Muzyczne hity, które zapadły mi w ucho.

Czo­łem przy­ja­ciele! Dzi­siaj ważny dzień dla mnie. Wyru­szam w muzyczną podróż, na którą bar­dzo długo cze­ka­łam. Jak wie­cie już w ten czwar­tek 1 czerwca jest wiel­kie święto, nasze święto. Dzień dziecka to chyba naj­bar­dziej wycze­ki­wany dzień zaraz po wigi­lii, nie praw­daż?? Myśli, które nie dają nam spać: co ja dostanę? Nasze ulu­bione. Więc już tu na wstę­pie życzę Wam uda­nych pre­zen­tów, speł­nie­nia marzeń, bo wła­śnie ja w tym wyjąt­kowy dzień będę speł­niała marze­nia. Jeśli obser­wu­je­cie, któ­re­goś z moich idoli, to już wie­cie: ) Ale to nie nasz dzi­siej­szy temat. Przy­go­to­wa­łam dla Was coś spe­cjal­nego, aby wła­śnie te dni szły w ryt­mie muzyki, która jest (przy­naj­mniej dla mnie) drogą rado­ści. Chce­cie poznać jakie ja wybra­łam dzi­siaj utwory? Zapra­szam ser­decz­nie: )



Leżąc już w łóżku, po cięż­kim dniu, przy­szedł mi do głowy pewien pomysł: hymm może zro­bię coś innego, sza­lo­nego. Wiem utwo­rze play­li­ste dotych­cza­so­wych hitów, które nie dają mi spać, które zawład­nęły mym ser­cem. I tak powstaje wraz z Wami wykaz muzycz­nych prze­bo­jów, które na pewno zna­cie, a może dopiero pozna­cie. Mi muzyka towa­rzy­szy przez cała czas, nie wyobra­żam sobie dnia, bez niej. Gdy włą­czam go w tele­fo­nie, kom­pu­te­rze, mp3, wiem, że wła­śnie tra­fi­łam do swo­jego świata, któ­rego nic nie zakłóca. Po całym dniu nauki, szkoły, nie­przy­jem­nych rówie­śni­ków wcho­dząc w takt melo­dii odry­wam się i wiem, że nik mi tego nie zabie­rze. Ale dobrze, dobrze nie prze­dłu­ża­jąc zapra­szam Was do listy muzycz­nych hitów, które zapa­dły mi w ucho: )

1.Ewa Farna - Bumerang (PL) [Official Music Video]

 

2. Natalia Nykiel - Spokój (Official Audio)


3. Clean Bandit - Symphony feat. Zara Larsson [Official Video]
     


4. Jula - Dobrego Dnia [Official Music Video]



5.  Verba feat. Sylwia Przybysz - Kochana Przyjaciółko


6.  Margaret - What You Do (Official Video)


7. Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee


8. Ed Sheeran - Galway Girl [Official Video]


9. Little Mix - No More Sad Songs (Official Video) ft. Machine Gun Kelly  


10. Happier: Ed Sheeran (Polish Version) - cover by Evex

1 komentarz:

  1. Galway girl najbardziej podoba mi się z całego albumu, mogę słuchać jej na okrągło. Despacito to już leci w każdym radiu, gdzie nie pójdę tam despacito, ale na szczęście jeszcze się nie znudziło hahah
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń