Gwiazda też człowiek

Kochani dzisiaj będzie troszkę inny post , ponieważ nie będzie zbytnio dotyczył ani Disneya ani innej stacji telewizyjnej. Będzie on niezwykły ponieważ będzie on mnie dotyczył . Nie mogę się doczekać kiedy przeczytacie mam nadzieję, że wam się spodoba i dam motywację innym . Zapraszam do czytania.

 

Tak jak pisałam w stępie mój dzisiejszy post będzie mnie dotyczył . No i właśnie pewnie każdy teraz się zastanawia co ja mam wspólnego z gwiazdą ? No tak naprawdę nic , ale tak jak tytuł mówi Gwiazda też człowiek , ma prawo do popełniania błędów , posiadania kilku kilogramów i pełno innych rzeczy . No dobrze ale przechodząc do sedna . Ja osobiście schudłam 12 kilogramów . Do mojej wymarzonej wagi brakuje mi jeszcze 4 kilogramów do zrzucenia ale tu nie chodzi o chwalenie się czy mówienia jakie to doskonałe bo  wiem , że mi też bardzo było ciężko na początku . Chcę pokazać wam , że taka Demi Lovato wielka artystka też z tym problemem się zmagała ale wygrała jeśli można to tak nazwać pracowała nad tym i wierzyła w to i udało jej się . Sama Demi schudła ponad 15 kg . Te dane niekiedy nas szokują i mówimy : Boniu , co ona zrobiła , ze aż tyle schudła ?? " Właśnie te pytanie bardzo często sobie stawiamy ale czy tak naprawdę mimo tego , że uzyskamy odpowiedz jesteśmy wstanie podjąć się tej walki i dotrzeć do wymarzonej figury ???
 
A o to zdjęcie Demi Lovato jak wyglądała po i przed odchudzaniem :

 
Moim zdaniem zmieniła się naprawdę dużo. 
Zobaczcie każda znana osoba ma jakieś tam kompleksy i to nie jest tak , że ma mego dużo pieniędzy to ona wygląda jak tam będzie . NIE WŁAŚNIE mimo sławy , pieniędzy i całego tego zamieszanie wokół ich oni chcą żyć jak normalni ludzie .
 
Przepiękny cytat , który ostatnio przeczytałam w gazecie pochodził od Justina Bieber , który tak naprawdę mega dużo błędów popełni w życiu  narkotyki itp. ale nie poddaje się i mimo tych błędów robi wszystko aby jego życie było normalne . I nie żałuje tego on po prostu to wszystko bierze jako drogowskazy na drodze idzie tym szlakiem aby ich po raz drugie nie na potkać .
 
A o to cytat :
 
" Każdy , gdy zaczyna dorastać , zdaje sobie sobie sprawę . że narobił w życiu głupot , kiedy był młodszy . Ja nie . Gdybym mógł cofnąć czas , niczego bym nie zmienił . Wszystko, co się wydarzyło , sprawiło , ze jestem dziś tym , kim jestem " .
 
Mega mi się podoba ten cytat i ja w nim dostrzegam to , ze Justin po prostu akceptuje siebie w 100 % i nie ważne co inni powiedzą o nim o jego pomyłkach w życiu on jest tylko człowiekiem i idzie własną ścieżką . 
 
 
Tym tekstem chcę zachęcić was do tego abyście spełnialiście spełniali te wymagania / marzenia , które sobie postanowicie . Mi też naprawdę uwierzcie nie było łatwo schudnąć te 12 kg jak na razie . Wszyscy mi mówią oo jak ty schudłaś ale tak naprawdę była przy mnie tylko rodzina to oni mnie w tym wspierali . Bo najważniejsze jest abyście mieli kogoś kto w was wierzy i trzyma za was kciuki . Nie chodzi o to aby zrobiło za was ale żeby był kiedy chcemy wszystko rzucić bo zamiast 1 kg w dół to w górę .
 
Wszystko wymaga czasu . Czas jest prawdopodobnie najlepszym lekarstwem i to on wskażę jak nasze życie będzie wyglądało dalej .
 
 
Ale wracając jeszcze na chwilkę do gwiazd . Słuchajcie bardzo często na forach plotkarskich wytyka się błędy gwiazd a to złą bluzkę dobrała do spodni , ten palił inny podrywał kogoś ale to są normalni ludzie , którzy chcą żyć tak jak my normalni mieszczanie , popełniać błędy , cieszyć się szczęście  być sobą , że występują na scenie itp. to jest ich po prostu praca . Robią to bo kochają ale każdy człowiek ma wolną wolę tak jak i oni . Więc każdy nie ważne czy jest mega super znany czy nie powinien dążyć do celu i być sobą . Wiadomo każdy popełnia błędy ale i każdy umie je naprawiać :)  Dam wam kilka zdjęć gwiazd , które najbardziej się zmieniły :)
 
 
 



 
 
To taka króciutka wypowiedz  na temat tego , że nic nie jest nie możliwe i , że gwiazda też człowiek . Mam nadzieję , że wam się spodobał ten post . Jeśli chcecie coś wiedzieć jak to schudłam 12 kilogramów to piszcie w komentarzach i w ogóle czy wam się podobał . Z wielką chęcią podpowiadam na wasze pytania czy komentarze . Bardzo dziękuję za to , że czytacie bloga i czy chcecie jakiś konkursik ??


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz