TINI-CO DZIEJE SIĘ W ŻYCIU MŁODEJ LATYNOSKI?

Wesołego Alleluja! I jak kobitki oblane do mokrej nitki? Oj świętowanie to, to co my Polacy uwielbiamy! Bo proszę się tu przyznać bez bicia kto tu z nas nie lubi spędzać czasu w rodzinnej atmosferze, śmiejąc się, rozmawiając, po prostu być ze sobą. W dzisiejszym Świecie nie ma czasu na to wszystko, co z tego, że niedziela jest wolna, kiedy brakuje czasu każdego dnia, pozrywane nocki, czasem nawet nie ma się do kogo odezwać, ale to nie temat na dziś... Kochani moi poświętowaliśmy, pojedliśmy to czas poczytać :) Mam dla Was świeże informacje w pigułce z życia ukochanej przeze mnie dziewczyny czyli Tini Stoessel. Jeśli masz czas, a w zmywaku nie leży sztos talerzy to zapraszam Cię na przycapnięcie i poczytanie :) Serdecznie zapraszam! 



Nie mogę nie zacząć inaczej jak nie od tego, że Tini Stoessel dziewczyna, która kilka lat temu grała w telenoweli, z której naprawdę sporo osób się wyśmiewało, upokarzało fanów dziś jest twarzą znanej marki PANTENE! Zastąpiła miejsce samej Seleny Gomez! To naprawdę wielkie wyróżnienie i szczerze mówiąc Ci, którzy gnębili nas-oddanych fanów Mariny powinni po prostu przeprosić... 




Już 6 kwietnia oficjalnie będziemy mogli obejrzeć i posłuchać już trzeciego klipu promującego nową płytę solistki. Wszyscy fani są naprawdę już zniecierpliwieni i czekają na ten dzień jak na wybawienie :) Jednak to nie koniec niespodzianek, jeśli chodzi o utwór. Dziewczyna naprawdę umie zaskoczyć! Wraz z Stoessel zaśpiewa nie jaka Karol G! A tytuł utworu będzie nosił: PRINCESA <3 Kto tak jaka ja nie może się doczekać? Ten rękę w górę :)





Smutną informacją jest fakt, że para, którą naprawdę kochaliśmy i kibicowaliśmy niestety się rozeszła. Plotki, które zostały potwierdzone przez Tini naprawdę zasmuciły. Nikt z Nas nie powinien robić z tego afery i wzbogacać się na czyimś nieszczęściu, bo nikt z Nas nie wie co go jutro czeka.



 
Martina Stoessel 21 marca wraz z rodzinną obchodziła swoje 21 urodziny! Nie mogło oczywiście zabraknąć zdjęć oraz filmików na portalach społecznościach piosenkarki! Z okazji imprezy zostały zorganizowane przeróżne akcje urodzinowe polskich fanów, aby pokazać idolce, że mimo dzielących nas kilometrów nasza miłość jest nadal gorąca i wielka.  
 
 



Aktorka, piosenkarka, tancerka nie próżnuje! Pod koniec stycznia mogliśmy usłyszeć, że dziewczyna została oficjalnie ogłoszona twarzą bardzo drogich, ale niesamowitych perfum Marc Jacobs. Na pewno nie raz przewinęły Wam się właśnie te perfumy przed oczami. Jesteśmy bardzo dumni z naszej Tini i naprawdę zaszczycenie jej obecnością w naszym życiu! Kochani miejcie idolów, bo to ludzi, którzy nawet jeśli Was nie znają podnoszą na duchu i motywują do ciężkiej, ale wartej pracy!


Stoessel zaproszona jako honorowy gość! Tini wraz z największymi divami Ameryki Łacińskiej stanęła 24 lutego na wielkiej scenie. Koncert był niesamowity, odbył się w teatrze, a emocje, które towarzyszyły fanom były naprawdę gorące. Mogliśmy usłyszeć piosenki w wykonaniu akustycznym, głos dziewczyny dawno Nas urzekł, ale ten występ naprawdę zgiął kolana!


21 letnia latynoska w ostatnich dniach odebrała kolejną już nagrodę. Jednak to nie taka zwykła statuetka. Myślę, że jest cenniejsza niż każda inna, która stoi na półce Martiny. Jak bardzo dobrze wiemy Tini bardzo udziela się charytatywnie. Daje ludziom całe swoje serce, miłość, czas po prostu całą siebie. Kobieta Kwiat to właśnie nagroda, która ląduje jako kolejna i mam nadzieję, że nie ostatnia na kącie aktorki.  


Kochani na dziś to mam tyle informacji! Mam nadzieję, że dowiedzieliście się kilku nowych ciekawostek. Jeśli macie jakieś propozycje gwiazd o których chcieli byście dowiedzcie się coś więcej, a nie wiecie, jak wyszukać ciekawostek piszcie w komentarzu!  


 
 
Chciałabym, także zaprosić Was na mój kanał i nowy film, który został dziś dodany: KLIK

1 komentarz:

  1. Ja chyba nie przepadam, a dodatkowo mam dość słodkiego po świętach.
    Jeśli komentujesz, to proszę, czytaj uważnie posty i odnoś się do nich. ;) To jeden z kluczy (do sukcesu) w blogowaniu. Z resztą odpowiedziałam na Twój komentarz. Tylko nie odbieraj tego jako hejt, bez przesady. ;p Ale wracając do notki...

    Nie przepadam za ta aktorką. Kiedy ,,Violetta" weszła na Disney Channel chyba już byłam za stara, żeby poczuć atmosferę tego serialu. Z perspektywy czasu mam wrażenie jakby to była nieco zmieniona, podrabiana Hannah Montana.
    Dzięki pracy w telewizji Disney można na pewno wiele osiągnąć i ona jest tego kolejnym, dobrym przykładem. Za granicą w tej kategorii można bardzo dużo osiągnąć, nie to co w Polsce. Mi tam jest obojętna, ale trzeba przyznać, ze to kolejna osoba z sukcesem dzięki stacji dla dzieci i młodzieży. Z wyglądu bardzo się zmieniła. Marne szanse, abym ją poznała z pierwszego lepszego, obecnego zdjęcia. Pantene wolałam z Seleną Gomez, ale fakt z Marc jacobs naprawdę mnie zaskoczył.

    OdpowiedzUsuń