Wyniki konkursu

Cześć kochani jak tam po majówce ?? U mnie wspaniale, przepraszam, że nie dodałam wpisu, ale ze względu, że wyjechałam, nie miałam, dostępu do Internetu. Niestety wszystko, co piękne szybko się kończy i tak samo jest w tym przypadku. Jak wiecie, 21 kwietnia, obchodziłam pierwszą rocznicę bloga i z tego powodu zorganizowałam wraz z Wydawnictwem Zielona Sowa oraz cukierkami Nanobytes konkurs. Dziś jest ten dzień, kiedy mam zaszczyt ujawnić wyczekiwanych zwycięzców :) Serdecznie zapraszam :)


 
 

  454 wyświetleń, 10 komentarzy-tyle oto liczy wpis pierwsza rocznica bloga. Dziękuję bardzo każdej osobie, która weszła, przeczytała, a ślę całusy za życzenia. Naprawdę jestem szczęśliwa to dla mnie ważna uroczystość :) Dziękuję, także za zgłoszenia na konkurs naprawdę dobrze, znacie mnie jak i mój blog. Jestem cała w skowronkach. Teraz podam poprawne odpowiedzi:
1 c
2 a
3 c
4 b
5 a
6 c
7 a
8 b
9 c
10 c
11 a
12 b
13 b
14 c

 
 Jeśli chodzi o wasze odpowiedzi, które wskazaliście to naprawdę minimalne błędy. Przecież każdy jest tylko człowiekiem i nie wszystko musi wiedzieć :) Jeszcze przed ujawnieniem wyników bardzo chciałam wam podziękować za wszystko. Co raz częstsze odwiedziny sprawiają, że mój uśmiech nie schodzi z buzi. Mam nadzieję, że już nie długo dojdziemy do 60 tys wyświetleń :) Pewnie jesteście zestresowani ?? Naprawdę nie ma potrzeby, bo macie w sobie to coś. A więc zwycięzcami tego konkursu są......
 
 
 
 
Oczywiście ze zwycięzcami skontaktuje się poprzez e-mile, proszę, sprawdźcie swoje skrzynki :) Jeszcze raz gratuluje i zapraszam wszystkie, którzy obawiali się, czy nie chcieli, aby następnym razem wziąć udział, bo naprawdę warto :)

1 komentarz: