ze mną moja mama, ponieważ musiała wyjechać do mojej babci. Trudno mi było obchodzić urodziny bez niej, ale była w moim sercu przez cały dzień :) Miałam piękny tort taki jaki miała, moja idolka Tini, podejrzewam, że na 17. Ja wtedy obchodziłam swoje 14 urodziny. Każdy z nas kocha raczej ten dzień, kiedy wszyscy są mili dla ciebie, prezenty. Mogłabym co miesiąc je obchodzić :)

  • Konkurs na sesję zdjęciową w magazynie " Violetta " , zakupy itp. Pamiętam, że zdjęcia było trzeba wykonać z płytą Violetta Lo Mejor De, czyli z tą podsumowującą 3 lata serialu. Zdjęcia miały być oryginalne i o takie się postarałam z moją ciocią i jej córką :) Była to wielka frajda robienie tego wszystkiego. Niestety nie udało mi się wygrać, ale spędziłam wspaniały czas z dziewczynami :)
  • Wycieczka do Lwowa na Ukrainę. Wyjechałam, także z moją ciocią i jej córką. Była to najlepsza wycieczka, na której byłam. Wiem, że bardzo się cieszyłam, że miałam możliwość wyjechać za granice mojego państwa. Bardzo mi zależało, aby mieć pieczątkę w paszporcie. Spełniłam swoje marzenie, gdy wracaliśmy, dostałam, i była wniebowzięta. Poznałam tam wspaniałą kulturę, ludzi bardzo miłych i spędziłam wyśmienity czas :)

  • Premiera filmu Tini nowe życie Violetty. Strasznie się cieszyłam, że miałam okazję dwukrotnie go obejrzeć w kinie. Pierwszy raz pojechałam z moim tatą. Stresowałam się czy będzie on tak wspaniały, jak cała produkcja Disneya. Powiem wam, że był, to najlepszy film jak widziałam, w kinie. Razem z tatą płakaliśmy jak bobry. Drugi raz pojechałam z przyjaciółką i to samo było. Bardzo się cieszę, że mogłam go obejrzeć i jestem dumna z Tini, Jorge, Mercedes, jak i innych aktorów, bo film jest niezwykły :) Tego samego dnia premierę płyty miała Szklany Sen Sylwii Lipki .

  • 20 lipca tego dnia spotkałam się po raz pierwszy z jedną z moich idolek Sylwią Lipką !!! Było wtedy organizowane podpisywanie płyty w empiku w Lublinie. Bardzo się cieszyłam , jeszcze bardziej tym, że tan czas spędziłam we wspaniałym towarzystwie. Gdy podeszłam, do Sylwii ze stresu nic nie, powiedziałam. Już wtedy wiedziałam, że to nie było moje ostatnie spotkanie z nią :)

  • Wycieczka do Warszawy, ją także zorganizowała moja ciocia. Oczywiście wybraliśmy się na nią w trójkę. Każda wycieczka z tymi ludźmi jest wspaniała. Zwiedziliśmy wiele miejsc. Byliśmy w zoo, które ja kocham po prostu. Mimo wszystko najważniejszym celem wyprawy było to, że pierwszy raz w życiu byłam w Starbucks. Kubek mam do dzisiejszego dnia :)
  • Wspaniały czas z przyjaciółmi, którego nic nie może zastąpić. Mimo tego, że nigdzie nie byłam na wakacje to była chyba najlepsze. Mieliśmy czas na spotykanie się, śmianie na całe miasto, byciem po prostu szczęśliwą. Dziękuję wam za te dni kochane :)

  • 28 sierpnia koncert, na którym spełniłam swoje marzenia. Był to Young Stars Festival w Warszawie na Torwarze. Pierwszy raz byłam, na takim wydarzeniu gdzie jest, pełno młodych ludzi i traktują się wspaniale. Mam ogromną nadzieję, że będę miała jeszcze nie raz uczestniczyć w tego typu imprezach :) Spotkałam tam wiele znanych ludzi, za którym dziękuję. Byli niesamowici.
  • 13 października spełniłam swoje największe marzenie. Spotkałam się z Tini dzięki wygraniu konkursu. To było coś niesamowitego, gdy przeczytałam, że mam podać dane, bo wygrałam. Tak strasznie się cieszyłam. Jednak to nie wszystko takie łatwe było na samym początku. W przygotowaniu zdjęć pomagali mi prawdziwi moi przyjaciele. Dzisiaj dziękuję wam za to :), Gdyby nie wy nie udałoby mi się tego wszystkiego :)

  • Koncert Szklany Sen Tour w Lublinie. Po raz kolejny miałam możliwość przytulenia Sylwii. Jest,to tak wspaniała dziewczyna nie bez powodu jest,moją idolką :)  Ten koncert był już ostatnim koncertem w tym roku i lepszego nie mogłam sobie wymarzyć :) Dziękuję Sylwia, kocham Cię.

Jeśli chodzi o ważne wydarzenia dla mnie to raczej wszystkie. Jestem wdzięczna Bogu, że to wszystko mnie spotkało. Wiadomo były wzloty i upadki, jednak takie jest życie. Mam nadzieję, że 2017 będzie tak samo dobry bądź jeszcze lepszy. To był już mój ostatni wpis w tym roku. Marzę, aby w 2017 roku było nas więcej. Życzę wam wspaniałej zabawy sylwestrowej i żebyście z uśmiechem powitali te kolejne 365 dni. Do zobaczenia w styczniu :)

1 komentarz:

  1. Miałaś wspaniały rok pełen wrażeń, spełnionych marzeń. Czytając tego posta czułam taką radość w środku, mimo to, że nie ja tego doznałam :) Nie znam Cię ale bardzo cieszę się że spełniłaś swoje marzenia ♥ Życzę Ci tego w nadchodzącym 2017 roku, żebyś dalej spełniała swoje marzenia ♥

    OdpowiedzUsuń