[Wakacyjne porady] czego nie powinno zabraknąć w Twojej szafie!

Witam gorąco wszyst­kich na moim blogu: ) Tak się cie­szę, że znowu do Was przy­cho­dzę. Co prawda pomysł na treść dzi­siej­szego wpisu wpa­dłam sekundę temu, więc mam ogromną nadzieję, że przy­pad­nie do gustu. Nigdy tego typu porad nie było, więc tym bar­dziej liczę na zasko­cze­nie i dobre słowo z Waszej strony: ) No to co nie mamy na co cze­kać. Chodź­cie ze mną!



Wie­czorne wypady z zna­jo­mymi, a może 18 u brata? Waka­cje to nie tylko czas leniu­cho­wa­nia w piża­mie cały dzień, ale przede wszyst­kim spo­tka­nia z ludźmi, któ­rych w roku szkol­nym nie widzimy tak czę­sto ze względu na kilo­me­try, naukę czy wiele innych prze­szkód. Muszę Wam się przy­znać, że od nie dawna moim przy­ja­cie­lem stała się strona Ali­Express, z któ­rej wła­śnie dzi­siaj przed­sta­wię rze­czy, które zasłu­gują na chwilkę uwagi. To nie tylko ubra­nia, ale bre­loki, etui na tele­fon. Trzy­mam kciuki, aby coś wpa­dło w oko.

 1. Bluza z kolek­cji Justina Bie­bera jest nie tylko prze­zna­czona dla fanów. Ma prze­śliczne rękawy, które ja poko­cha­łam. Mimo, że nie jestem naj­więk­szą miło­śniczką arty­sty na pewno bluza znaj­dzie się w mojej sza­fie. Jest świetną pro­po­zy­cją na zim­niej­sze dni, bądź wie­czory: )

2. Let­nia i modna sukienka z krót­kim rękaw­kiem ide­alna na upały. Biały kolor nie tylko pod­kre­śli naszą syl­wetkę, ale sprawi, że będziemy pro­mie­nio­wać. Co naj­waż­niej­sze biel, aż tak mocno nie przy­ciąga słońca. Sukienka ide­alna na spon­ta­niczne, wspa­niałe chwile z przy­ja­ciółmi.


3.Ide­alna sukienka na imprezę. Prze­tań­czysz w niej nie jedną noc. Jest niby pro­sta, zabu­do­wana, ale ma w sobie to wow. Idąc na zabawę nie musisz wszyst­kiego odkry­wać. Nie bądź łatwą zdo­by­czą! W niej będziesz wyglą­dać jak 100 $!


4.Kwie­ci­sta bluzka retro. Ide­alna do krót­kich spode­nek. Kwiaty to hit tego lata. Posłuży Ci na pizze ze zna­jo­mymi, zwie­dza­nie, podróż. Warto mieć coś co możemy zało­żyć z dłu­gim ręka­wem pod­czas odpo­czynku np. nad morzem.

5. Bluzka dla odważ­nych. Poka­zuje dość dużo, ale za to w pro­mie­niach słońca nabiera ślicz­nego bły­sku. Na pewno będzie dobrze kom­po­no­wać z ozdob­nym biu­sto­no­szem. Tego typu bluzki możemy zoba­czyć na nie jed­nej gwie­ździe.


6. Oku­lary prze­ciw­sło­neczne naj­lep­szy doda­tek dla kobiet jak i męż­czyzn. Chro­nią nas przed słoń­cem, ale sta­no­wią bar­dzo ważną część gar­de­roby, która dopeł­nia całość. Jed­nak trzeba pamię­tać, aby dopa­so­wać do swo­jej twa­rzy, bo nie wszyst­kim pasuje jeden rodzaj.

 
7. Czapka z dasz­kiem dość ory­gi­nalna, ale bar­dzo popu­larna tego lata. Niby zwy­kłe nakry­cie na gło­wie a ma w sobie kilka gadże­tów, które na pewno dopeł­nią nasz wygląd jeśli nie lubu­jemy w bran­so­let­kach itp.
 


8. Sty­lowa torebka, która robi całe show. Jest mała dla­tego zmie­ści­cie w niej naj­po­trzeb­niej­sze rze­czy na zabawę, czy wyprawę z rodziną. Jej kolor i kształt sam mówi za sie­bie. Jest ide­alna na lato.


9. Bran­so­letka na ramię to wisienka na tor­cie. Lubi­cie styl boho? Ta ozdoba piękne wyeks­po­nuje Wasze ramię i nie pozwoli, aby ktoś o Was już zapo­mniał. Ide­al­nie wpa­suje się na wie­czorne spa­cery po plaży.


 To już wszyst­kie moje pro­po­zy­cje mam nadzieję, że spodo­bały Wam się moje pro­po­zy­cje, a nawet może cos powę­druje do Waszej szafy? Daj­cie znać w komen­ta­rzu co sądzi­cie.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam torebki :) ta w kształcie diamentu chodzi mi po głowie od dłuższego czasu :) czekam też na bluzki z haftami :)

    OdpowiedzUsuń