[Cytaty z książki] Bóg zawsze znajdzie Ci pracę.

 Kiedy nie mamy już nadziei, a smutek przeważa większą część dnia bardzo często sięgamy po książki, cytaty, muzykę, rady ludzi, które zawsze podnoszą nas na duchu i mimo to, że nie wierzysz w to, że wszystko będzie dobrze, słysząc te słowa łatwiej umiesz pogodzić się z losem, łatwiej powiedzieć kurczę widocznie tak ma być. Ja mam ogromną nadzieje, że czytając dziś ten artykuł będziecie pełni sił, nadziei i walki o swoje, a przygotowane przeze mnie cytaty będą tylko Was utwierdzać wasze wybory, które są często dla nas bardziej bolesne niż nie jeden za szczyk.  Zapraszam wszystkich bez względu z skąd jesteś, czy jest Ci ciężko, czy przeżywasz najlepszy okres w swoim życiu. Dla mnie każdy z Was jest jednością, która daje siłę i motywację do walki o swoje marzenia!  


 
Nieważne jak na Ciebie mówią. Ważne, kiedy odpowiadasz.
 
Co oznacza tytuł zawodowy? Wszystko i nic. To zależy od tego, o jakim tytule mowa, kto Ci go nadał, a przede wszystkim- czy dodaje Ci skrzydeł, czy Cię ogranicza. Zamiast się kulić, żeby nie wyjść poza granice swojego stanowiska, czasem trzeba poszerzyć szufladkę, do której się trafiło, i samemu stworzyć odpowiedni tytuł.  
 
 




Jeśli możesz komuś pomóc, zrób to; jeśli możesz kogoś zranić, powtrzymaj się.
 
 
Nie pracujemy tylko po to, żeby się utrzymać i realizować nasze marzenia. Pracujemy po to, żeby zmienić świat. Jaki pozostawisz po sobie ślad? Czy właśnie tak chcesz wpłynąć na życie swoich współpracowników i klientów? Ktoś powiedział mi kiedyś: Pewnego dnia będziesz dla ludzi tylko wspomnieniem. Zrób, co w Twojej mocy, żeby wspominali Cię dobrze.  
 
 


Jeśli nie chcesz niczego żałować pod koniec życia, nie żałuj niczego pod koniec dnia.
 
 
Przed pójściem spać szybko przebiegam w pamięci swój dzień, żeby sprawdzić, czy zamknęłam przed kimś serce przez to, że byłam samolubna, nieuczciwa, niesprawiedliwa, urażona, przestraszona albo rozzłoszczona. Czy byłam życzliwa i pełna współczucia? Czy myślałam o innych, czy tylko o sobie? Czy kogoś zraniłam? Czy powinnam kogoś przeprosić? To tylko szybki przegląd, a nie samobiczowanie. Potem proszę Boga, żeby pobłogosławił wszystkich, których zraniłam swoim działaniem albo bezczynnością i modlę się o łaskę, żeby następnego dnia im to wynagrodzić.  
 

 



To, co wygląda na koniec, może być nowym początkiem.
 
 
Rak jest do dupy. Nie da się tego inaczej ująć. Wysysa z Ciebie całą energię i entuzjazm. Nawet kiedy czujesz się dobrze, nie czujesz się normlanie. To tak, jakbyś miał grypę- przez rok. Musiałam zwolnić tępo. Wtedy nienawidziłam funkcjonowania na niższych obrotach, ale dziś jestem wdzięczna za to przeżycie. Dzięki niemu zaczęłam głębiej doświadczać każdego obszaru mojego życia i rozwinęłam się duchowo, emocjonalnie i fizycznie.  






Zamiast próbować być najlepszym na świecie, bądź najlepszy dla świata.
 
 
Bob pomógł mi zrozumieć, że kiedy uniezależnisz się od świata i jego uznania, kiedy nie szukasz w nim już definicji i potwierdzeń, wreszcie możesz mu służyć. Zamiast próbować być najlepszy na świecie bądź najlepszy dla świata. Jedno z jego ulubionych powiedzeń brzmi: Wolę stać w ciemności niż pławić się w blasku, którym sam lśnię.
 
 




Twoim najważniejszym szefem jest ten cichy, spokojny głos, który słyszysz w sercu.
 
 
 Postanowiliśmy powierzyć naszą wolę i nasze życie opiece Boga, jakkolwiek Go pojmujemy [...] 
Postanowiliśmy, że odtąd w tym dramacie życia Bóg będzie naszym Reżyserem. On jest Przełożonym, my Jego pracownikami. On jest Ojcem, my Jego dziećmi [...]. Kiedy szczerze przybraliśmy taką postawę, wydarzyło się wiele niezwykłych rzeczy. Miesiliśmy nowego Pracodawcę. Był wszechmogący, więc zaspokoił wszystkie nasze potrzeby, jeśli byliśmy blisko Niego i dobrze wykonywaliśmy zadania, które nam powierzył.
 
 




Żeby dowiedzieć się, kim jesteś, pożegnaj się z tym, kim nie jesteś.
 
 
Czasem jedne drzwi zatrzaskują się przed nimi z takim hukiem, że nie słyszmy cichego skrzypnięcia następnych, które właśnie się uchylają. Wszyscy znamy cytat: Kiedy Bóg zamyka jedne drzwi, otwiera inne. Mało kto wie, jak brzmi jego dalsza cześć. Helen Keller dodała coś ważnego- powiedziała, że gdy zamykają się jedne drzwi do szczęścia, inne się otwierają. Ale zamiast przez nie przejść, tkwimy przed zamkniętymi drzwiami i nie dostrzegamy tych, które stają przed nami otwarte.  
 




To, że ktoś podąża inną ścieżką niż Ty, nie znaczy jeszcze, że się zgubił.
 
Życie jest chaotyczne. Ludzie przeceniają wartość planów długoterminowych. Większość rzeczy, które zaplanowałam w życiu, nigdy nie doszła do skutku. Najważniejsze wydarzenia były dla mnie całkowitą niespodzianką. I jak dotąd moje życie układa się lepiej, niż mogłam sobie to wymarzyć.  
 
 
 
 
 
Na wszystko przychodzi czas, ale nie zawsze w tym samym momencie.
 
Zawsze, kiedy wkraczam w nową rolę, robię chwilę przerwy, wyłączam się, a później przyjmuję odpowiednią tożsamość. Upewniam się, czy jestem we właściwej roli, czy wybrałam odpowiednią wersję siebie, godzina po godzinie, etap po etapie. Dzięki temu celebruje swoje życie, jestem w ni obecna. a każde spotkanie z drugim człowiekiem staje się uświęcone.  
 
 

 

 
W życiu nie chodzi o to, żeby pędzić przed siebie.
 
Wystarczy jedno pióro, żeby przechylić salę na swoją korzyść. Co będzie dla Ciebie takim piórem? Jedną rzeczą, która przesądzi o wyniku? Co jest nim dziś?  
 



Mam nadzieje, że dzisiejszy wpis przypadł Wam do gustu :) Przy okazji chciałabym Wam życzyć wspaniałych Świąt Wielkanocnych, aby ten czas był chwilą zastanowienia nad życiem i swoją przyszłością. Wspaniałych chwil rodzinnych i ciepła, którego tak wielu nam brakuje. Alleluja!  

3 komentarze:

  1. Cudowne i mądre słowa plus piękna oprawa wizualna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te cytaty *_* Wszystkie są takie prawdziwe i życiowe.
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń