Wyniki konkursu

Dzisiaj zamieniam się w dobrą wróżkę i jednej z osób, które wzięły, udział w konkursie, podaruje wspaniałą nagrodę. Zawsze jest fajnie dostawać, ale dawać komuś to też niesamowita frajda, naprawdę uwierzcie mi. Chciałabym tu od razu podziękować, za to, że zgłosiliście się :) Dobra, dobra już nie przedłużam, chodźcie ze mną, aby zobaczyć kto, jest tym szczęśliwcem :)



Kochani, spotkanie z wymarzoną księżniczką Disneya, chyba każda z nas marzyła zawsze o tym, prawda ?? Szczerze mówiąc, pragnęłam, zawsze spędzić dzień z Pocachontas, tak to właśnie ona była moją ulubienicą, a za co ją pokochałam ?? W największej mierze, że nie była ubrana w rozkloszowaną suknie, nie była osobą, która żyła ponad stan, była taka jak my. Normalna, skromna, pewna, tego, czego chcę. I to w niej mnie najbardziej urzekło. Naprawdę, chciałabym i teraz mieć możliwość zrobienia sobie zdjęcia, czy spędzenia z nią dnia.

Wiem, wiem, to nie ja, mam dziś się tu rozwodzić a ogłosić zwycięzcę, bądź zwyciężczynię. Wybór był oczywisty, bo od razu po przeczytaniu pracy konkursowej, przeczuwałam, że to będzie ona. Napisana prosto, ale ładnie. Pokazane jest w niej po prostu marzenie 13 latki i właśnie mnie urzekło, prostota, która moim zdanie zawiera najwięcej piękna.

A o to naszą zwyciężczynią.....

 
Gratuluję Ci, mam nadzieję, że właśnie tak, spędzisz swoje najbliższe urodziny :) Mam nadzieję, że nasza zwyciężczyni nic nie będzie miała przeciwko abym przedstawiła jej dzieło:

 
Moje wymarzone spotkanie z księżniczką odbyło by się w Disneylandzie we Francji .
Jest to magiczne miejsce .
Księżniczką z którą bym się spotkała to roszpunka .
Przyjacielska , miła , odważna - to właśnie ona .
Była godzina 24:25 w sobotę , gdy wyjechałam wraz z rodzicami do Disneylandu na moje 13 urodziny .
O godz. 15 już byliśmy na miejscu .
Razem z rodzicami jadłam lody , chodziłam bawiłam się w najlepsze .
Gdy chciałam już wracać rodzice powiedzieli , że dziś czekają na mnie jeszcze 2 niespodzianki.
Zawiązali mi oczy , szłam i szłam , aż w końcu mi je odwiązali , zobaczyłam wielki tort , a obok niego stała roszpunka , żywa i prawdziwa.
Nie mogłam w to uwierzyć krzyczałam ze szczęścia .
Okazało się , że rodzice wykupili mi 1 dzień z roszpunką .
Rano wstałam i od razu poszłam spotkać się z roszpunką .
Zabrała mnie najpierw na śniadanie po francusku .
Po śniadaniu poszłyśmy się ubrać tak samo , zrobić manicure i fryzury .
Dzień spędziłyśmy w miłej atmosferze rozmawiając , śpiewając itp.
Moje wymarzone spotkanie z księżniczką nie musi być nie wiadomo jakie , ważne , aby ona była przymnie .
 


Kochana dzisiaj wygrałaś płytę z filmem Mała księżniczka, mam nadzieję, że z przyjemnością obejrzysz i uwierzysz w swoje marzenie, bo one naprawdę się spełniają :) Nigdy, nie wierzcie komuś, że wam się nie uda, że jesteście za słabi, bo w tym momencie, on mówi sam o sobie.


Ja jeszcze raz dziękuje za udział w konkursie, do zobaczenie niebawem :)

2 komentarze: