Piękno to wróg. Przez całe życie walczymy o to, by czuć się pięknym.

Witajcie kochani :) Dzisiaj dawka nowej i myślę, że dość ciekawej adrenaliny. Moda i uroda to, jak wiecie podstawy życiowe każdej dziewczynki później nastolatki no i kobiety. Jednak jeśli jesteście, ze mną od początku to, wiecie, że ja nie piszę, o takich rzeczach jednak teraz co kilka dni właśnie takie wpisy się będą, pojawiały. Sądzę, że będzie to ciekawy eksperyment, więc jeśli lubicie, takie tematy to będzie, wam dobrze u mnie :), Dlaczego taki tytuł wpisu to zostawiam, na razie tajemnicą dowiecie się wszystkiego w dalszej części :)


Skąd wzięła się nazwa na dzisiejszy wpis i dlaczego właśnie taka ??? Słuchajcie, wybór nie był, prosty, ponieważ wahałam się, czy go opublikować, bo wiem, że może nie wszyscy się z nim zgodzą. Mimo tego podjęłam to ryzyko i mam zamiar wszystko wam opowiedzieć :) Tytuł pochodzi, od myślę, że dość znanego cytatu Miley Cyrus, który naprawdę zapadł mi w pamięć. O to on:
 
Piękno to wróg. Przez całe życie walczymy o to, by czuć się pięknym. To walka, której nie można wygrać. Nie ma definicji piękna. Jedynym sposobem na osiągniecie piękna jest poczucie go wewnątrz siebie, bez rozbijania go na indywidualne cechy fizyczne.


Cytat jak wiele innych, jednak jest wyjątkowy dlaczego ???

Nie mówi o tym, że przyjaciel jest jak stary miś, którego nie chcemy wyrzucić z naszego życia mimo tego, że nie zawsze jest on dobry. Bądź, że miłość jest, wszystkim, czego, potrzebujemy. Tym razem odnosi się zazwyczaj do nas, czyli nastolatek / kobiet, które nie zawsze czują się piękne. Słyszałam dużo razy i bywało tak , że sama wypowiadałam, te słowa ładniejszym zawsze jest, łatwiej. Znacie to prawda ?? No właśnie, z czego to wynika ??? A no z tego, że nie widzimy w sobie tego najcenniejszego. Pragniemy być kopią drugiej osoby, szczupłą, wysportowaną, z długimi bądź krótkimi włosami, pewną siebie, mieć w życiu po prostu lepiej. Jednak po co Światu takie dwie same osoby ??? Jakie będzie miał z tego korzyści ??? Po dłuższym namyśleniu się raczej znikome. Jesteśmy najlepszą wersją siebie. Wiem, uwierzcie mi, że nie jest łatwo dostrzec w sobie kwiat, który pokuje i swoje delikatne płatki rozchyla, dzięki czemu z dnia na dzień stajemy się piękniejsze.


Makijaż podkreśli urodę kobiety, ale to uśmiech czyni ją piękną. Czy nie macie czasem wrażenia, że gdy się uśmiechamy, Świat wokoło staje się lepszy ?? Kochani co prawda ja dopiero małymi kroczaki wchodzę w magię malowania się, upiększania, mimo że rocznikowo mam 15 lat. Nie zawsze było tak, że akceptowałam, się jednak z dnia na dzień po zrzuceniu 22 kg staram się to urzeczywistniać. Moim ulubionym i jak na razie jedynym makijażem są oczywiście usta. Uwielbiam je malować i już teraz mogę stwierdzić, że lepiej mi w ciemnych kolorach niż w takim różu. Oczywiście dzięki teraz firmą mamy możliwość malować się wspaniałymi matowymi pomadkami, które podbijają wszystko.


Dzięki właśnie takim detalom możemy przekonać się, że każda kobieta jest z innej planety. Jednym z moich ulubionych  cytatów o kobietach na zakupach jest:

Jeśli pokocham Cię jak zakupy.... będziesz najszczęśliwszym facetem na świecie :)


Piękno i zapobieganie o nie zawsze będzie istnieć. Nie ważne, w jakim roku kobiety chciały, chcą i będą chcieć czuć się piękną . Niestety nie zawsze to wszystkim na zdrowie wychodzi.
Ta walka jest jedyna w swoim rodzaju. Nie umiemy spasować, powiedzieć STOP albo przesadzamy, albo niestety załamujemy się. Chciałabym, aby każda dziewczyna czy kobieta czuła się piękną, była jedyną swoją kopią, nie próbowała podszywać się ani za Ariane Grande, ani za Kylie Jenner.
 

Kochani mam nadzieję, że dotarliście do końca i podoba wam się to wszystko. Czy zdałam pierwszy test ??? Sami oceńcie :) Widzimy się już za kilka dni :)

4 komentarze:

  1. Super wpis, mam nadzieję że tego typu wpisy częściej będą się pojawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre słowa! Szczerze znam ten ból sama uważam sie za osobę "nieidealną" ale szczerze nie wiem jak wygląda,zachowuje się osoba "idealna" Myślę że wiekszosc z nas ma taki stosunek i nie akceptuje siebie w 100%
    Super post pozostawiam obserwację zeby zobaczyc jak sie rozwijasz i jakie tematy podejmujesz :)

    http://reginaboguckaaa.blogspot.co.at/ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ale świetny wpis! Daje dużo do myślenia :) Pozdrawiam cieplutko ;*
    http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane, w pełni sie z Toba zgadzam, a wiec uśmiech, akceptacja siebie, i do przodu :)

    https://happinesscolection.blogspot.de/?m=1

    OdpowiedzUsuń