Mamy Twoją wymarzoną biżuterię w dostępnych cenach!

Witajcie kochani! Jak minął Wam ten pełen przygód tydzień? Bardzo chętnie przeżyję ją z Wami jeszcze raz, opiszcie mi swoją najlepszą przygodę, która spotkała Was w tym tygodniu w komentarzu. Bardzo chętnie przeczytam każdą relację, a teraz specjalnie dedykowany wpis dla pań.... ale chwileczka moi drodzy panowie nie wychodźcie tak szybko, bo dużo możecie zyska, a kto wie, może o właśnie takich kolczykach marzyła Wasza wybranka? Słuchajcie mam takie zestawy, takie propozycje, takie zdjęcia, że szybko tak o mnie nie zapomnicie! Dlatego nie przedłużając poznajmy tą wymarzoną biżuterię, o której zapewnia nas sprzedawca :) Serdecznie zapraszam!   



Biżuteria to najlepszy przyjaciel kobiety od małego. Już jako małe dziewczynki podkradaliśmy kolczyki, naszyjniki, wszystko co dało się tylko na siebie założyć mamie, bądź starszej siostrze. Każda z nas marzyła tylko o tym, aby choć na jeden dzień zamienić się w księżniczkę! Proszę Was kto lepiej zrozumie kobietę, jak nie druga kobieta :) Ale moje kochane nic do stracenia jeszcze wszystko przed nami! Teraz każda okazja jest dobra, aby powalić innych na kolana swoim wyglądem. Znacie gadanie mężczyzn, ile to można mieć ciuchów, kosmetyków, ile można w ogóle się stroić? No właśnie... To pokażmy, że może być całkiem inaczej. Ja do dzisiejszej stylizacji ubrałam złocistą, mieniącą się sukienkę, z tiulowym dołem, z wycięciami na tali, przecież jest karnawał trzeba się bawić! A do tego piękne, skromne kolczyki, które dopełniły całą stylizację. Znacie te przysłowie: Czym mniej tym więcej? Te kolczyki oddają cały urok właśnie temu powiedzeniu. Dzięki współpracy z firmą Atwora miałam możliwość, a może nawet i zaszczyt dopełnić stylizację prawdziwymi srebrnymi kolczykami wykończonymi czarnymi cyrkoniami. Producent zapewnia Nas, że są tylko on ma naszą wymarzoną biżuterię, czy to prawda? Kochani moi drodzy zapoznając się z produktem, który mam w ręce przy okazji przejrzałam całą stronę internetową, oferty, porównałam cenny z innymi sklepami i muszę przyznać, że naprawdę cenowo jest dobrze. Moje zdanie nie jest naciskiem ze względu na współpracę, o nie! (Staram się zawsze wiarygodnie opisać każdy produkt, który mam możliwość testować). Oferta jest naprawdę szeroka od naszyjników do dodatków takich jak smoczki, spinki no co duża zapragnie. Znajdziemy tam produkty za 20 zł, 50 zł, ale i za 500zł. Wiem po sobie, że już wieku 16 to same kupujemy prezenty koleżankom, przyjaciółkom, siostrom i bardzo często dużo rzeczy nam się podoba, ale no niestety nie zawsze mamy tyle, aby zauroczyć swoim prezentem. Sklep Atwora jest świetnym przykładem na to, że nie musisz mieć nie wiadomo, ile w kieszeni, by móc sprawić ogromną przyjemność ukochanej osobie. Kolczyki, które dziś na sobie prezentuje to Srebrne kolczyki pr.925 złocone - czarna cyrkonia - Z0891G_B. Muszę przyznać, że bardzo się zdziwiłam na widok paczki i jej zawartości. Na zdjęciu wyglądały na większe spodziewałam się naprawdę nie wiem jak wiszących kolczyków, a przyszły takie drobniutkie, malutkie, a przede wszystkim tak słodkie. Bałam się, że mogą zginąć całym przepychu, ale nic z tych rzeczy się nie wydarzyło. Dopasowały się genialnie, są idealne do biura, spotkanie towarzyskie, urodziny koleżanki, a co najważniejsze na szampański karnawał! Jeśli chcieli byście poznać bliżej całą markę, a może nawet coś zamówić to odsyłam Was na ich oficjalną stronę internetową: http://atwora.pl/ A teraz zapraszam Was na obejrzenie zdjęć! Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :)  











1 komentarz: