WYWIAD Z JULĄ

Hejka kochani, jak się trzymacie? Szczerze mówiąc mam już dojść siedzenia w domu i chociaż przyzwyczaiłam się do takiego życia, chciałabym, aby wszystko wróciło do normy. Jednak to wszystko zależy do nas, czy uniesiemy ciężar samotności we własnym domu i dostosujemy się do zasad. Jednak każda stracona chwila na smutek jest chwilą, którą możecie sami naprawić! Wejdźcie na stronę: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com a tam będzie na was czekało wiele nowych artykułów, które, choć na chwilę pozwolą zapomnieć o smutku panującym na ulicach. Dlatego bardzo się postarałam i przeprowadziłam kolejny wywiad! Tym razem z osobą, na której piosenkach się wychowałam! Bardzo chcę, aby na waszych buziach pojawił się uśmiech, to takie bezcenne. Więc proszę, wejdźcie w dalszą część bloga!





Julita Ratowska znana wszystkim jako Jula to 29-letnia piosenkarka. To piękna, młoda, a przede wszystkim utalentowana kobieta, która z każdym nowym singlem podbija radiowe playlisty. Jej ostatni wydany utwór pt. „Zanim Nas Policzysz” w duecie z Filipem Lato osiągnęło ponad 11 milionów wyświetleń! Julitę również możecie, znać z jednego z popularniejszych serialu pt. „M jak Miłość” gdzie wcieliła się w rolę Pauliny Suskiej. Piosenkarka w czasie letnim również bardzo dużo koncertuje. Na jej występy przychodzą rzesze fanów. Osobiście wychowałam się na piosence „Kiedyś odnajdziemy siebie". Ratowska nie tylko tworzy piosenki na swoje płyty, ale również do przeróżnych filmów. A jedną z takich utworów jest, „Szukając siebie” do filmu Monster High Boo York. Jesteście ciekawi co słychać w życiu wokalistki? To nie przedłużając, zapraszam do wywiadu!




1). Jeśli wypuszczasz nową piosenkę, ona zawsze okazuje się wielkim przebojem. Jak to robisz? Czym jest twój złoty środek?



Uważam, że nie ma złotego środka na przebój 🙂 Ja takiego również nie odkryłam 🙂! Tworząc utwór nie zastanawiam czy będzie przebojem. Robię to co podpowiada mi serce. To czy piosenka jest przebojem definiuje czas i słuchacze 🙂




2). Jesteś piękną kobietą. Czy Ty sama dbasz o siebie na co dzień, czy może korzystasz z masaży, wizyt u specjalistów?




Dziękuje bardzo za komplement 🙂 niestety, ale masaż miałam, robiony raz w życiu co uważam za ogromny błąd i muszę, to kiedyś nadrobić🙂 Tak jak większość kobiet chodzę tylko do fryzjera i zrobić paznokcie, które jak robiłam, sobie sama uszkodziłam (ups) dlatego wole korzystać z usług osób, które się na tym znają🙂! Również uzupełniam rzęsy, które miałam zrobić na chwile podczas wyjazdu z programem Agent do Argentyny, ale okazało się to bardzo wygodne i trwa to do dziś 🙂! Z usług medycyny estetycznej nie korzystam 🙂




3). Już przez jakiś czas nie pojawiasz się ani w mediach, nie pojawiają się nowe piosenki. Czym to jest spowodowane, czy może szykujesz wielki powrót płytą?



Tworzenie to długotrwały proces, często zakończony wyrzuceniem piosenki „do kosza”. Nie chce wydawać niczego taśmowo lub dlatego, że czas mnie goni. W mojej głowie to tak nie działa. Wydaje coś, wtedy kiedy w to uwierzę.
W tej chwili moja piosenka czeka na swój moment, gdyż w czasie pandemii nie mam możliwości zrealizowania wszystkiego do końca 🙂









4). Miałaś możliwość spróbować swoich sił w serialu „M jak Miłość". Jak wspominasz ten czas? Czy jeśli nie muzyka to chciałabyś zostać aktorką?



To była fajna przygoda i duże wyzwanie. Ale zdecydowanie nie byłaby ze mnie dobra aktorka 🙂
Wole realizować się w życiu muzycznie 🙂


5). Niestety, w Polsce zastał teraz bardzo smutny okres. Jak Ty radzisz sobie z przymusowym zostaniem w domu? Czy urozmaicasz swój pobyt?


Nie mam najmniejszego problemu z zostaniem w domu. Dom to cudowne miejsce i powinniśmy być wdzięczni, że mamy to szczęście i możemy w nim być. Na pewno nie narzekam na nudę. Wręcz przeciwnie mimo tego brakuje mi czasu. Podjęłam duże wyzwanie, rozpoczęłam studia, które pochłaniają w tej chwili cały mój czas. Oczywiście również gotuje, czytam książki, robię porządki czy oglądam seriale 🙂 wykorzystajmy czas na naprawdę dobre rzeczy:)






6). Śledząc Twojego Instagrama, wiem, że w ciągu lata dużo koncertujesz. No właśnie czy brakuje Ci tego?





To jest dla mnie najtrudniejsze. Ciężko mi na myśl, że tych koncertów być może już w tym roku nie będzie, że nie spotkam się z Wami.
Dla mnie to rodzaj paliwa, to moje szczęście. Staram się o tym nie myśleć, ponieważ jest mi po prostu smutno.





7). Jesteś osobą bardzo popularną, czy zdarza Ci się „maskować” przed ludźmi, aby w spokoju wyjść na miasto?



Absolutnie nie 🙂









8). W ostatnim czasie wydałaś piosenkę z Filipem Lato. Jak współpracowało Ci się z tym młodym, przystojnym mężczyznom?



Filip to zdolny chłopak i cieszę się ze mogłam z nim współpracować. Zdarza się ze razem koncertujemy.
Współpraca z nim to czysta przyjemność 🙂




9). Gdyby nie muzyka, to co?


Oj nawet nie chce o tym myśleć...🙂




10). I jako ostatnie pytanie, które muszę Ci zadać. Czy jest jakaś nowa miłość na horyzoncie?


Takie sprawy zawsze zostawiam dla siebie 🙂!






Jak sami widzicie Julita to bardzo miła osoba, która ciężko pracuje na swój sukces. Ja oficjalnie dziękuję Julicie za to, że zgodziła się odpowiedzieć na kilka pytań. Wiecie co? Ostatnio dostałam pytanie, czy osoba, która prowadzi mniejszy blog, początkujący ma szansę na wywiad. I powiem to tu na forum. Pamiętajcie, że zawsze może wam się udać, bez względu na to, czy wasz blog ma 10 tysięcy wyświetleń, czy 100 tysięcy. Zawsze liczy się tylko to, czy osoba, do której piszecie, z prośbą zgodzi się. Nie ma reguł, liczy się ten drugi człowiek za ekranem i odrobina szczęścia.

Social media Julity:


INSTAGRAM - KLIK
YOUTUBE- KLIK



13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wywiad, świetnie przeprowadzony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad :) Masz rację Autorko, że w tych trudnych czasach każda rzecz, która może przywołać uśmiech na twarzy jest bezcenna i trzeba szukać rzeczy pozytywnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad... :) Ja też już czekam aż sytuacja się ustabilizuje.
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam ponownie :)
    Dopisuję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, witam Cię w naszej wielkiej rodzinie 😊

      Usuń
  4. Wydaje się być bardzo fajną osobą :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie przeprowadziłaś ten wywiad, szkoda, że Julia nie otworzyła się jakoś specialnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny wywiad tak trzymaj i czekam na następne! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, chociaż wgl nie kojarzę tej wokalistki. Słucham czego innego :)

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam serdecznie Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś niespecjalnie kojarzę tą Panią choć nie twierdzę, że kiedyś mogłam o niej nie słyszeć. ;)
    Miły wywiad.
    Zapraszam do siebie: screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń