[Recenzja] płyty " Szklany Sen"

Hej kochani :) dzisiaj mam dla was ponownie recenzję lecz to niezwykła recenzja bo płyty !!! a takiej jeszcze u mnie nie było . Ta płyta to najlepszy dowód na to , że dzięki pracy i wiarze można zrobić wszystko , że nic jest nie możliwe. Album wywarł na mnie ogromne wrażenie . Jest niesamowity . Lecz zakochałam się w nim , ponieważ piosenki są po Polsku :) jest tylko jedna po angielsku . I to chyba najbardziej zdobyło moje serce :) Jeśli pragniesz dowiedzieć się więcej o płycie to zapraszam do dalszego czytania :)

" Szklany Sen " to płyta niesamowitej artystki Sylwii Lipki . Jeśli uważnie czytacie mojego bloga to wiecie kim jest dla mnie Sylwia :) Płytę zamówiłam jak preorder na stronie mymusicshop.pl o to link http://www.mymusicshop.pl/ . W swoich dłoniach miała już ją 1 lipca czyli w dzień premiery . Naprawdę się cieszyłam . Czekałam na nią bardzo długo ale gdy już ją miałam słuchałam i słucham oczywiście przez cały czas . Ale jako , że zamówiłam przed premierą otrzymałam autograf artystki oraz silikonową bransoletkę z napisem : Sylwia Lipka Szklany Sen .
 
 
Płyta jest bardzo profesjonalnie wykonana . Zdjęcia Sylwia jak i na
okładce ależ również w środku są przepiękne . Widać , że właścicielka i ekipa dali z siebie 100 % . Szklany sen podbił moje serce . Moją ukochaną piosenką , która na dzień dzisiejszy jest moim uzależnieniem jest Zapomnieć chcę . Kocham tą piosenkę , ja ją oddycham . Gdy włączam płytę pierwsze co robię to wybieram numer 10 na płycie . Mogła bym jej słychać i słychać i nigdy mi się nie znudzi :) Ale jak wiecie nasza ukochana dodała na swoim kanale na YouTube teledysk to tej piosenki a o to on :



Czy ona nie jest niesamowita ?? Naprawdę od niej się uzależniłam :) Ale wracając do płyty . Sama płyta , na której są zapisane niesamowite piosenki jest prosta ale piękne . W prostocie kryje się coś czego nie da się opisać . Często oceniamy jakość po wyglądzie podobnie jak człowieka . Ale to co kryje się zapisane w środku dopiero uświadamia nas jakie piękno w sobie kryje :)



Jeśli śledzicie Sylwię Lipkę na jej mediach społecznych to na  pewno wiecie , że płyta została nagrana w Lublinie czyli niedaleko mnie . Z czego jestem bardzo dumna , że nagrywała w  stolicy województwa Lubelskiego gdzie zamieszkuję . To jest niesamowite . Na debiutanckim albumie Sylwii Lipki znajduje się 10 wspaniałych utworów a o to one :
1). Zobacz
2). Miną czas
3). Został tylko dzień
4). Chwilove
5). Masz to coś
6). Szklany sen
7). Puzzle dwa
8).Shelter
9). Kilka słów
10). Zapomnieć chcę

 To są wszystkie piosenki , które znajdują się na płycie . Już teraz możecie ją zakupić na mymusicshop , we wszystkich empikach w całej Polsce . Naprawdę polecam wam tą płytę :)



A jeśli nie masz autografu i chcesz spotkać swoją idolkę co w tedy ?? Nic trudnego przyjedź do dowolnego empiku w Polsce i spotkaj ją :) Te marzenie możecie spełnić w następujących datach oraz miastach


Sylwia już teraz zapowiadała na swoim Snapie , że to nie tylko te miasta odwiedzi w te wakacje . Już nie długo poda kolejne daty i empiki , w których będziecie mogli ją spotkać :) Ja osobiście będę w Lublinie i szczerze mówiąc nie mogę się doczekać :) a wy gdzie zawitacie ??


 Chcę jeszcze coś ogłosić :) Już teraz na www.mymusicskop.pl możecie zamówić koronę , w której Sylwia wystąpiła w teledysku do piosnki Zapomnieć chcę . Choć tak możecie poczuć się jak księżniczka :)  Mam nadzieję , że ta recenzja wam się podobała i dowiedzieliście się coś o niej :) Ja pokochałam płytę i mam nadzieję ogromną , że wy też <3 Do zobaczenie w kolejnym poście :) Buziaki <3

1 komentarz: