Pierwsza rocznica bloga !!

Nie mogę w to uwierzyć, że to już miną rok. Wow, nie wiem co powiedzieć, jestem tak strasznie szczęśliwa, jak mała dziewczynka. Gdyby ktoś mi powiedział, dwa lata temu, że 21 kwietnia 2017 roku będę pisać wpis na bloga, na mojego bloga, (którego kocham jak własne dziecko), o pierwszej rocznicy, raczej wyśmiałabym tę osobę. Spodziewam się, że dzisiaj co drugie słowo może być, super, mega, cieszę się, ale to są takie emocje, (przynajmniej dla mnie), że nie umiem ich opanować. Już teraz zapraszam, was na długi wpis o tym, jak to wszystko się, zaczęło :) I zachęcam was do pozostania do końca, bo będzie czekać dla nas dużo niespodzianek taki jak: sesja, konkurs, pozdrowienia od znanych, kochanych osób, i wiele innych atrakcji :)



Kiedy spełniamy się w swoim życiu, czas płynie bardzo szybko. Nawet nie zauważyłam, kiedy to wszystko się stało. Jak wszyscy bardzo dobrze wiemy, każdy z nas ma swój los, pracuje ciężko na kawałek chleba. Były momenty bardzo trudne, jak i przepełnione radością, miłością, wszystkim, co najlepsze. Jednak co to za życie, bez ziaren goryczy ?? No właśnie. Od kiedy założyłam bloga, zmieniłam się, psychicznie, ale i fizycznie. Pisanie do jakieś grupy ludzi wymaga skupienia, pomysłowości, ale i odwagi. Tak, tak właśnie bez niej nie byłoby mnie tutaj. Być pewnym siebie w dzisiejszym świecie jest bardzo trudne, osoby skryte, trzymające w sobie wszystkie emocje, są niedoceniane, uważane w szkołach, różnych placówkach za szare mrówki, wykorzystywane do robienia czyjeś pracy. Jednak tak naprawdę to wspaniała osoba, o przepięknym wnętrzu, ale czy w XXI wieku stawiamy na mądrość, lojalność, pracowitość, czy może na długość spódniczki, makijaż, umiejętność odpyskowania ???

Swoją inspirację znajduje u ludzi, których kocham, podziwiam, którzy mimo tego, że mnie nie znają, a czasem nawet nie wiedzą o moim istnieniu, są w stanie podać dłoń, której nie otrzymujemy od naszych najbliższych. Ludzie się dziwią, pytają, kto to ten idol ?? Kim jest ?? To przecież kolejna gwiazdeczka, zarabiająca miliony. A dla mnie i wielu młodych ludzi jest czasem jedyną osobą, dla której nie popadamy w załamanie. Swoimi czynami, słowami, pokazuje, że to wszystkie nie musi być, aż tak straszne. Kiedy upadamy i nie mamy sił, aby wstać, i walczyć, kiedy wszyscy się od nas odwracają, bo skończyły się pieniądze, albo popadliśmy w kłopoty, to są jedyni ludzie, którzy nie patrzą na stan majątkowy, czy jesteś zgrabna, czy przy tuszy. Oni cię kochają taką, jaka jesteś, bo dzięki właśnie tobie, robią, to co, kochają. Ile razy było tak, że znana osoba — idolka mówi ci na spotkaniu, że pięknie wyglądasz, że cię kocha. A ile razy słyszałaś te słowa od „przyjaciela”, najbliższej ci osoby ???

Rodzice uczą chodzić... Idole jak nie upaść... to nie tylko nazwa mojego bloga, ale i słowa, którymi się kieruje, w życiu, bo dla mnie ważne jest to, aby robić to, co się kocha. Oczywiście mogłabym pisać o kosmetykach, malowaniu się, modzie, nowych trendach, ale ja się na tym kompletnie nie znam. Nie umiałabym przekazywać wam treści, której ja sama nie rozumiem. A poza tym mnóstwo jest blogów o takiej tematyce. Ja wybrałam ludzi, po prostu ludzi, którzy stanowią dużą część mnie. Pisanie o nich, o moralności człowieka sprawia mi wielką przyjemność, i cieszę się, że mam taką możliwość.

Jednak nadszedł ten dzień, kiedy po raz pierwszy jestem dumna, z tego, co osiągnęłam, wyłącznie swoją ciężką pracą. To już rok, już 52 708 wyświetleń, 54 obserwatorów, to dla mnie wielki zaszczyt. Dzięki mojej mamie, której chciałabym bardzo podziękować, dzisiaj piszę do was. Kilka miesięcy temu było o krok, aby nacisnąć klawisz, USUŃ, tylko dlatego, że ktoś się wyśmiewał. Jak widać, słowa człowieka, mają nieograniczoną siłę. Naprawdę nie potrzeba, wojen, uzależnień, wystarczy drugi człowiek, aby stracić wszystko. Dziękuję za każde wejście, za każde przeczytane słowo, za każdy komentarz. Wierze w to, że będę w stanie się rozwijać, to, że za kolejny rok, będzie nas o wiele więcej. Wierze, że po prostu będziecie ze mną.

Dzisiejszy dzień jest naprawdę niesamowity. Od rana towarzyszy mi uśmiech na twarzy. Chciałabym teraz bardzo podziękować mojej przyjaciółce Dominice, która zarazem jest genialnym fotografem, którego nikt nigdy nie zastąpi. To właśnie ona trzyma mnie za rękę i idzie ze mną po tej strasznie, trudnej i zarazem bolesnej drodze. Sprawia, że mój uśmiech nie schodzi z twarzy. To właśnie jej mogę opowiadać godzinami o koncertach, spotkaniach, i mimo tego, że nie zawsze ją to ciekawi, nigdy nie, powie: DOŚĆ. Kocham cię Dominisiu i dziękuje za to, że jesteś wspaniałą przyjaciółką. Pragnę także podziękować mojemu koledze Mateuszowi, który sprawia, że blog wygląda tak ślicznie. Dziękuje za każdą pomoc, to naprawdę dużo dla mnie znaczy :)

Jak sami widzicie mam nawet swój mały torcik :) Teraz koniec gadania, czas na niespodzianki :) Mam nadzieję, że wam się spodobają. No to co ?? Let's go !!!

 
 











 
 
 
 
Jak wam się podoba niespodzianka ?? Bardzo dziękuje Wiktoria Jaroniewskiej, Evex,  pani Agnieszce Mrozińskiej oraz Sharon <3 Jesteście kochane. Jeszcze raz bardzo dziękuję :)
A teraz długo oczekiwany konkurs !!!
 

 
 Co trzeba zrobić, aby wygrać ??? O to zasady:
 
  • Pod tym postem musisz, zostawić komentarz, biorę udział, jednak jeśli nie posiadasz konta, poinformuj mnie w e-maile .
  • Odpowiedzi na zadanie konkursowe wyślij na ten o to, adres e-maile buleczka2002@o2pl z dopiskiem konkurs
  • Konkurs trwa od 21.04.2017 - 05.05.2017 (2 tygodnie)
  • Czekaj na wyniki :)
 
Jak widzicie, zasady są, bardzo łatwe, i proste. Dzisiejszy konkurs będzie troszkę inny, ponieważ będziecie musieli rozwiązać quiz. Spokojnie, wszystkie odpowiedzi znajdziecie na blogu :) A o to on:
 
Quiz

1. Jaki cel jest moja bloga:
a). spotykać idoli.
b). umieć podnieś się, gdy upadłam
c). z dumną wstawać i podnosić się silniejsza.
2. Tini Stoessel jest ambasadorką:
a). pokoju
b). miłości
c). mojego bloga.
3. Ulubionym owocem Sylwii Lipki jest:
a). arbuz
b). mango
c). ananas
4. Ile razy Martina Stoessel zawitała do Polski:
a). 3 razy
b). 5 razy
c). 7 razy.
5. Ile postów pojawiło się na moim blogu ?
a) 114
b) 80
c) 102
6. Ile lików na swoim fanpage ma firma Nanobytes:
a) 15000
b) 15 534
c). 14 600
7. Od ilu lat działa wydawnictwo Zielona Sowa:
a). 21 lat
b) 20 lat
c) 23 lat
8. Firma Nanobytes to:
a). lizaki
b) cukierki
c). oba zestawy
9. Jaka książka została przez zemnie zrecenzowana dzięki Wydawnictwu Zielona Sowa:
a). Następcy. Wyspa Potępionych.
b). Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku.
c) 7 dni
10. Najbardziej popularny wpis na blogu to:
a). Schudłam 21 kg.
b). konkurs na autograf Sylwii Lipki
c). konkurs na bluzkę.
11. Na jakich koncertach uczestniczyłam w 2016 roku ??
a). Young Stars Festiwal 2016, Szklany Sen Tour

b). Young Stars Festiwal 2016, Szkalny Sen Tour, Purpose World Tour 2017
 
c) Young Stars Festiwal 2016, Szklany Sen, Got Me Started Tour

12. Jeremi i Artur Sikorscy to:
 
a) przyjaciele
 
b) bracia
 
c) kuzyni
 

13. Tini Stoessel wydała:

 a). solowy album

 b). solowy album i linię ubrań
 
c). nic z tych rzeczy.

 
14. Kiedy został założony mój blog:

 a). 19 kwietnia 2015

 b). 20 kwietnia 2016

c). 21 kwietnia 2016
 
15. Dlaczego to ty masz wygrać książkę 7 dni oraz zestaw słodyczy Nanobytes ??

 16. Kim są dla ciebie twoi idole ??

 
Do wygrania są: 2 egzemplarze książki "7 dni", oraz 3 zestawy słodyczy Nanobytes :)
 
 
 

Kochani mam nadzieję, że wytrwaliście wraz ze mną przez ten bardzo długi wpis :) Jeszcze raz bardzo wam dziękuję, i oczywiście zachęcam do wzięcia udziału w konkursie :) Do zobaczenia we wkrótce ;)

 



10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy! Masz mega pomysły i pierwszy raz widzę, jak ktoś tak hucznie przeżywa swoją rocznice na blogu! Gratuluje z całego serca :*
    http://swiatdisneyapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas tak szybko leci. Przyjmij moje gratulacje, życzę wielu takich rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis, biorę udział, tylko muszę pomyśleć nad odpowiedziami haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w dalszym blogowaniu, jak najwięcej kreatywności, cierpliwości i radości. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za dwa tygodnie też kończę blogowy roczek. Jestem strasznie podekscytowana! To był cudowny rok. Pełen katorżniczej pracy, ale jednak cudowny. Też traktuję go jak swoje dziecko. :D Mamy więc wiele wspólnego! Życzę sto latek, samych sukcesów i niegasnącej pasji w rozwijaniu Szkrabka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję z całego serca! :)) Dobra robota ;)

    OdpowiedzUsuń