Polska kocha Tini

Cześć wszystkim :) Dzisiaj przychodzę do was z postem , który jest dla mnie zagadką a dlaczego ?? Bo tak naprawdę nie myślałam aby o tym napisać . Jednak wszystko się zmieniło i dzisiaj zapraszam was do przeczytania go myślę , ze każdy V-lovers go pokocha. Serdecznie zapraszam !!


 Powiem wam tak prosto z serca , że cieszę się , że na ten temat piszę bo kocham Tini i postaram się w niego włożyć całe moje serducho :)
 
 
Jak dobrze pamiętacie 29.03.2015 po raz pierwszy Ekipa Violetty odwiedziła nasz kraj . Powitanie z strony nas czyli Polaków było naprawdę niesamowite. Pełno fanów oczekiwało na lotnisku na samolot , którym przyleciała ekipa . Jak wiadomo każdy z obsady wchodził innym wyjściem dlatego zrobienia sobie z każdym zdjęcia graniczyło z cudem . Ale my , którzy słyną z gościnny biegaliśmy  jak oszaleni po lotnisku .
 
Jak dokładnie wyglądało powitanie możecie obejrzeć na tym filmiku :
 
 
Miałam okazie aby być na pierwszym koncercie Violetty w Łodzi , który odbył się 29.03.2015 o godzinie 14 : 30 .  Nie samowite było tam siedzieć , być . Ludzi było ogromnie dużo i wszyscy byli tacy szczęśliwi , że zaraz za kilka minut spełni się ich marzenie . Słuchajcie jak Tini wyjechała po prostu myślałam , że stanę i będę płakać . Byłam tak zaszokowana , ze nie byłam wstanie nic powiedzieć . Nawet łza nie miała siły spłynąć po moim policzku . Atmosfera była tak genialna . Naprawdę . Nie mam słów aby to opisać . Bardzo długo nie cieszyłam się tym jak inni . Cały czas było mi przykro , że nie miałam okazji spotkać się z ekipą . Ale któregoś dnia siedząc sobie pomyślałam " Kurczę może nie spotkałam ekipy może nie miałam okazji zrobić sobie z nimi zdjęcia ale zobaczyłam ich usłyszałam pełno dziewczyna jak i zarówno chłopaków nie miało takiej szansy a ja miałam i cieszę . Tak naprawdę dopiero po kilku miesiącach  zaczęłam się cieszyć tym  , ze byłam na Violetta Live . Tak naprawdę  człowiek jest tak zaślepiony tym czego nie mamy i nie cieszy się tym czym ma . I tak naprawdę po roku czasu dotarło do mnie , ze spełniała swoje marzenie . Jest to niesamowite . Choć tak i tak cały czas walczę o to aby spotkać ekipę niestety teraz oddzielnie ale walczę o to nie jest łatwo ale nie poddaje się .
 
Dobra koniec tego płakania i wspomnień wspaniałych .
Na drugi dzień Tini Stoessel i Jorge Blanco udzielili wywiadu dla "Dzień Dobry TVN " Opowiadają o tym jak wygląda ich nagrywanie ich koncerty a zresztą obejrzyjcie sami !!!
 
 
Po obejrzeniu wywiadu padło niesamowite zdanie :
" Koncert w Polsce był jednym z najlepszych koncertów jakie grałam " - Tini
 
Tym zaskoczyła całą Polskę . Byliśmy niebowzięci . A tutaj macie akcje , które były przygotowane na koncerty :
 

Godzina 14:30 Na pierwszej piosence wszyscy podnoszą w górę fioletowe kartki lub fioletowe serca
  • Godzina 14:30 Pierwszy rząd układa z kartek napis WITAMY W POLSCE
  • Godzina 14:30 Na refrenie piosenki "En mi Mundo" śpiewamy w języku polskim
  • Godzina 14:30 Po ostatniej piosence wszyscy śpiewają refren piosenki "Ven y canta"
  • Godzina 19:00 Na piosence "Ser mejor" płyta podnosi w górę czerwone kartki, natomiast trybuny białe kartki
  • Godzina 19:00 Pierwszy rząd układa napis ŁÓDŹ DZIĘKUJĘ
  • Godzina 19:00 Na piosence "On Beat" wszyscy skaczą i machają swoimi neonowymi glow stickami
  • Godzina 19:00 Po finałowej piosence wszyscy śpiewają refren piosenki "Ser mejor"
  • Oba koncerty: Na piosenkach Jorge (Te Esperare, Voy por ti) wszyscy włączają lampy błyskowe w swoich telefonach i macha nim
  • Oba koncerty: Po piosence "Soy mi mejor momento", kiedy będzie miał nastąpić pocałunek Leonetty wszyscy krzyczą "Beso".

  •  
     
    Jak widać Polska kocha całą obsadę i robi wszystko aby zapamiętali nasz kraj jak najlepiej . Już 22 i 23  2015 roku wystąpili na polskich scenach . Oczywiście my przez ten czas przerwy szykowaliśmy kolejne akcje itp. 
     
    Kolejny wywiad którego udzielili :
     
    Tini Stoessel
     
    Mercedes Lambre
     
    Jorge Blanco
     
    możecie oglądać w poniższych linkach :
     
     
     
     
    Myślę , że chociaż trochę wam przypomniałam ten wspaniały czas , kiedy nasze marzenia się spełniły . Jeśli nie byłeś lub nie byłaś na koncercie nie martw się !!! Któregoś dnia wszystkie twoje marzenia się spełnią najważniejsze aby się nie poddawać :)
     
    Jedna z najważniejszych informacji tego wieczoru to , że podczas dwóch koncertów Tini powiedziała : Kocham was !!!
     
    Nie raz ekipa dawała nam do zrozumienia , ze kocha nas i pamięta :) to niesamowite :)
     
    AA i naj naj naj najważniejsze pytanie jeśli chcecie konkurs na moim blogu piszcie w komentarzu :) i jak wy wspominacie koncert ??? może macie autografy ?? piszcie w komentarzu chętnie poczytam :)  Uwielbiam was dziękuję za to ze jesteście i czytacie :) 
    A na koniec zdjęcia które sama wykonałam na koncercie :)
     
     










     
     
     
     
     
    

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz