"Tini nowe życie Violetty"- zaprowiedz

Witajcie kochani po raz pierwszy na moim blogu będziecie mogli przeczytać zapowiedź filmu oczywiście Disneya. Dzisiaj przyjrzymy się dokładniej aktorom i oczywiście fabule . Serdecznie zapraszam do czytania !!!

 

 
 
Film pod tytułem " Tini nowe życie Violetty " wchodzi na polskie ekrany już 1 lipca tego roku . Ja osobiście nie mogę się doczekać kiedy go obejrzę . Film opowiada jak serialowa Violetta poszukuje tak naprawdę siebie . Różne osoby , które występują w filmie pomagają jej w tym . Jorge , który gra Leona zrozumiał , że to właśnie on kocha Violettę i chce z nią spędzić życie i musi bardzo się postarać żeby ją odzyskać .
 
Przechodząc do aktorów :
 
Martina Tini Stoessel jako Violetta .
 

Jorge Blanco jako Leon  Verdas .


Mercedes Lambre jako Ludmiła  Ferro .

 
Diego Ramos jako Germán Castillo .


Clara Alonso jako  Ángeles „Angie” Carrará .


 Angela Molina jako  Isabella .


Adrian Salzedo jako Caio .

 
Sofia Carson jako Melanie .


Pasquale Di Nuzzo jako Stefano .

 
Beatrice Arnera jako Miranda  .

 
  Georgina Amorós jako Eloisa .
 
Leonardo Cecchi jako  Saúl .
 

 
Ridder Van Kooten jako Raúl .



Francisco Viciana jako Roko .




Mam nadzieję , ze chociaż w odrobinie przybliżyłam wam ekipę  "Tini nowe życie Violetty " . Ja już nie mogę doczekać się gdy ich wszystkich zobaczę na Polskim ekranie . Jak widać aktorów jest sporo więc podejrzewam , że ten film będzie furorą . Chcę jeszcze powiedzieć , że na podstawie filmu ukaże się  książka , którą będziecie mogli zakupić w Egmont . Książka ma tytuł : " Moje nowe życie " . Możecie ją już zamówić przed premierowo w cennie 27,99 zł lub gdy już wyjdzie za 34,99 zł . Książka swoją premierę będzie miała 13.06.2016 roku :)
A tak wygląda okładka :)

 
Na dzisiaj się z wami żegnam mam nadzieję , ze wam się spodobał film i napiszcie czy i wy wybieracie się na film :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz