Kolekcja ubrań Martiny Stoessel 'by Tini'

Cześć wszystkim :) To już sobota i wyczekiwany tydzień majowy !! Na reszcie. Raczej nie ma osoby, która nie cieszyłaby się z tego okresu. Wolne od szkoły, pracy, papierów... Więc na dobrze rozpoczęty „urlopik” mam dla was luźny, przyjemny temat. Dzisiaj nie o moralnościach, życiu, obawach, a o modzie, którą chyba każdy kocha. Jednak to nie jest zwykła moda. Pewnie wiecie, a może nie moja idolka Tini Stessel stworzyła swoją kolekcję ubrań !! Czy jesteście ciekawi, jak ona wygląda i ile kosztuje ?? Dzisiaj rozwieje wasze wszystkie wątpliwości. Zapraszam serdecznie!!



Sama wypowiada się na temat swoje twórczości: Kolekcja będzie w romantycznym stylu, z domieszką rocka. Czyli zupełne odzwierciedlenie mnie. Tak, tak młoda gwiazda, która zabłysnęła, grając, główną rolę w znanej na całym świecie telenoweli „Violetta” dzisiaj wypuszcza swoją własną kolekcję ubrań 'by Tini' oraz wyrusza w trasę koncertową, która podbija Świat, aby nie było, za mało to właśnie wczoraj, obchodziliśmy pierwszą rocznicę solowej płyty artystki. Nie dowierzanie, że czas tak szybko płynie, pamiętam, jakby to, było wczoraj, kiedy po raz pierwszy obejrzałam 2 sezon Violetty. Ta młoda, utalentowana kobieta nie tylko śpiewa i tańczy, ale i jest świetną projektantką mody. Ciuchy, które zaprojektowała...brak słów, zakochałam się od pierwszego spojrzenia. Pewnie nie wszyscy wiedzą, o czym ja mówię, nie mylę się?? Bez obawy, już wam pokazuję.


Niestety jeszcze nie są one dostępne u nas w Polsce, jednak mam ja, jak i wszyscy fani Tini ogromną nadzieję, że już nie za długo i my będziemy mogli zakupić w naszej ojczyźnie ubrania zaprojektowane przez naszą idolkę. Na tę chwilę możecie zamówić kolekcje z zagranicy na tej stronie:     https://www.elcorteingles.es/search/?s=tini.
Oczywiście tak jak obiecałam przed chwilą, przedstawię wam dokładną kolekcję i ceny, niestety nieznane są ceny wszystkich ubrań. No to co ?? Nic chyba więcej, chodźcie wraz ze mną po oglądać :)
1. Różowy dres z dłuższym tyłem.
     Bluzka ok. 85 zł
     Spodnie ok. 112 zł
 
 
2. Czarna kurtka pełniąca funkcje żakietu. (mój ulubieniec)
ok. 300 zł
 


 
3. Biała sukienka z charakterystycznymi rękawami
ok. 156 zł
 

 
4. Kombinezon z perłami
ok. 171 zł
 
 
5. Bluzka z pieskiem Tini - Olgą (różne kolory)
ok. 86 zł
 

6. Spodnie z perłami
ok. 130 zł
 

 
Mam dla was drugą część ubrań kolekcji Martiny, niestety co do nich nie znana jest jeszcze cena. Jednak chciałabym powiedzieć, że ceny które podaje, są to przelicznik na walutę. Więc nie mamy w 100% pewności co do ich wysokości.
 
 Biała bluzka wraz z spodniami
 

 
 Kombinezon w kolorze niebieskim z wspaniałym skrzyżowaniem na plecach.
 


Modna bluzka w odcieniu bieli w motywem kropek wraz z spódnicą
 
 
 Różowa sukienka z kołnierzykiem.
 
 
Szary kombinezon
 
 
Kobieca, różowa piżama
 
 
Czarny top
 
 
Długa marynarka z perłami
 
 
 
Oto cała ujawniona kolekcja, czy możemy się czegoś jeszcze spodziewać ??? Tego nie wiem, miejmy nadzieję, że już za nie długo będzie dostępna również u nas :), A które ubranie podoba wam się najbardziej ??


5 komentarzy:

  1. Zestawy z drugiej częściwpisu- dla mnie super! ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolekcja,różnorodna,elegancka,nowoczesna i na sesja także się nada ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kolekcja. Bez problemu wybrałabym wiele rzeczy dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. czarna kurtka i czarny kombinezon są super. Ceny nawet nie takie złe :) Nie spodziewałabym się po tej Pani takiej udanej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobała mi się jakość ubrań z kolekcji Martiny. Podczas projektowania ich wyraziła swój prawdziwy styl, co łatwo zauważyć, gdyż wystarczy, że obejrzymy jeden z jej teledysków, np. do utworu muzycznego pt.,,Got me Started", to od razu widać, iż nosi podobne ciuchy na co dzień. Powyższe kombinezony są prawdopodobnie podstawą letniego strojenia się Tini. Ma świetny gust, a mi się spodobało wiele artykułów, lecz najbardziej podbiła moje serce różowa sukienka z kołnierzykiem - przypomina mi styl Violetty z trzeciego sezonu, być może dlatego aż tak się w niej zakochałam!

    Zapraszam również do mnie: www.ZaOkiemJulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń