Playlista Disney

Witajcie kochani :) Dzisiaj przychodzę do was z takim bardzo specyficznym poste a dlaczego ?? dowiecie się czytając dalej . Podpowiem tylko , że będzie to bardzo muzyczny wpis . Zapraszam do czytania :)

 


 Moi drodzy tak jak wspominałam na wstępie będzie to post bardzo i to bardzo muzyczny. Jest to.... PLAYLISTA DISNEY !!!!!
Tak dobrze przeczytaliście :) dzisiaj wam pokaże najlepsze utwory z filmów Disneya . Oczywiście będą według mnie najlepsze każdy ma swoich faworytów :) Mam nadzieję , że w paru kwestiach się ze mną zgodzicie :) Oczywiście postaram się jak tylko mogę aby wam się spodobało :) Chcę jeszcze wspomnieć , że taka playlista pojawi się też z Nickolediona :) Kto się cieszy ???
 
No to zaczynamy :) Będą one przedstawione od 10 do 1 dobrze ??
 
10 miejsce to :
 
Camp Rock 2 Can't Back Down Full Length
 
o to link do tej piosenki : https://www.youtube.com/watch?v=bO3QVzsZw_4 
 

 
9 miejsce to :
 
Descendants Cast - Rotten to the Core
 
 

 
8 miejsce to  :
 
Mitchell Hope - Did I Mention
 
 

 
7 miejsce  to : 
 
Zendaya & Bella Thorne - 'Something to Dance for
 
 

 
6 miejsce to :
 
Kraina lodu - Mam tę moc 
 
 

 
5 miejsce to :
 
Miraculum : Biedronka i Czarny Kot
 
 

 
4 miejsce to :
 
Soy Luna - Alas
 
 
 
3 miejsce to :
 
Król Lew - Miłość rośnie wokół nas
 
 

 
2 miejsce  to :
 
 Descendants Cast - Set it Off
 
 
 
1 miejsce to  :
 
Violetta en Concert - Alcancemos las estrellas  
 
 

 
 
Grand prix :
 
 Violetta 3 - "Más Que Una Amistad"
 
 

 
 
 
Kochani to moja playlista . Sama się dziwie sobie , ze dałam radę ująć je tylko w 10 miejsc . Piosenek jest bardzo dużo i są naprawdę świetne ale jeśli chciała bym je tu wszystkie przedstawić post był by naprawdę strasznie długi . Mam nadzieję , ze wam się spodobał taki inny trochę wpis :) Piszcie proszę kochani co o takiej formie wpisu sądzicie i czy wam się podoba :) I oczywiście zapraszam do wyczekiwania kolejnego posta oraz to obserwowania mojego bloga <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 komentarze:

  1. 10 i 7 te piosenki kojarzę jeszcze z czasów kiedy byłam fanką Disney Channel ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie :) cieszę się , że odwiedziłaś mojego bloga <3

      Usuń