Nowa miłość.

Witajcie wszyscy :) nareszcie weekend, dość nauki, pracy, wszystkiego. Czy wy też tak macie, że czasem wolelibyście, aby środa zamieniła się w sobotę ?? Bo ja bardzo. Dlatego dzisiaj przychodzę do was z nutką muzyki, tańca. Na moim blogu poczujecie się Latynosko, razem wejdziemy w klimaty Hiszpanii, przystojnych mężczyzn, więc czego brak ?? Tylko was !!! Jeśli po całym tygodniu ciężkiej harówy macie ochotę na delikatny, relaksujący wpis, to zapraszam za mną :)

Nowa miłość... tak, kiedy przypadkiem napotykasz się na jedną z melodii zespołu CNCO, zakochujesz się, króciutkie utwory przenikają się do twojej głowy. Nie możesz przestać o nich myśleć, masz ochotę na jeszcze więcej, na więcej muzyki... i tak dowiadujesz się od samej siebie, że Ci panowie zostali nie tylko w głowie, ale i w sercu. Kiedy masz okazję poznać ich historię poznać tych, którzy wkraczają w twoje życie, nie widzisz tylko ładnych buziek i wspaniałego głosu, ale ludzi, którzy mają swoją własną historię, której bronią jak lwica swoich dzieci. Szanujesz prywatność, ale jesteś szczęśliwa, bo to kolejny dowód na to, że nie bez powodu stanęli na twojej drodze.


CNCO to boy band, który liczy 5 wspaniałych chłopaków. Powstał 13 grudnia 2015 roku. Tak jak większość znanych wszystkim zespołom takich, jak np. Little Mix, czy Bars and Melody, wygrał program rozrywkowy La Banda, stworzony przez Simson Cowell. Swój debiutancki album wydali 26 sierpnia 2016 roku, który nosił nazwę Primera Cita. Jak pewnie się zastanawiacie, skąd oni pochodzą, nie prawda ?? Otóż jest to hiszpański zespół. Mimo że jest to dość „świeży” zespół zdobył wiele nagród, takich jak:
 
Premios Juventud,
 
Laureat muzyki latynoskiej,
 
Premios Lo Nuestro,
 
IHeartRadio Music Awards
 
 
Teraz z przyjemnością, przedstawię wam po krótce historię każdego z członków  :)
 
 
Christopher
Ten 20-letni Christopher przeprowadził się do New Jersey w poszukiwaniu lepszego życia dla swojej rodziny. Przez chwilę zabłysnął butami, dopóki nie zdecydował się na swoje sny i przesłuchania dla La Bandy. Jako dalekie od rodziny zmotywował go do wyróżnienia się z tygodnia po tygodniu jako jednego z ulubionych w serialu i stał się członkiem CNCO.

Teraz mogę pomóc mojej rodzinie w tym, czego potrzebują, ale co najważniejsze, mogę robić to, co kocham, która jest moją muzyką.



Erick Brian
Przyjechał do Stanów Zjednoczonych z matką i siostrą z Kuby zaledwie kilka lat temu. Kocha grać w piłkę nożną, tańczyć i uczestniczyć w zajęciach muzycznych w swojej szkole w Tampie. Ma tylko 15 lat, Erick ukradł serca wyborców i sędziów w La Banda, którzy widzieli w nim wyjątkowy talent. Jego motywacją była rodzina, z którą wiele osób nadal mieszka na Kubie.

Teraz mogę przekazać uczucia, które mam wewnątrz i pokazać to, co lubię robić, gdy jestem na scenie. Nawet jeśli jestem daleko od mojej rodziny, są szczęśliwi i wspierają mnie 100%.
 
 

Joel
Największym inspiracją dla tego 17-letniego rodowodowego kalifornijskiego meksykańskiego pochodzenia był jego dziadek, który dał mu siłę do kontynuowania śpiewu i studiowania teatru. Mimo że w pewnym momencie pomyślał, że w trakcie konkursu wraca do domu, jego wytrwałość, ciężka praca i talent ostatecznie sprawiły, że był jednym z członków CNCO.

Dziadek mnie inspiruje, bo pokazał mi miłość do muzyki. Ed Sheeran inspiruje mnie, ponieważ pisze i śpiewa z najgłębszej części swojej duszy.

 

Zabdiel
Ten 18-letni Puerto Rican wiedział, że chce być wokalistą, ponieważ w wieku 12 lat i był częścią grupy hip-hopu i salsy w jego kościele. Jest muzykiem, śpiewakiem i tancerzem baletowym. Jego pasja do muzyki była wyraźnie widoczna każdej nocy, którą Zabdiel wystąpił w La Banda. Zostawił swoją duszę na scenie i wygrał na widowni, dzięki czemu był członkiem CNCO.

La Banda była okazją do zaprezentowania się tysiącom osób, a dzięki tej pomocy moja rodzina ruszyła naprzód. Błogosławiona jestem, aby ciężko pracować w tym, co najbardziej motywuje mnie muzyką.
 
 
A na koniec dobra dawka muzyki, ale przed tym, jak podoba wam się moja nowa miłość ?? A może i Tobie zawrócili w głowie ?? Kochani, jeśli jesteś, za to może, utwórzmy jakąś grupę, na której będziemy się wspierać i pokazywać swoją miłość do swoich idoli ??
 
 
 

1 komentarz:

  1. Nie znam ich i osobiście nie przepadam za boysbandami. Ale jak słuchałam to nie najgorzej śpiewają :p

    Pozdrawiam, Olivia
    Jakbyś miała czas to zapraszam do mnie na konkurs! 🙂
    https://dalilahome.com/4-urodziny-bloga-wygraj-zestaw-kosmetyczny/

    OdpowiedzUsuń