Modowe stylizacje pod okiem gwiazd!

Cześć wszystkim! Tak, tak wiem, że masz dość, chcesz trochę wolnego, chwili oddechu, ale wszyscy czegoś od Ciebie chcą. Twoje oczy ledwo już patrzą przed siebie, a zmęczenie jest tak ogromne, że nie masz nastroju na nic, ale już za dwa dni weekend! Kochani jest ciężko jak cholera, ale damy radę! Dlatego dzisiaj mam coś lekkiego, przyjemnego, może inspirującego. Każda z nas kocha takie wpisy, gdzie możemy pod patrzeć stylizacje, które później wszystkich zadziwiają! Więc nic mi nie pozostało, jak zaprosić wszystkich do dalszej części wpisu. Ps., jeśli jesteś chłopakiem nie bój się zajrzeć, mam i coś dla Ciebie :)  



Wygląd dzisiaj jest dla nas bardzo ważny, każdy z osobna chce być podziwiany, naśladowany, popularny na swój sposób i oczywiście w centrum uwagi. Jednak trzeba przyznać, że to już nie jest takie łatwe. Z roku na rok poprzeczka idzie bardzo do góry, co chwile powstają nowe gwiazdy, które onieśmielają nas swoimi zdjęciami, stylizacje z ubrań, które wiszą zapomniane w szafie. To jest naprawdę niesamowite, że tyle młodych ludzi angażuje się, aby wyglądać coraz lepiej, jednak znane wszystkim przysłowie: Z roku na rok poprzeczka idzie bardzo do góry, co chwile powstają nowe gwiazdy, które onieśmielają nas swoimi zdjęciami, stylizacje z ubrań, które wiszą zapomniane w szafie. To jest naprawdę niesamowite, że tyle młodych ludzi angażuje się, aby wyglądać coraz lepiej, jednak znane wszystkim przysłowie: „za dużo to niezdrowo”. Muszę przyznać, że chodząc do III gimnazjum nie dowierzam widząc niektóre stylizacje młodszych ode mnie dziewczyn. Nie wiem, dlaczego, ale przynajmniej w szkołach powstała moda czym mniej ubrań na sobie tym lepiej, ale nie zawsze to się sprawdza uwierzcie mi! Dlatego dzisiaj mamy takie pogotowie ratunkowe! Wraz z Wami przyjrzę się gwiazdom, które na co dzień śledzimy, podziwiamy, próbujemy dorównać. A może akurat coś znajdziecie dla siebie? 

  
1). Królową dzisiejszego wpisu przepraszam, ale musiałam uwzględnić tę kobietę! Jej zdjęcia, stylizacje mnie powalają. Jest pewną siebie, odważną, niebojącą się mody blogerką, która zawładnęła naszymi sercami! W jej stylu znajdziemy bardzo dużo koloru, szaleństwa, ale i także pięknej i tak bardzo zagubionej klasyki. Swoimi zdjęciami pokazuje, że zakryte ciało może być tak samo, a nawet bardziej atrakcyjne niż za przeproszeniem "tyłek na wierzchu". Panie i Panowie przed Wami Macademian Girl!  


 






2). Drugą modową wróżką jest Aleksandra Nowak! Znana nam przede wszystkim jako jedna z gwiazd Beksy. Muszę przyznać, że Bozia naprawdę obdarowała ją niesamowitą urodą, a do tego w niesamowity sposób umie podkreślić walory swojego ciała. W jej fotografiach znajdziemy bardzo dużo nowoczesności, ale przewijają się także elementy, które kiedyś kilkanaście lat temu stanowiły największy hit. Tak bardzo oszałamiające stylizacje są tak naprawdę wykonane z ubrań nam bardzo łatwo dostępnych, jednak dopasowanie ich do siebie nie przychodzi zazwyczaj do głowy. Jeśli chcesz choć trochę poczuć się jak jedna z najpopularniejszych vlogerek możesz odkupić sporo ciuchów, bo w ostatnim czasie robi wyprzedaż szafy, która naprawdę jest do schrupania!  






3). Na miejscu trzecim postanowiłam przedstawić Wam raczej bardzo dobrze znają wszystkim Angelikę Muchę gwiazdę kanału Littlemooonaster96. Ta dziewczyna umie robić zdjęcia! W jej fotografiach na Instagramie zakochuje się każdy, naprawdę każdy. Wszyscy starają się stylem upodobnić się właśnie do niej! Muszę Wam powiedzieć, że styl na Littlemooonster96 w szkole jest najpopularniejszy! Kocha modę i bardzo to widać, jednak tutaj spotykamy się z całkiem innym stylem niż u dwóch Pań poprzednich. Tam mogliśmy zaobserwować eleganckość, nowoczesność, brak żadnych barier, jeśli chodzi o łączenie ze sobą kolorów i materiałów i dużo zamienników, jeśli kogoś nie stać na takie, a nie inne ubrania Tutaj przeważają jednak ubrania znanych marek, projektantów, ciuchy na które nie wszystkich stać trzeba powiedzieć sobie prosto w oczy prawdę, ale pomijając metki Angelika stawia bardzo często na obcisłe, krótkie spódniczki, sukienki. Nie wszystkim to jednak pasuje więc myślę, że dziewczyna jest naprawdę świetnym modułem modowym, ale jednak dla szczuplutkich i drobnych dziewczyn.  







4). Czwartą już inspiracją modową jest Aleksandra Furtka znana przede wszystkim jako Olciiak. Ola jest najlepszym przykładem Polskiej kobiety, dlaczego? Bo ma wszystko czego dzisiaj dziewczyny próbują się pozbyć, zakryć. Swoimi stylizacjami podkreśla walory kobiece, a przy tym nie jest wyzywająca ani nie prezentuje sobą takie "rozluźnienie". Jej połączenie są naprawdę świetne, ale bardzo często nie zrozumiałe, trochę wydające się nie teges, ale po dłuższym zastanowieniu, przypatrzeniu okazuje się, że to naprawdę świetne zestawienie. Tak jak wspomniałam na początku Ola jest niesamowitym przykładem, że można być bardzo kobieca i przy ty bardzo modna! 
 





5). To piosenkarka, świetna stylistka, jej profil na Instagramie śledzi już 600k. Swoimi makijażami, stylizacjami naprawdę zaskakuje, tym bardziej że dorastała na oczach wielu tysięcy i z roku na rok dostrzegamy w niej coraz więcej odwagi, przekonania, a przede wszystkim miłości do mody! Na koncertach wygląda zabójczo, zrobieniem sobie zdjęcia, przytulenia czy otrzymanie autografu jest spełnieniem naprawdę wielu fanów! Kochani Sylwia Przybysz to moja kolejna propozycja modowa, od której możemy śmiało czerpać potencjał, bo naprawdę go posiada! Jej różowe odważne włosy mówią same za siebie!  





6). To jest kochani gwiazda! Na koncertach błyszczy, na jej widok ludzie płaczą, krzyczą, czekają na tą chwile latami. Jej doskonała fryzura, makijaż, strój, od którego nie można oderwać wzroku, a po zejściu z estrady jest zwykłą dziewczyną. Kocha luz, a jej styl sam mówi za siebie. Gdy spędza czas wolny z rodziną ubiera na siebie ubrania z sieciówek, które na pozór są dla nas tak bardzo nie osiągalne, a tak naprawdę wiszą w każdym sklepie. To samo co np. u Oli Nowak ciuchy, które wydają się za kilka tysięcy złoty są po prostu przerobione, bądź spasowane z innymi i dzięki temu tworzą genialny zespół. Tini Stoessel wschodząca gwiazda pop. Na co dzień zakłada jeansy i bluzkę, a na scenie czerwony kombinezon z kurtką z jej pierwszą literą imienia. 





7). Sylwia Lipka to moja już przed ostatnia bohaterka. To naprawdę grzeczna dziewczyna! Mogę dać uciąć sobie rękę, że jej styl jest jednym z najbardziej pożądanym z wszystkich moich propozycji. Umie pokazać pazura, ale nie przesadzić, w pewnych momentach widzimy w niej taką mega seksowną kobietę, a z drugiej prze słodką dziewczynkę, która każda z nas chce być! To jest naprawdę niesamowite! A co najważniejsze Sylwia mieszka w Warszawie więc można się spodziewać, że łatwo również znajdziemy ubrania, które są jej codziennym strojem.  




 
8). Mam i coś dla Ciebie! Tak jak obiecałam znajdzie się na mojej liście coś i dla mężczyzn. Zauważyliście kochane, że coraz więcej chłopaków stara się dorównać higieną, dbałością o sobie do naszych mankamentów? To naprawdę jest zachwycające! Większość z nas twierdzi, że ubranie chłopaka musi być nudę, bo czym on się tam popisze, nie? Jednak nie! Coraz więcej mężczyzn stara się wyróżnić na ulicy. Zostają przełamywane bariery co do kolorów, stylu. Coraz więcej Panów wygląda po prostu modnie! Stuu jest świetnym dowodem na to, że można być bardzo męskim, a zarazem bardzo modnym!  






Mam nadzieję, że spodobał Wam się dzisiejszy wpis. Zostawcie po sobie ślad, a na pewno do Was zajrzę, każdy komentarz bardzo motywuje. Dajcie znać czy ktoś z wymienionych moich gwiazd jest waszą inspiracją, a może ktoś całkiem inny. Czekam na wasze odpowiedzi!  

5 komentarzy:

  1. Macademian girl jest jedyną kobietą, blogerką, którą toleruje w swoim serduszku. Jej stylizacje to naprawdę wysoki poziom. Są różnorodne, kolorowe, klasyczne. Agh a co do Stuu. Pomijając moją niechęć do jego osoby, a skupiając się na obiektywnym jego stylu... Jest po prostu zwyczajny. Niczym specjalnie się nie wyróżnia. Jest jak większość. Nie wiem czy jestem odpowiednią osobą, żeby tak oceniać ludzi mody... jestem artystą i mój styl ubierania zmienia się z dnia na dzień... ehhh co ja pocznę.-

    OdpowiedzUsuń
  2. wyżej pokazane osoby jedynie kojarzę tylko, ale style mają całkiem w porządku jak dla mnie ;)
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd przyznać ale wszystkich gwiazd ze zdjęć nie znam :( chyba czas spędzić trochę czasu tu i tam i odświeżyć wiedzę ;-) Faktycznie jednak zgadzam się, że Macademian Girl jest świetna w swoich kracjach i bardzo fajnie się jej słucha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również inspiruję się sławnymi osobami, jeśli chodzi o jakieś stylizacje. Wszystko ze względu na to, że oni podążają za modą i można zawsze coś ładnego podpatrzeć. Ostatnio udało mi się znaleźć mega fajną i modną torebkę. Podpatrzyłam ją u jednej z gwiazd. Potem kupiłam podobną online.

    OdpowiedzUsuń