Wywiad z Dżesiką Dominiak

Hej wszystkim :) Dzisiaj przychodzę do was z wywiadem . Bardzo się cieszę , że udało mi się wyprosić Dżesikę o to aby odpowiedziała mi na kilka pytań :) Na pewno tą świetną , bardzo miłą dziewczynę znacie . Prowadzi popularnego bloga Disney- All for Fans . Na pewno kojarzycie a może nawet jesteście jej fankami / fanami :) Ale mimo tego czy ją znacie czy nie zapraszam was gorąco do przeczytania wywiadu :) Mam ogromną nadzieję , że wam się spodoba :) Do zobaczenia w dalszej części bloga :)



Kochani ja sama jestem pod wielkim wrażenie całego wywiadu naprawdę ! Dżesika odpowiadała prześlicznie na pytania z harmonią i chyba uśmiechem na twarzy . Chcę powiedzieć , że to właśnie jej blog zmotywował mnie to tego abyście mogli czytać te wszystkie przemyślenia , uczucia no i oczywiście wywiady :) Więc uroczyście zapraszam was do zapoznania się z wywiadem .



1. Czym jest dla ciebie twój blog i kanał ??

                              Pisanie jest moją pasją , natomiast nagrywanie to eksperyment w fazie początkowej .

2. Co czujesz gdy spotykasz się  z gwiazdami ?

                            Przede wszystkim ekscytację. To naprawdę wyjątkowe uczucie spotkać kogoś, kogo się podziwia. Marzy o tym mnóstwo osób na całym świecie, a ty masz świadomość, że udało Ci się to osiągnąć. Naprawdę coś wspaniałego! Daje to również ogromnego kopniaka motywacyjnego i nie mówię tutaj tylko o spotkaniach dzięki Disneyowi, ale ogólnie. Patrzysz na idola i masz świadomość, że on też kiedyś było szarą jednostką nieróżniącą się niczym od pozostałych miliardów ludzi, a jednak teraz jest kimś i to tylko dzięki swojej pracy , zaangażowaniu i wierze w marzenia oraz samego siebie .

3. Opowiesz jak było na spotkaniu z ekipą ?

                            Ekipą, czyli obsadą "Violetty"? Nadal brak mi słów, aby opisać to, co wtedy przeżywałam. Spełnienie nie jednego, a kilku marzeń w ciągu zaledwie godziny (zresztą najkrótszej w moim życiu). Wow! Zobaczyć ich to już coś, a co dopiero przeprowadzić wywiad, zrobić wspólne fotki, wziąć autografy czy wreszcie przytulić. Życzę wszystkim, aby przeżyli coś podobnego, a wtedy zrozumieją, jak unikalne to uczucie.


4. Jak rozpoczęłaś swoją współprace z Disneyem i co radzisz młodym zaczynającym blogerom  takim jakim ja jestem ?

                              Obserwowałam inne blogi o "Violetcie", które współpracują z Disneyem i pomyślałam sobie, że to świetna sprawa, dlatego też wysłałam maila na przypadkowy adres e-mail znaleziony w internecie. Po kilku tygodniach dostałam wiadomość od Disneya, jednakże z innej skrzynki. Teraz zastanawiam się, czy sami się mną zainteresowali czy może troszkę pomogłam losowi. A cóż mogę poradzić innym? Pasja jest najważniejsza - pamiętajcie o tym !

5. Czy spełniłaś już swoje jakieś marzenia a jeśli tak to jakie ??

                                     Cały czas spełniam marzenia, bo to jeden z moich głównych, życiowych celów. Moim pierwszym był własny pokój. Kolejne, które udało mi się spełnić to udział w koncercie Violetta Live, spotkanie i wywiad z obsadą, posiadanie autografu Jasia Dąbrowskiego, współpraca z Disneyem, dostanie się do liceum, do którego najbardziej chciałam iść. Pewnie jeszcze o czymś zapomniałam, ale to są takie najważniejsze punkty, który wpłynęły na moje życie (może oprócz autografu).

