[Poradnik] jak schudnąć

Cześć kochani :) Dzisiaj z rana ale mimo to myślę, że wam się spodoba. Stworzyłam na waszą prośbę poradnik dzięki któremu ja schudłam. Wpis o tym jak ubyło mnie 21 kg bardzo wam się spodobał i pisaliście mi w komentarzach aby coś takiego przygotowała no i proszę udało mi się :) Mam nadzieję, że skorzystacie z niego tylko proszę od razu nie przesadzajcie. No to więcej zakazów i nakazów już za chwile. Serdecznie was zapraszam na dalszy ciąg :)

Na samym początku chciałam powiedzieć co jedzeniu. Kochani same ćwiczenia nic nie dadzą jeśli nie będzie odpowiedniej diety. Jednak proszę się nie bać żadnej bezbiałkowej czy jeszcze coś gorszego nie nie spokojnie. Ja mam trochę inną sytuację, ponieważ ja nie jem nabiału bo nie mogę ale zdradzę wam kilka taki podpunktów, którymi możecie się kierować.

  • Jedz w mniejszych porcjach,
  • Owoce spożywaj tylko do godziny 12
  • Nie jedz słodyczy
  • Pij dużo wody a nie soków słodzących
  • Staraj się unikać chipsów itp.
  • Spożywaj ciemne pieczywo
  • Jedz dużo kasz
  • Jedz płatki owsiane na mleku czy na wodzie ( możecie sobie wybrać )
To są moje takie krótkie wskazówki co do jedzenie. Jak sami widzicie są same zdrowe porady. Kochani przechodząc powoli do ćwiczeń chciałam wam powiedzieć, że jeśli bardzo chcecie coś zmienić w wyglądzie swojego ciała to najbardziej musi to wam zależeć a nie mamie czy chłopakowi. Jeśli sami postanowimy coś zrobić w tym kierunku to uwierzcie mi największe pokusy nas nie zbawią. Jednak wszystko zaczyna się od głowy to tam trzeba sobie pewne sprawy zakodować :)

Nadszedł ten czas przechodzimy do ćwiczeń pod każdym zdjęciem czyli ćwiczeniem będę wam opisywać jak go wykonać poprawnie. :)

Na samym początku wykonujemy rowerek. Niestety nie wykonałam zdjęcia tego ćwiczenie ale zaraz wam wstawie kogoś kto to robi. Ja mam rowerek stacjonarny więc pedałuję na nim jednak jeśli nie macie wykonujecie pospolitą wersję tego ćwiczenia :)





Kolejnym ćwiczeniem są pół przysiady. Z powodu zdrowotnych nie powinno się wykonywać pełnych dlatego proponuje wam abyście właśnie takie wykonywali. Taki ćwiczeń musicie wykonać 20. Jeśli na początku nie dacie rady wszystkiego nie martwcie się powoli z dnia na dzień będzie coraz lepiej :)


Kolejnym ćwiczeniem to może po nazwie nie będziecie od razu kojarzyć ale na pewno znacie. Jest to ćwiczenie lunges na nogi. Bardzo pomocne jednak trzeba przy nim uważać ponieważ po dużej liczbie powtórzeń nogi odmawiają nam posłuszeństwa ja przynajmniej tak to nazywam. Po prostu mięśnie są zbyt zmęczone i upadamy dosłownie więc radziła bym na pierwszy raz aby po połowie. Standardowo powinno się wykonać ćwiczenie 30 razy.


Kolejne ćwiczenie to stanie na palcach. Niby nie pozorne a dzięki nim nasze pośladki uniosą się w górę. Jednak trzeba je wykonać 40 razy. Jednak rada gdy to robicie napnijcie pośladki w tedy mnie będzie was boleć.


Ćwiczenie, którego ja osobiście nie lubię jest to podpieranie się na ścianie więc potrzebna wam jest jakaś wolna przestrzeń gdzie będziecie mogli to wykonać. Jest to trudne ćwiczenie nie powiem trzeba wykonać je 50 razy. Czyli musicie doliczyć po prostu do 50. Uprzedzam nie da się od razu wykonać jeśli nie ćwiczycie na co dzień. Nie martwcie się z czasem uda wam się :) Może wydawać się dziwne no ale pomaga :)



Moim ulubionym ćwiczeniem są pajacyki, które czynią cuda. Dzięki nim nie tylko schudniemy ale i poprawimy sobie kondycję :) Ich trzeba wykonać aż 100 wielka liczba ale jak się już wkręcicie to będziecie nawet więcej robić nie postrzeżecie się jak to szybko mija :)



Kolejna część ćwiczeń to znowu podpieranie się o ścianę i tak jak w poprzednim wypadku musimy dotrzymać do 50. Nie jest to jakaś straszna liczba jednak jeśli nie dajcie rady to zostawcie na kolejny.




Nowe ćwiczenie to wypychanie kolan na zewnątrz. Prawidłowa cała nazwa tego to sumo squats bardzo pospolite. Powtórzeń musimy wykonać ja widzę to 40. Na pewno w szkole macie te ćwiczenia dlatego będzie wam lżej je wykonywać . Jeśli już dojdziecie na taki etap, że nie wystarcza wam ten manewr to dodajecie sobie butelkę z wodą czy inne pomocne sprzęty .



I już przed ostanie ćwiczenie to Leg Raises. Nie lubię go przyznam szczerze ale jeśli trzeba to trzeba. Nie wykonałam z tego ćwiczenia jak i poprzedniego zdjęć bo nie miałam możliwości ale mam nadzieję, że wybaczycie mi to :) Słuchajcie to musicie wykonać 30 razy. Połóżcie się na dywanie czy na macie. To wy musicie sobie wybrać ja wykonuję to na dywanie :)



Kochani i już ostatnim ćwiczeniem jest deseczka. Każdy zna jest to najtrudniejsze ćwiczenie z całego tego zestawu. Mimo to powoli próbujcie a uda się :) Ja sama nie jestem wstanie długo wytrzymać. I nie ma tu określonych powtórzeń musicie robić tyle na ile was stać :)



Kochani to jest mój jeden z zestawów :) Mam nadzieję, że przyda wam się i będziecie ćwiczyć i uda wam się osiągnąć swój cel <3 Trzymam za was mocno kciuki :) Napiszcie mi w komentarzu czy podejmiecie wyzwanie i czy będziecie ćwiczyć :) Kochani to tyle z mojej dziś strony :) Bądźcie we wtorek bo super niespodzianka :) Do zobaczenia i jeszcze raz trzymam za was kciuki :) Wstawię wam zdjęcie całych tych ćwiczeń abyście mogli sobie wydrukować i wiedzieć co i po ile ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz