Spotkaj Tini w Warszawie !!

Na tą wiadomość czekała cała Polska . Mimo tego , że wmawiali nam , że to nie realne aby przyjechała my wierzyliśmy , modliliśmy się i robiliśmy wszystko co w naszych siłach aby ten dzień się ziścił . Trzymała nas w wielkim niedosycie wiadomości . Każda fanka czy fan o to tej młodej utalentowanej dziewczyny śnił o tym jak dotyka swoją idolkę . Nasze marzenie się spełni !! Tini Stoessel zrobiła nam ogromną niespodziankę dzisiejszego dnia !!!! Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej musicie przeczytać to nie może was ominąć !!!


Martina Stoessel to nie tylko wspaniała dziewczyna pod względem talentu ale uwielbia robić niespodzianki swoim fanom . Taką właśnie dziś mogliśmy doznać . W ciągu paru godzin nasze życie może ulec całkowitej zmianie ( sama tego doświadczyłam ) . Gdy po szkole przyszłam do szkoły oczywiście co się robi po powrocie ??? Sprawdza się wszelkie newsy w sieci . Oczywiście pierwszym portalem jakim załączyłam był Instagram . Przewijam i patrzę coś o Polsce na koncie Tini ale jest komentarz w naszym ojczystym języku pierwsza myśl to na pewno jakieś konto fanki ale patrzę to prawdziwe konto naszej księżniczki !!! Byłam w szoku myślałam , że wyskoczę z całego bloku ale od razu też się zasmuciłam :(




Nie chcę tutaj opowiadać całej historii ale decyzja o wyjeździe na spotkanie z Tini była nie możliwa ale Bóg chyba chciał abym mogła w końcu spełnić te swoje największe marzenie i jednak mój tata zgodził się pojechać i nadal w to nie wierzę . Po prostu chcę tu podkreślić , że nasze życie może wywrócić się góra nogami przez jedną małą decyzję .


Spotkanie odbędzie się w Galerii Arkadii w Warszawie al. Jana Pawła II 82 na warszawskim Muranowie . Sama Tini na scenie będzie od godziny 15-18 dnia 13 października !! Naprawdę nie mogę się doczekać :)


BARDZO WAŻNA INFROMACJA !!
 
Dnia 13 października w dniu spotkania z Martiną Stoessel razem z Klaudią organizujemy pewną niespodziankę dla Tini !! Jak dobrze wiecie moja przyjaciółka ślicznie maluje bluzki dlatego każdy kto będzie miał tylko ochotę będzie miał możliwość podpisania się na bluzę , która będzie podarowana Tini w prezencie !!! Podoba wam się ten pomysł ?? Jeśli tak to komentujcie :) Będzie po prostu puszczona ta bluzka jak dokładnie to będzie rozplanowane to wam jeszcze dam znać piszcie czy wam się podoba ten pomysł :)
 
 


Wiem , że mój blog nie jest popularny ale jeśli by ktoś rozpoznał i chciał pogadać czy coś może zdjęcie ?? to pod chudźcie :) Napiszcie w komentarzu czy i wy się wybieracie i co sądzicie o tym wszystkim i czy będziecie chcieli się spotkać i czy podoba wam się akcja dla Tini :) A my już nie za długo widzimy się w kolejnym poście :) Papa <3

1 komentarz:

  1. Sorki ale cała Polska na to nie czekała. Tylko fanki juz jak coś

    OdpowiedzUsuń