6. Gdybyś miała wybrać między blogiem a kanałem co byś wybrała ?

                             Ciężki wybór, bo vlogowanie bardzo mi się spodobało, aczkolwiek kocham pisać i nie wyobrażam sobie nie prowadzić bloga, natomiast bez kanału chyba bym przeżyła, więc zdecydowanie blog. Zresztą jego buduję od ponad trzech lat. Ciężko byłoby mi porzucić coś, w co wkładam tyle pracy


7. Czy jesteś rozpoznawalna na ulicy ?


                              Może niekoniecznie na ulicy, ale spotkałam się z tym, że ludzie mnie znają. Na przykład w bursie podeszła do mnie niepełnosprawna dziewczynka i powiedziała, że uwielbia mojego bloga. Zaproponowała mi wspólne oglądanie "Violetty". Bardzo żałuję, że nie mamy takiej możliwości. W szkole podstawowej również jest dziewczynka, która czytała mój blog. Również córka opiekunki z autobusu pokazała swojej mamie reklamę i powiedziała, że to ja w niej gram. Jest jeszcze kilka takich przypadków. Blogerzy mają o tyle gorzej, że rzadko pokazują swoje twarze, a jeśli posługują się pseudonimem, w prawdziwym życiu są w pełni anonimowi.

8. Jak importujesz najnowsza piosenkę Sylwii Lipki Czego Pragniesz ?

                               To piosenka o marzeniach i ich spełnianiu. Dla mnie ma szczególne znaczenie. Widziałam, jak powstaje teledysk i myślałam sobie "kurcze, przecież to też jakieś moje marzenie, tak samo jak Sylwii". Ona śpiewa, czyli robi to, co kocha, ja natomiast zbieram materiały do relacji i dla mnie to również robienie tego, co kocham. Świetna sprawa.


9. Ponieważ  mój blog ma tytuł Rodzice uczą chodzić..Idole jak nie upaść jakcy sa twoi idole o co wnosza do twojego życia ??


                                Trudny temat. Moim największym idolem aktualnie jest Shawn Mendes, który zaczynał od kanału na YouTube, tymczasem teraz jest gwiazdą światowego wymiaru. Miał szczęście, że jego talent dostrzegła jedna z wytwórni muzycznych i dzięki temu spełnił swoje największe marzenie. Nie zamierzam porównywać się do niego, ale moja historia jest podobna, tylko oczywiście na o wiele mniejszą skalę. Również zaczynałam od bloga, Disney postanowił nawiązać ze mną współpracę, a teraz robię wszystko, aby jak najwięcej z tego wynieść i spełnić swoje największe marzenie, czyli zostać dziennikarką. Moim drugim idolem jest Jasiu Dąbrowski, którego po prostu uwielbiam za jego oryginalność i styl bycia. Zdecydowanie wyróżnia się na polskim YouTube. Dalej kocham Ruggero, również za całokształt i nie mogłabym zapomnieć o panu zwanym Walt Disney. Kiedyś dostałam od pewnej ważnej osoby jego biografię i od tej pory wiele się zmieniło w moim podejściu do świata, w ogóle w moim życiu. Polecam przeczytać.

 
   10.  Co sądzisz o moi blogu ??

                                 Pewnie cię trochę zaskoczę, ale odwiedzam go dość często. Niestety rzadko mam czas na komentowanie postów, ale gdy mam chwilę to zawsze to robię. Ma potencjał i życzę ci, abyś dobrnęła z nim jak najdalej. Cytując Sylwię Lipkę "masz to coś". Swoją drogą zapomniałam o niej wspomnieć w idolach, a przecież kocham ją całym serduchem. Nie ma drugiej równie życzliwej, pracowitej i utalentowanej osoby tak jak ona. Jestem jej fanką odkąd tylko ją poznałam .

11. Czy masz treme przed spotkaniem sie z celebryta ?      

                          No jasne! Zawsze bardzo się stresują, ale to chyba naturalne, a wnioskuję to po reakcjach fanów na widok idoli, którzy nawet płaczą. Ja staram się być opanowana, ale w środku mnie buzują emocje. Często to widać, bo na przykład trzęsą mi się ręce !

12. Czy Disney to wymarzona firma z która chciałaś współpracować ?   

                           Kiedyś nawet nie wiedziałam, że można współpracować z firmami i właśnie dzięki Disneyowi się o tym dowiedziałam. To najlepsza współpraca i byłabym skłonna oddać za nią wszystkie inne. Dzięki niej mam niesamowite wspomnienia, poznałam cudowne osoby, w tym mam głównie na myśli blogerów i mojego przyjaciela, który jest moim bratem.

13. Bardzo Ci dziękuję za wywiad :) może jakieś pozdrowienia ??

                              Również bardzo dziękuję i pozdrawiam ciebie oraz wszystkich czytelników twojego bloga. Mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie ich przybywać 😘


Kochani to właśnie wywiad z Dżesiką . Prawda , że wspaniały ??? Bardzo Ci dziękuję ! jesteś wspaniałą dziewczyną . Wywiad bardzo długi i dzięki temu myślę , że dobrze mogliście poznać naszą blogerkę :) Zostawiajcie komentarze czy wam się podoba :) A my widzimy się już za nie długo :) Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz