[Konkurs] Wygraj super nagrody !!

Witajcie kochani :) Dzisiaj może trochę o późniejszej godzinie ale mam nadzieję , że wam się spodoba <3 Dzisiaj mam przyjemność zorganizować konkurs z firmą , z którą współpracuje czyli z Nanobytes mam nadzieję , że konkurs wam się spodoba i weźmiecie w nim udział :) 




Kochani chcę tylko przed ogłoszeniem konkursu powiedzieć , że zasady nie wymyślałam ja ale moja koleżanka Klaudia , którą chyba lubicie bo komentujecie pozytywnie jej posty więc mam wielką nadzieję , że i ten post wam się spodoba <3 To przechodźmy do zasad i samego konkursu :)

 
Uwaga konkurs,
Dziś coś dla smakoszy. Do wygrania cukierki firmy Nanobytes oraz torba z jej logo.
Głównym założeniem konkursu jest pokazanie, że przy odrobinie słodyczy, nawet szara jesień nabiera kolorów. Tak więc ubierzcie się w coś kolorowego, wyjdźcie z domu, weźcie paczkę Nanobytes i aparat. Bądźcie kreatywni, twórczy, a przede wszystkim zabawni.
Poniżej przedstawiam kilka głównych zasad konkursu:
1. Czas trwania konkursu od 9.10 do19.10
2. Prace wysyłajcie na adres e-mail: buleczka2002@o2.pl
3. Co należy zrobić? Po prostu dobrze się bawić 🙂 Zrobić szalone zdjęcie podczas spaceru z opakowaniem Nanobytes w ręku (ewentualnie możecie wydrukować logo firmy, lub je narysować i użyć go zamiast opakowania z cukierkami).
Życzę wszystkim dobrej zabawy.


 
Mam nadzieję , że podoba wam się konkurs i weźmiecie udział :) Trzymamy za was kciuki i liczymy na waszą kreatywność :) Do zobaczenie w następnym poście <3

2 komentarze:

  1. Genialny konkurs, kocham słodycze :D Jak znajdę trochę czasu i pomysł na zdjęcie to wezmę udział. Swoją drogą nigdy nie jadłam tych cukierków. Pozdrawiam, nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń