Soy Luna podbija Świat ???

Hej wszystkim :) dzisiaj będzie całkiem coś nowego , ponieważ temat nowego serialu u mnie na blogu nie był jeszcze poruszany ale mam ogromną nadzieję , że wam się spodoba. Chcę jeszcze tu powiedzieć przed tym jak przejdę do tematu , że bardzo dziękuję za tyle wyświetleń i komentarzy :) Z całego serca dziękuje <3 A teraz coś nowego tylko tu przeczytasz mój tekst !!! Czyżby Soy Luna znana także jako zamiennik Violetty podbijał Świat ???



Serial Soy Luna jest już bardzo znanym serialem . Szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż tak szybkiej popularności . Jak mnie pamięć nie wodzi to serial Violetta nie był znany aż tak w 1 sezonie jestem pod wielkim wrażeniem :) Pierwszy odcinek tej nowej telenoweli mogliście zobaczyć już 14 marca tegorocznego roku czyli 2016 . Zdobył on wielką popularność jednak myślę , że połowę zasługi jest w tym , że miała być to " kontynuacja " serialu dobrze nam znanego i kochanego Violetty .



Jednak nie wszystkich nastolatków czy nastolatek skradło to serce . Uważana przez większość dzieciaków jako podróba  czy zamiennik serialu wcześniejszego .  Szczerze mówiąc nie przepadam za tym serialem ale też nic do niego nie mam . Jednak trudno nie wiedzieć o istnieniu nowego dzieła Disneya , ponieważ nie ważne do jakiego sklepu wejdziemy na jaki segment wszędzie możemy zobaczyć ubrania , perfumy , parasole , zeszyty , piórniki wszystko właśnie z główną bohaterką . Fajnie , że coś takiego jest bo wiem sama , że jako fanka Tini mogłam mieć wszystko z nią . Nie ważne ile mam lat wchodziłam do sklepu i po zobaczeniu nowych rzeczy zamieniałam się w małą dziewczynkę .



Jestem pewna , że gdybym miała stację Disneya w telewizji oglądała bym Soy Luna . Chcę tu podkreślić , że 1 sezonu Violetty też nie lubiłam więc kto wiem może i fanką Karol będę ?? Ostatnio na filmikach Sylwii Lipki możecie brać udział w super konkurach do wygrania naprawdę wspaniałe nagrody .Szczerze mówiąc oglądając właśnie podsumowanie odcinków z ostatniego tygodnia Soy Luny  żałowałam i to bardzo , że nie oglądam tego serialu :(



Fabułę serialu dość znam i wydaje mi się bardzo ciekawa a zarazem troszkę różniąca się od poprzednika . Jeśli mam być szczera tak trochę uważam , że fabuła jest dość podobna w obu serialach jednak są różne wątki . Tutaj podoba mi się to , że pokazane jest jak dziewczyna , która jest w ogóle jest z innego państwa i jak trudno jest wejść w życie danej szkoły czy co czasem się robi aby nas polubiono . I naj naj najbardziej mi się podoba to , że pokazane jest jak dziewczyna jest taką zołzą i wszystko by chciała pokazać , że to jej . A Violetcie było podobnie a czasem bardzo tylko tam była już taka nienawiść ze strony Ludmiły ale już w starszych klasach tak ?? i to były takie muzyczne zajęcia i bardzo różniły się od naszych normalnych a tu jest normalna szkoła i to najbardziej mi się podoba w tym wszystkim .

Moim zdaniem razem mimo wszystko powinni być o to ta para na zdjęciu wyżej :) Nie wiem dlaczego ale pasują do siebie jak ulał <3


Podsumowując nowy serial Disneya Soy Luna w 100 % musze powiedzieć , że podbija Świat . Dla nie , których to super nowina dla innych trochę gorsza . Mimo tego uważam , że to nawet spoko serial mimo , że go nie oglądam bo nie mam tego kanału . Przed napisaniem tego posta czułam odrazę do tego wszystkiego ale po napisaniu i skojarzeniu pewnych faktów stwierdziłam , że to nawet może coś z tego będzie :) Mam na dzieję , że spodobał wam się inny wpis  bo o serialu o którym nie mówię ale jeśli może się przekonałam ?? to może będą się pojawiać takie wpisy ?? ale najpierw napiszcie czy chcecie w ogóle coś takiego :) A ja z wami się żegnam i widzimy się już za nie długo <3

3 komentarze: