Bracia Sikorscy wutuszają w trasę koncertową!!

Hej wszystkim :) mam dla was dzisiaj bardzo przyjemny wpis. Jak już wiecie a może nie Jeremi i Artur Sikorscy wyruszają w bardzo wyczekiwaną trasę koncertową po Polsce. Nasi chłopacy 25 listopada 2016 roku wydali swoją kolejną płytę "Odetchnij", która podbija świat. Sama nie mogę się doczekać. Więcej informacji związanych z tymi wydarzeniami w dalszym ciągu :)



Tacy młodzi a utalentowani jak diabli. Kto by nie chciał takiego chłopaka ??? Jednak nasz Artur już zajęty :) Dobrze, dobrze żarty na bok. Kochani, jaki największy prezent mogą zrobić nam swoim fanom ??? No pewnie najpierw wydanie płyty (oczywiście jak zawsze wyjątkowej) i ogłosić trasę koncertową, którą zapewne, będzie zapierać, dech w piersiach. Szczerze mówiąc, bardzo się, ucieszyłam, gdy zobaczyłam, że na planie znajduje się Lublin. Na szczęście mieszkam dość blisko tego miasta i udało mi się zakupić bilet na spotkanie z moimi idolami. Już pierwszy koncert, który zagrają, 07.01.2017 w Katowicach jest, zagadką, bo to właśnie oni będą, widzieli ich po raz pierwszy na, Odetchnij Tour.
 

Już nie długo będziecie mogli przeczytać recenzję płyty. Tak nawiasem powiem. Jeremi i Artur to młodzi chłopacy, którzy podbili serce wielu dziewczyn. Nie ma raczej sprzeciwów i pytań dlaczego. Starszego z barci mogliśmy oglądać wraz z Sylwią Lipką podczas nauki na wrotkach. Program wyemitowany przez Disneya z powodu wejścia serialu, który podbija Świat, czyli Soy Luny.


Nie wiem jak wy, ale sama wybieram się na jeden z koncertów Odetchnij Tour. Jak wcześniej wspominałam, zakupiłam, m&g w Lublinie. Nie mogę się doczekać, jednak strasznie się denerwuję, bo nigdy nie miałam możliwości przytulenia, powiedzenia kilka słów im. Po głowie chodzi, mi miliony propozycji mimo wszystko najgłośniejsza jest, ta czy coś z siebie wydobędę. Ja to ja i gdy jadę, na spotkanie z kimś ważnym dla mnie często zapominam, języka w buzi. Mam ogromną nadzieję, że tym razem tak nie będzie. Trzymajcie za mnie kciuki :) A może wy się wybieracie do Lublina ??? Jeśli będziecie i gdzieś rozpoznacie, mnie to podejdzie, będzie super pogadać :)

Chłopaki wraz z wydaniem swojego albumu wypuścili swoją kolekcję ubrań. Bluzy, bluzki i inne gadżety są związane oczywiście z płytą. Są naprawdę bardzo ładne i najfajniejsze w nich jest to, że są uniwersalne dla chłopaka oraz dziewczyny. Rzeczy z ich sklepu możecie zakupić oczywiście na mymuscushop.


Nie mogę, się już doczekać mam, nadzieję, że wy także :) Napiszcie mi w komentarzu czy się wybieracie, na jaki kol wiek koncert. Jestem tego bardzo ciekawa :) Dzisiaj zaprezentowałam, wam wszystko, co przygotowałam, mam nadzieję, że się podoba. Do zobaczenia w wkrótce.

4 komentarze:

  1. SUper pomysl na bloga! Bardzo mi sie poodba! I choc nie lubie jak ktos ma muzyke ktora sie wlacza to ta ktora teraz jest kocham ja! Poza tym dodaje super klimatu! SUper,super,super!♥
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) cieszę się, że Ci się podoba :) Dziękuję za ocenę :)

      Usuń
  2. Szczerze, nawet nie znałam tego zespołu. Warto zawsze dowiedzieć się czegoś więcej dzięki takim blogom - super! Ale to prawda w dzisiejszych czasach, gwiazdy i idole potrafią czasami znacznie więcej, niż rodzice. Potrafią oddziaływać i wpływać! Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń