Za co kocha mnie przyjaciółka + cytaty. Czyli otwieram słoik wspomnień!

Drodzy gimnazjaliści jutro jest nasz dzień! Jutro po raz pierwszy przystąpimy do egzaminów, które pokażą w którą stronę pójdziemy. Dotąd było łatwo, mama kierowała naszymi wyborami, byliśmy jak mała, zagubiona owieczka, lecz dziś jesteśmy już odpowiedzialnymi... no dobra dojrzałymi ludźmi :),  którzy każdą swoją decyzję ważą z konfekcjami. Lecz nie tylko wyniki nasz ukształtują, ale ludzie, Świat, życie, każda chwila jest czymś czego już nigdy nie powtórzymy! Dlatego żyj chwilą i podążaj za sercem, ludźmi, którzy naprawdę Cię kochają, doceniają nawet za małą rzecz, a Ty jesteś dla nich czymś więcej niż numerkiem w dzienniku. Dzisiaj kochani pokażę Wam kilka faktów, cytatów za które kocha i dziękuje mi moja przyjaciółka! Więc nie przedłużając idźmy do dalszej części :)  




Przyjaciel to osoba, która jest przy Tobie, kiedy wszystko się wali, kiedy nie masz komu powiedzieć jak bardzo Cię Świat skrzywdził, gdy w Twoim sercu panuje szarość i smutek, a łzy spływają po policzku. Lecz właśnie z nią rozmawiasz o pierwszej miłości, koncercie czy głupocie, która wydarzyła Ci się, kiedy nie było jej przy Tobie. Dziś słowo przyjaciel jest nadużywane. Myślisz, że jeśli dziewczyna z Twojej klasy trzy razy powie Ci, że ładnie wyglądasz staje się Twoją przyjaciółką? Nie na tym Świat polega. Prawdziwy przyjaciel to osoba, która nie odejdzie, kiedy skończą Ci się pieniądze, kiedy będziesz wyglądać inaczej, bo masz własny styl. To osoba, która powtrzyma Cię przed zrobieniem głupoty, powie bolesną prawdę, nie dla tego, aby Ci dopiec, ale pokazać, że jesteś dla niej kimś więcej niż koleżanką. Kimś komu możesz powierzyć wszystkie swoje sekrety, marzenia, zauroczenia, i wiesz, że jest jak skarbiec, który nigdy nie zdradzi. Ja mam takich ludzi przy sobie, którzy trzymają mnie za rękę, kiedy chwieję się na linii życia, są przy mnie, kiedy jestem szczęśliwa, lecz i smutna i nigdy nie odchodzą, kiedy kończy się fejm.  





Właśnie dziś pokażę Wam zawartość, którą mają w sobie karteczki, które co dziennie losuję i przypominają mi o czymś bardzo ważnym, że na tym Świecie już nie jestem sama! Taki o to prezent wręczyła mi moja przyjaciółka Dominika, która serdecznie pozdrawiam :) <3 No to co zaczynamy? Let's go! 
 
 
Kocham Cię za to, że jesteś wyrozumiała <3
 
 
Kocham Cię za to, że nie przyjmujesz się opinią innych.
 
 
"Nigdy nie żałuj tego co sprawiło, że choć przez chwile byłeś szczęśliwy."
 
 
Dziękuję Ci za to, że opowiadasz mi o wszystkim co mnie ominęło.
 
 
"Lubię chwile, gdy nie muszę ważyć słów. To dzięki temu wiadomo, że jest się z właściwymi ludźmi."
 
 
Dziękuję, za każdą chwilę <3
 
 
Kocham Cię za to, że masz własny styl.
 
 
Dziękuję Ci za każdy uśmiech :)
 
 
"Nigdy nie rezygnuj z osiągnięcia celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."
 
 
Kocham Cię za spontaniczność <3
 
 
Dziękuję Ci za to, że mogę powierzyć Ci moje sekrety <3
 
 
"Najlepszy przyjaciel jest jak czterolistna koniczyna. Przynosi szczęście, ale trudno go znaleźć."
 
 
Dziękuję Ci za wspólne wypady do kina.
 
 
Kocham Cię za to, że dotrzymujesz słowa.
 
 
Kocham Cię za to, że jesteś inteligentna.
 
 
Kocham Cię za to, że zawsze przychodzisz troszkę wcześniej <3
 
 
Kocham Cię za to, że masz dystans do siebie i Świata.
 
 
Dziękuję Ci za to, że zawsze mogę się przytulić <3
 
 
Dziękuję Ci za wszystko co dla mnie robisz.
 
 
Dziękuję Ci za każde słowo.
 
Dziękuję Ci za to, że mogę z Tobą o wszystkim pogadać.
 
 
 
 
 




 
 

3 komentarze:

  1. cudowny wpis :) też mam przyjaciółkę :) co prawda miałyśmy przerwę, ale prawdziwa przyjaźń wszystko przetrzyma
    obserwuję :)
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś wielka Karolina. Dziękuję Ci za to, że jesteś zawsze obok wszystkich, wspierasz ich, pomagasz w trudnych chwilach oraz że prowadzisz tego bloga, bo TY pomagasz innym osobom, jak sobie w czymś poradzić i to właśnie najczęściej każdemu pomaga- rozmowa z bliską osobą. DZIĘKUJĘ CI JESZCZE RAZ,JESTEŚ WIELKA LOVE YOU <3 :* K.T :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! My z przyjaciółką mamy też taki słoik wspomnień - zrobiony tylko trochę inaczej, bo wspomnienia są mocno "z jajem" :D Zapraszam do nas - możesz go obejrzeć!
    http://antykwariat-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń