Wywiad z Sonią Figurską !

Witajcie kochani :) Dzisiaj mam coś dla was co chyba najbardziej lubicie czytać. Udało mi się przeprowadzić wywiad z bardzo dobrze wam znaną Sonią Figurską !!! Jeśli jej nie kojarzycie z imienia to podpowiem wam , że prowadziła serial bardzo popularny czyli  I love Violetta . Znacie prawda ?? Mam nadzieję , że wam się spodoba . Serdecznie zapraszam :)



Sonia jest wspaniałą dziewczyną :) Naprawdę jest bardzo miła , sympatyczna. Bardzo się cieszę , że miałam okazję przeprowadzić wywiad z nią. Po odpowiedziach widać , że jest bardzo nieśmiałą i słodką dziewczyną :) Same zalety u tej Soni :) Mam nadzieję ,że i wam się ten wywiad spodoba :) Dobra już nie przeciągam idziemy do wywiadu :

1. Jak czułaś się na planie I love Violetta ?

                       Bardzo fajnie dziewczyny są mega pozytywne. Dobrze się z nimi mi rozmawiało 💥

2. Czy podczas nagrywania z dziewczynami czułaś się jak z siostrami czy jednak jak w pracy ?

                    Przez miłą atmosferę czułam się jak z przyjaciółkami 🐻

3. Jak w ogóle trafiłaś do tego programu ??

                      Musiałam przyjść 2 etapowy casting 😇


4. Zniknęłaś z telewizorów dlaczego ? Co teraz robisz ?

                             Przez szkołę i życie prywatne niestety nie mam na to czasu, ale mam nadzieje że to się zmieni 💋

5. Czy miałaś taką sytuację, że fanki do ciebie podchodziły ?
 

                                                Haha oczywiście zdarzało to sie nawet kiedyś bardzo często 🔥
                               
6. Jak teraz po tym wszystkim wygląda twoje życie ?
 
                                Głównie zajmuję się nauką przyjaciółmi i  rodziną 💗


7. Spotkałaś już swoich idoli ??

                          Niestety jeszcze nie ✨

8. Ile znaczyła bądź znaczy dla ciebie właśnie Violetta ?

                            Oczywiście kiedyś znaczyła dla mnie bardzo dużo ale z upływem czasu coraz mniej 👄


9. Gdybyś miała wybrać jedno miejsce na ziemi jakie to by było ?
                            Polska 🇵🇱



10. Czy wierzysz w to , że marzenia się spełniają ?

                            Nie, marzenia trzeba spełniać 🙏💞

11. A czy twoje marzenia się spełniły ?? jeśli tak to jakie 🙂

                                Czerwony pasek na świadectwie 😄❤️

12. I ostatnie pytanie czy jedziesz na spotkanie z Tini ?

                               Nie niestety nie jadę 😰💞

Dziękuję i buziaki 💞


O to cały wywiad z Sonią :) Jak sami widzicie to wspaniała dziewczyna . Bardzo dziękuję ci Soniu , że się zgodziłaś . A wam się podobał wywiad z jedną z prowadzących dawnego ale bardzo wspaniałego programu I love Violetta :) Napiszcie w komentarzach co sądzicie o wywiadzie :) i do zobaczenia niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz