Youtuberka Angelika Mucha w telewizyjnym show Taniec z Gwiazdami!

Hejka wszystkim! Co słychać u moich czytelników? Mam dla Was na miłe rozpoczęcie wpisu ciekawostkę. Czy zdajecie sobie sprawę, że to już 206 raz witamy się w tym miejscu? Powiedzcie mi, kiedy ten czas tak szybko zleciał? Za więcej trochę jak miesiąc (mam nadzieję, że będziecie) świętować będziemy już drogą rocznicę działalności! Wow! Gdzie ten czas, który przemyka między palcami, nawet nie zdążymy się obejrzeć, a nasza rodzina będzie rosnąć w siłę, będziemy coraz silniejsi, a my sami z dnia na dzień stawać się będziemy odważniejsi, śmielsi, a nasze marzenia to nie będą już tylko piękne sny, ale rzeczywistość, która pozwoli spełniać się w swoim życiu... Dziś tak naprawdę o spełnianiu, spełnianiu marzeń, odwadze, wszystkim tym o którym każdy mówi, o czym są piosenki, wiersze, książki. Lecz to w cale nie jest takie proste. Zobaczmy jak znana na całym świecie Angelika Mucha poradziła sobie w telewizyjnym show Taniec z Gwiazdami. Serdecznie zapraszam!  



Kochani bycie popularnym podobno nie jest takie piękne jak się je pokazuje. To co my- odbiorcy widzimy jest tylko wisienką na torcie. Lecz, aby ona stanęła i szczyciła nasze oczy dzieje się wiele bardzo często nie miłych sytuacji, wymagających odważnych decyzji, pracy, wkładu serca. Słyszałam, że jeśli jesteś naprawdę dobra w tym co robisz nigdy nie stracisz tego na czym najbardziej Ci zależy. A osoba, która jest nad tobą będzie szczyciła się twoimi osiągnięciami, a Ty sama będziesz już nie tylko zwykłą cyfrą w urzędzie czy przy rozliczaniu pit, ale kimś kim chcą stać się przyszłe pokolenia, a małe dziewczynki wieszają Twoje zdjęcia i co wieczór obiecują swojej mamie: ja będę taka jak ona! Będziesz ze mnie kiedyś jeszcze dumna!" Jesteś już nie tylko dla siebie, ale dla innych i to jest najpiękniejsze w tym zawodzie. Dlatego coraz więcej, co chwila powstają nowi, coraz lepsi, ale Ci, którzy zawładnęli naszym sercem już na zawsze z nich zostaną.  



2 marca 2018 roku o godzinie 20:00 na stacji Polsat  mogliśmy zobaczyć na ekranach naszych telewizorach młodą, zgrabną, ładną dziewczynę, którą jeszcze wczoraj oglądałeś na swoim telefonie. Pamiętasz? Tak to ta dziewczyna, która zaczynała opowiadać o swoim idolu, kosmetykach, a z roku na rok wspinała się coraz wyżej, coraz lepsze nagrania, a jej imię to już nie tylko mylące się z koleżanką z klasy, ale imię, które miało stać się najpopularniejszym imieniem w Polsce. Tak maiło być? Ale czy śliczny sen stał się rzeczywistością? Marzenia, walka, siła, wiara, a do tego wielka pasja doprowadziła 20 letnią Angelikę Muchę to sukcesu, którego wszyscy jej gratulujemy. To już nie youtuberka, ale gwiazda zaczynająca dopiero na tym etapie swoją karierę, swoją przyszłość, otwieranie drzwi, które tak długo były zamknięte.




 littlemooonster96oficjalnie potwierdzam!
pewnie część z Was widziała wpisy, reklamy, zdjęcia, ale dopiero teraz informuję, że jestem uczestniczką tegorocznej edycji "Tańca z Gwiazdami". Jest to na pewno jedno z większych wyzwań jakich podjęłam się w życiu, jeśli nie największe. Mam to szczęście, że mogę pracować z najlepszym trenerem, a także oficjalnie moim wspaniałym partnerem w programie!
@rmaserak
Czasami bywa trudno, ale wiemy, że z Waszym wsparciem uda nam się przebrnąć przez najbardziej wyczerpujące treningi. Mam nadzieję, że będziecie mi kibicować i uda się dojść jak najdalej! Trzymajcie kciuki i bądźcie ze mną i Rafałem. 💃🏼🕺🏼 ja w Nas wierze! a Wy? - Tak pisała na swoim Instagramie Littlemooonster96. Polka, którą dziś obserwuje już 1,2 miliona osób. Bardzko zwięźle, skromnie, lecz odebrane przez czytelników zachęcająco, dając nadzieję, że bez nich to nie ma sensu i prosząc o wsparcie nie tylko poprzez smsy, ale zwykłą ludzką życzliwość i trzymanie kciuków. A to mogli przeczytać uczestnicy grupy Muchonators2.0
Słuchajcie! 🔥
Jak już niektórzy z Was wiedza- będę brała udział w Tańcu z Gwiazdami. Tak naprawdę bardzo długo zastanawiałam się, czy powinnam się zgodzić, bo to ogromne wyzwanie- nie tylko taneczne.
Ale bardzo chciałam spróbować czegoś nowego, sprawdzić się oraz przeżyć niesamowita przygodę.
Od miesiąca każdy dzień spędzam na sali treningowej przygotowując się do pierwszego odcinka live, który już w ten piątek. Łatwo nie jest, ale podoba mi się i cieszę się, ze będę mogła... sprawić się w nowej roli. Bardzo się stresuje, bo telewizja to dla mnie coś nowego, a świadomość ile ludzi będzie mnie oglądać troszke mnie przeraża. Dlatego bardzo liczę na Wasze wsparcie, naprawdę. Będę się starać jak tylko będę mogła, mam nadzieje ze przez stres nie zapomnę wszystkiego czego do tej pory się nauczyłam, a Wy proszę oglądajcie i trzymajcie kciuki! 🙌🏼 To dla mnie bardzo ważne, bo jeśli już zdecydowałam się na ten program to chce przeżyć to wszystko jak najlepiej! Widzimy się przed telewizorami w piątek o 20:00, a może wcześniej na jakimś live z prób? co myślicie?




A jak Angelika poradziła sobie na parkiecie w poprzedni piątek? Zobaczmy!



Dla zobaczenia jak to wszystko wygląda od kuchni zobaczmy następujące nagrania:













  
Jak sami możemy zobaczyć Angelika pod pięknym makijażem, sukienką, która zachwyca i tysiącem świateł to zwykła kobieta, która boi się złego odebrania przez widzów, stres, który towarzyszy na próbie, aby spisać się jak najlepiej, a przede wszystkim chęć pokazania innej strony. My znamy gwiazdę z tej strony małej dziewczynki, która gdzieś spełnia swoje marzenia, jej wielką pasją są koncerty, mówi do kamery o kosmetykach, idolach, makijażu. Teraz możemy zobaczyć już nie tą małą dziewczynkę, ale prawdziwą dzielną, odważną, pełną odwagi kobietę, która najbardziej czego pragnie w życiu to tego, aby żyć pełnią życia, spełniać marzenia, pokazywać innym, że wszystko jest możliwe, dać siłę, której jej samej nikt nie dał, sama musiała zmierzyć się z hejtem, z obelgami, z presją. Możesz jej nie lubić, może przeszkadzać Ci jej rudy kolor włosów, jej czoło, a czy postura, ale nie ważne kim jesteś i z kąt jesteś szacunek drugiej osobie jest Twoim obowiązkiem. Ona osiągnęła naprawdę dużo, może tyle ile dorosły 40-latek w swoim życiu.  



Jeśli jesteście ciekawi, jak poradzi sobie para numer 10 musicie być już w ten piątek przed telewizorami o godzinie 20. Pamiętajcie tylko, że to wcale nie jest takie proste wystąpić na oczach milionów ludzi w całej Polsce. Ja trzymam bardzo mocno kciuki za 20-latkę i wierzę w jej siłę! A Wy? 

1 komentarz: