Znajdź mnie również na YouTube! + Napisz do mnie

Hejka wszystkim! Dzisiejszy dzień jest jednym z tych, które w 100 procentach zaliczam do udanych! Świetnie spędzony czas z przyjaciółką, pogaduszki, zakupy, pyszne lody no cóż chcieć więcej od tego życia? Ale nie po to tu dziś jestem, aby opisywać Wam mój dzień. Kochani od nie dawna wróciłam na YouTube! Muszę przyznać, że sama w to nie wierzę, lecz jeśli śledzicie mnie na Instagramie czy fanpage to o moich decyzjach wiecie już od dawna, lecz z dnia na dzień nasza rodzina staje się coraz większa więc trzeba to oficjalnie ogłosić! Mam również dla Was super propozycje, dlatego jeśli macie czas i ochotę to serdecznie wszystkich zapraszam na dalszą część artykułu :)  



Jeśli jesteście moimi czytelnikami już jakiś czas to na pewno świta Wam w głowie wpis, w którym pytałam o Wasze zdanie dotyczące nagrywania na YouTube. Nosiłam w sobie wiele obaw czy swoje horyzonty rozszerzyć, poznać inny Świat, przekraczać granice. Bałam się hejtu, pogardy, nienawiści. Lecz zawsze o tym gdzieś głęboko marzyłam? Gdy nikt nie patrzy udaję sławną blogerkę, youtberkę nagrywającą, mówiącą do ludzi, którzy widzą w niej coś więcej niż osoba na ulicy. Słuchajcie stało się! Nie mówię, że było łatwo się przełamać, bo było cholernie trudno, ale dziś jestem z tego szczęśliwa! Od kilku tygodni na nowo goszczę na YouTube. Nagrywam filmiki, montuje w pocie czoła, ale z każdym odcinkiem staje się coraz pewniejsza swojego wyboru. Dlaczego podjęłam taką decyzję? Przede wszystkim spoglądając w przyszłość marzę, aby to co kocham robić dziś stało się nie tylko pasją, ale zarobkiem, pracą, czymś co wiem, że przyniesie mi wiele satysfakcji i dumy. Dlatego dziś tu jestem, właśnie w tym miejscu. Nie jest idealnie wiem o tym doskonale, ale z nagrania na nagranie staram robić coraz większe postępy. Dlatego jeśli Ty chciałbyś zobaczyć mnie w roli YouTuberki zapraszam na kanał: Crazy Carolin. Właśnie tutaj, dziś i teraz podrzucę kilka filmików, które widnieją już na kanale.  















Lecz to nie koniec informacji na dziś. Słuchajcie nie wiem, czy wchodziliście ostatnio w zakładki, które zostały zaktualizowane.  Napisałam tam kilka bardzo ważnych słów, które chodziły już po mojej głowie dość długo. Blog Rodzice uczą chodzić...Idole jak nie upaść... to miejsce na Ziemi każdej osoby, która gdzieś w swoim życiu się zagubiła, zwątpiła w marzenia, która chce pokazać innym, a przede wszystkim sobie, że nawet po bolesnym upadku jest w stanie się podnieść i dalej walczyć. Jeśli chcesz po prostu poczytać, pewnie z otwartymi dłońmi przyjmiemy Cię. Czuj się jak w swoim domu! To nie tylko kilka słów, ładne zdjęcia, modowe poradniki czy wpisy przez, które masz łzy w oczach, ale miejsce, gdzie możesz napisać o swoich problemach, poczuć się bezpiecznie. To Twoje miejsce! Jeśli nie masz komu powiedzieć jak bardzo jest Ci źle, Twoi najbliżsi nie wierzę w Twoje marzenia, a Ty sam już nie dajesz rady, czujesz się samotny, napisz do mnie! Nie obiecuję, że dam Ci eliksir i Twoje problemy znikną, nie obiecuję, że Twoje życie bez wysiłku stanie się lepsze, ale tu i teraz obiecuje Ci, że wysłucham każde Twoje słowo, odpiszę i nigdy w Ciebie nie zwątpię, po prostu będę, zawsze tu i czekać będę na Twoją wiadomość. Mój e-maile: karolina-resztak@o2.pl





 

2 komentarze:

  1. Gratuluję powrotu na yt. Powodzenia
    Zapraszam do mnie recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam twojego bloga dopiero teraz i bardzo ubolewam nad tym że tak późno. Widać że jesteś świetna sobą i dajesz bardzo pozytywna energia. (Oczywiście wnioskuje to z filmików na yt) bardzo dobrze że wróciłaś i robisz to co lubisz 😍
    Pozdrawiam i oczyeiscie obserwuje!

    OdpowiedzUsuń